02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل مارینا 1 قشم | marina qeshm Hotel قشم

marina qeshm Hotel قشم

قشم
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی
اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: قشم، ضلع جنوبی میدان علم وصنعت
تعداد اتاق: 80
توضیحات:

هتل 3 ستاره مارینا 1 قشم

هتل ۳ ستاره مارینا ۱ قشم یکی از هتل های قشم و مجموعه مارینا است که از امکانات خدماتی و رفاهی جالبی برخوردار است. این هتل جدید التاسیس با ساختار منحصر به فردی که دارد می تواند اقامتگاهی هیجان انگیز برای مسافران و توریست ها باشد.

مشخصات عمومی هتل ۳ ستاره مارینا ۱ قشم

هتل ۳ ستاره مارینا ۱ قشم در ۲ طبقه ساخته شده است که در مجموع دارای ۸۰ اتاق با امکانات ویژه است. ظرفیت کامل این هتل ۱۹۰ نفر می باشد همچنین بخش لابی آن گنجایش ۵۰ نفر را دارد. این هتل در بزرگراه قشم و در ضلع  روبروی مسکن مهر واقع شده است. همچنین وضعیت مکانی هتل به نحوی است که خارج از محدوده طرح ترافیکی جزیره قرار دارد.

امکانات ویژه هتل ۳ ستاره مارینا ۱ قشم

رستوران هتل ۳ ستاره مارینا ۱ قشم با ظرفیت ۱۳۰ نفر، پارکینگ رایگان با گنجایش ۳۰ خودرو و اینترنت رایگان در لابی از جمله امکانات ویژه هتل می باشند.تلویزیون، یخچال، دراور، صندوق امانات، مبلمان، پاور سوئیچ، سرویس بهداشتی، رم سرویس و اینترنت از جمله مهمترین امکانات موجود در اتاق های هتل می باشند. سرویس فرنگی و امکان شارژ وسایل الکتریکی، بالکن، سیستم تهویه هوا و سرویس ایرانی از امکانات دیگر اتاق های هتل هستند. لازم به ذکر است که در اتاق های این هتل امکان پخت و پز برای مسافران وجود ندارد.

خدمات بیدارباش، اتاق چمدان، فضای سبز، نمازخانه، کتابخانه، کافی شاپ و  چایخانه سنتی مهم ترین خدمات ارائه شده در هتل ۳ ستاره مارینا ۱ قشم هستند. همچنین  روزنامه، دستگاه فکس و فتوکپی آسانسور، تاکسی سرویس و خدمات باربری، دستگاه واکس کفش، پرینتر، کپسول آتش نشانی دیگر خدماتی هستند که در این هتل وجود دارند.

فاصله  هتل ۳ ستاره مارینا ۱ قشم با مکان های مهم جزیره عبارت است از

جنگل حرا قشم
تقریبا ۵۵ کیلومتر که این مسافت با خودرو در ۴۹ دقیقه طی می شود.
جزیره هرمز
بیشتر از ۶۰ کیلومتر که با خودرو در زمان ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه طی می شود.
تنگه چاهکوه
 ۹۰ کیلومتر و ۴۰۱ متر که با خودرو در زمان ا ساعت و ۳۰ دقیقه طی می شود.

کلام آخر

هتل ۳ ستاره مارینا ۱ قشم یکی از بهترین و مناسب ترین هتل های قشم است که با تور قشم و اقامت در آن سفری به یاد ماندنی را برای شما رقم خواهد زد. در این هتل امکان رزرو اتاق وجود داشته و می توان به دلخواه یکی از اتاق های A  و B را رزرو نمود. لازم به ذکر است که اتاق های B  فاقد آسانسور بوده و افراد مقیم در اتاق های مذکور باید از راه پله استفاده کنند.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ