02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل آرامیس کیش | aramis kish Hotel کیش

aramis kish Hotel کیش

کیش
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: کیش ،میدان پردیس خیابان رودکی هتل آرامیس
تعداد اتاق: 64
توضیحات:

هتل 4 ستاره آرامیس کیش

برای رزرو هتل 4 ستاره آرامیس کیش می توانید به صورت آنلاین و یا تماس با شماره های مندرج در سایت هتل اقدام کرد. هتل آرامیس به لحاظ موقعیت مکانی در وضعیت ایده آلی قرار دارد. به همین جهت بسیاری از مسافرین و گردشگران برای ماجراجویی در کیش این هتل را انتخاب می کنند. این هتل آماده پذیرایی از تور لحظه آخری کیش نیز می باشد. هتل 4 ستاره آرامیس دارای امکانات رفاهی خوبی است. همچنین قیمت مناسب این هتل در مقایسه با هتل های 4 ستاره جزیره کیش در وضعیت خوبی است.

موقعیت مکانی هتل 4 ستاره آرامیس کیش

موقعیت خوب و دسترسی به مرکز جزیره از ویژگی فوق العاده هتل 4 ستاره آرامیس کیش محسوب می شود. ساختمان هتل در میدان پردیس واقع شده است و در 4 طبقه و 64 اتاق می باشد. نزدیکی به خلیج همیشه فارس و ویو عالی اتاق ها به دریای نیلگون خلیج فارس از ویژگی خیلی خوب این هتل محسوب می شود. علاوه بر آن دسترسی آسان به مراکز خرید جزیره باعث شده است تا این هتل به اقامتگاه بسیاری از مسافران مبدل شود. زیرا در سریع ترین زمان به بسیاری از بازار ها و مراکز تجاری دسترسی خواهند داشت. محیط این هتل آرام و به دور از هیاهو می باشد که یکی دیگر از ویژگی های مثبت این هتل محسوب می شود.

امکانات رفاهی و خدماتی هتل 4 ستاره آرامیس کیش

امکانات ویژه هتل 4 ستاره آرامیس کیش رستوران با ظرفیت 200 نفر می باشد. از دیگر امکانات رفاهی و خدماتی هتل آرامیس میتوان به صندوق امانات داخل اتاق، سیستم تهویه مطبوع، نمازخانه، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، خدمات خانه داری و ترانسفر و چایخانه سنتی اشاره نمود. کارکنان خوش برخورد و خدمات رسانی به موقع و سریع از سوی پرسنل این هتل از نقاط قوت آن محسوب می شود. به طور کلی موقعیت مکانی عالی و قابل دسترسی به ساحل و بازار های مختلف و همچنین پرسنل با اخلاق و خوش برخورد از ویژگی های برتر این هتل محسوب می شوند.

قیمت رزرو هتل 4 ستاره آرامیس کیش

قیمت رزرو هتل 4 ستاره آرامیس کیش از طریق وب سایت های مختلف امکان پذیر است. همچنین می توان با ورود به وب سایت هتل اقدام به رزرو آنلاین اتاق کرد. همچنین با تماس با شماره تماس هتل می توان این مهم را انجام داد. قیمت رزرو هتل آرامیس کیش بسته به فصل زمانی انتخاب شده توسط گردشگران متغیر است. در فصل هایی که گردشگران زیادی با تور کیش به جزیره روی می آورند قیمت هتل آرامیس و دیگر هتل های جزیره افزایش خواهد یافت. تعداد نفرات و درخواست امکانات رفاهی ویژه از موارد تعیین کننده قیمت نهایی رزرو اتاق می باشند.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ