02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل پارمیدا کیش | parmida kish Hotel کیش

parmida kish Hotel کیش

کیش
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی
استخر سرپوشیده
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: خیابان رودکی - جنب ساختمان دیپلمات
تعداد اتاق: 81
توضیحات:

هتل پارمیدا کیش

هتل 4 ستاره پارمیدا کیش با توجه به قرارگیری در موقعیت مکانی مناسب و نزدیکی به مناطق تفریحی و مراکز خرید توانسته است سالانه پذیرای مسافران بسیار زیادی باشد. در سفر به جزیره با انتخاب هتل پارمیدا می توانید لذت تور کیش را با توجه به امکانات این هتل برای خود چند برابر کنید. در این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات ویژه ای از این هتل بدست آورده و با خیال راحت گزینه مورد نظر را انتخاب نمایید.

اقامت رویایی در هتل 4 ستاره پارمیدا کیش

وقتی برنامه ریزی برای سفر کیش آغاز می شود لذت وافری مسافران را در بر می گیرد. این جزیره زیبای خلیج فارس با توجه به شرایط مناسب و مطلوبی که به خود اختصاص داده است می تواند لذت سفر را برای شما و همراهانتان دو چندان کند. کیش که یکی از قطب های گردشگری کشور است، همیشه پذیرای مسافران بسیاری می باشد که تصمیم دارند در این شهر زیبا مدتی را اقامت نموده و روح خود را جلاء دهند.

 انتخاب هتل 4 ستاره پارمیدا کیش می تواند این سفر رویایی را برای شما دلنشین تر کند. در تور لحظه آخری کیش می توانید شیرینی یک اقامت منحصر بفرد را در این هتل با توجه به امکانات ویژه، برای خود ماندگار کنید. علاوه بر آن با توجه به نزدیکی هتل پارمیدا به مراکز تفریحی، تاریخی همچون؛ اسکله تفریحی، گذر هنرمندان، بازار زیتون، بولینگ مریم و ... می توانید ساعات خوشی را سپری کنید.

امکانات هتل پارمیدا در کیش

در سفر به کیش لازم است از هتلی بهره مند شوید که تمام نیاز های شما را به صورت کامل پاسخ دهد. هتل پارمیدا با توجه به 4 ستاره بودن از خدمات مهمانداری مناسب و مطلوبی بهره مند است. همچون؛

بهره مندی از اتاق های دو تخته، سه تخته و سوئیت های چهار نفره
دارای استخر رایگان برای مسافران 
اینترنت به صورت نامحدود و رایگان در لابی و برخی از اتاق ها
ارائه خدمات کامل رستوران و کافی شاپ برای مهمانان
اقامت رایگان برای کودکان زیر 5 سال بدون استفاده از سرویس
بهره مند از صندوق امانات در اتاق ها و سوئیت ها
ارائه خدمات ضروری وسایل مصرفی در اتاق ها
پوشش دهی تمامی اتاق ها به سیستم اطفاء حریق

کلام آخر

در این مقاله سعی شد اطلاعات مفید و جامعی از هتل 4 ستاره پارمیدا کیش واقع در خلیج همیشه فارس برای شما مهمانان ارائه شود. در این سفر لازم است با دانش و آگاهی کامل هتلی را انتخاب کنید که تمام نیاز های شما را بدون هیچ دغدغه ای پاسخ دهد. پیشنهاد ما به شما این هتل می باشد.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ