02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل پارمیس کیش | parmis kish Hotel کیش

parmis kish Hotel کیش

کیش
رستوران فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی
استخر سرپوشیده
سونا بیلیارد
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: کیش ، میدان پردیس روبروی مجتمع تجاری پردیس 1 و 2
تعداد اتاق: 168
توضیحات:

هتل 5 ستاره پارمیس کیش

یکی از بزرگ ترین و مجلل ترین هتل های جزیره کیش هتل 5 ستاره پارمیس کیش می باشد. این هتل در آبان ماه سال 1385 افتتاح شد و تا کنون پذیرای مهمان ها بوده است. طراحی داخلی و معماری بیرونی هتل بسیار زیبا و خاص می باشد. این هتل در 7 طبقه و دارای 168 اتاق و سوئیت می باشد.امکانات رفاهی و موقعیت ایده آل دلیل جذابیت هتل ۵ ستاره پارمیس کیش شده است و مسافران را برای اقامت در آن مجاب کرده است. این هتل پذیرای افراد مختلف به کیش با تور کیش است و اوقات مفرحی را برای مسافران فراهم می کند. برای دیدن زیبایی های کیش در هر فصل از سال می توانید اقامت خود را در این هتل رزرو نمایید.

موقعیت مکانی هتل 5 ستاره پارمیس کیش

موقعیت عالی هتل 5 ستاره پارمیس کیش موجب دسترسی آسان به مراکز خرید و مناطق تفریحی این شهر شده است. فاصله زمانی هتل تا بازار پردیس 10 دقیقه پیاده روی است. همچنین فاصله تا مرکز تجاری و فاصله تا کوه نور فقط 3 دقیقه با خودرو می باشد.همچنین فاصله با خودرو تا پلاژ آقایان فقط 4 دقیقه است. این هتل دارای فضای زیبا و دلنشین و مدرن است. موقعیت مکانی ایده آل و نزدیک به مراکز خرید باعث شده است تا مقصد مسافران و تور لوکس کیش شود. این هتل در محدوده خارج از محدوده طرح ترافیک قرار دارد.

امکانات و خدمات رفاهی هتل 5 ستاره پارمیس کیش

رستوران بزرگ با ظرفیت 240 نفر و پارکینگ رایگان و اینترنت لابی به صورت رایگان و نامحدود از امکانات رفاهی هتل 5 ستاره پارمیس کیش می باشد. امکانات این هتل در سطح بین المللی است. پرسنل این هتل با خوش رویی و برخورد محترمانه از مهمانان پذیرایی می کنند.همچنین اتاق های هتل ۵ ستاره پارمیس کیش نیز دارای امکاناتی چون روم سرویس، آب رایگان، صبحانه، لوازم بهداشتی، تلویزیون، اینترنت و سیستم گرمایش و سرمایش چیلر می باشند.
چای ساز، مبلمان، مینی بار با هزینه، صندوق امانات، پاور سوئیچ و برخی از واحد ها دارای بالکن نیز هستند. فروشگاه محصولات خوراکی، مرکز خرید، پارکینگ، لاندری، آژانس مسافرتی، چایخانه سنتی، تاکسی سرویس، آرایشگاه مردانه، خدمات تور، کافی شاپ، سالن بیلیارد، خدمات برای معلولین بخشی دیگر از خدمات و امکان رفاهی هتل می باشند.

قیمت رزرو این هتل 5 ستاره

هزینه هتل 5 ستاره پارمیس کیش با توجه به رزرو سوئیت یا اتاق و استفاده از خدمات متنوع و تعداد نفرات متغیر می باشد. برای رزرو اتاق در این هتل و اطلاع از هزینه رزرو در فصول مختلف سال بهتر است به وب سایت هتل مراجعه فرمایید. در تمامی فصل های سال قیمت ها افزایش می یابند به همین دلیل قیمتت رزرو تمامی هتل های کیش متغیر می باشد. رزرو هتل به صورت آنلاین و تلفنی امکان پذیر است. مسافران تور لحظه آخری کیش را به اقامت در این هتل دعوت می کنیم.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ