02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل فلامینگو کیش | felamingo kish Hotel کیش

felamingo kish Hotel کیش

کیش
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی
استخر سرپوشیده
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: میدان ساحل ,خیابان سنایی , بلوار دریا ,
تعداد اتاق: 200
توضیحات:

هتل 4 ستاره فلامینگو کیش

چنانچه قصد سفر و ماجراجویی در کیش را دارید توصیه می کنیم هر چه سریعتر اقدام به رزرو هتل 4 ستاره فلامینگو کیش کنید. امکانات رفاهی این هتل عالی و در خور شان مسافران محترم خواهد بود. قیمت رزرو اتاق های این هتل نسبت به ارائه امکانات رفاهی مناسب می باشد. این هتل از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی در جزیره کیش برخوردار است و این امر رضایت بسیاری از گردشگران تور کیش را به خود جلب کرده است. برای رزرو اتاق در هتل 4 ستاره فلامینگو می توانید با شماره های مندرج در وب سایت تماس برقرار فرمایید و یا از طریق آنلاین اقدام به ثبت رزرو نمایید.

موقعیت مکانی هتل 4 ستاره فلامینگو کیش

هتل 4 ستاره فلامینگو کیش در میدان ساحل، خیابان سنایی، بلوار دریا  مواقع شده است. این هتل دارای محوطه بسیار زیبا و مناسب برای عکاسی است و در موقعیت عالی قرار گرفته است. نزدیک بودن به اسکله و مراکز تجاری مهم ترین ویژگی موقعیتی این هتل می باشند. فاصله کم هتل تا ساحل و اسکله قدیمی باعث شده تا مسافرین برای رسیدن به این مکان دچار مشکل پیاده روی نباشند. همچنین فاصله فرودگاه بین المللی تا هتل فلامینگو فقط 7 دقیقه است. نزدیکی موقعیت مکانی هتل با فرودگاه باعث شده است تا خدمات رسانی ترانسفر به خوبی برای مسافرین ارائه شود. نقطه قوت این هتل فاصله زمانی و مکانی مناسب با مراکز خرید و بازار های پردیس و پانیذ می باشد.

امکانات رفاهی هتل 4 ستاره فلامینگو کیش

امکانات رفاهی عالی هتل 4 ستاره فلامینگو کیش امکان اقامت گردشگران و مسافرانی که برای سفر کاری قصد اقامت دارند بسیار مناسب می باشند. سالن کنفرانس و سالن همایش این هتل برای برگزاری جلسات کاری شما موقعیت عالی دارد. اینترنت در لابی، رمپ، آسانسور، لباسشویی، نمازخانه، کافی شاپ، سرویس به مرکز شهر، روم سرویس، سرویس رایگان رفت و برگشت به فرودگاه از امکانات رفاهی این هتل می باشند. علاوه بر آن به امکانات دیگر این هتل چون؛  پارکینگ، تاکسی سرویس، صندوق امانات، رستوران، اتاق چمدان، خود پرداز، سیستم تهویه مطبوع و فضای سبز عالی اشاره نمود.

قیمت رزرو اتاق در این هتل 4 ستاره فلامینگو کیش

قیمت رزرو هتل 4 ستاره فلامینگو کیش در مقایسه با سایر هتل های 4 ستاره در جزیره کیش از قیمت بسیار عالی برخوردار است. امکانات رفاهی این هتل در سطح بالایی است و در مقایسه با قیمت اقامت در این هتل کاملا مناسب و متناسب می باشد. قیمت هتل و ویلای هتل فلامینگو کیش در فصول سال متغیر است و در فصول گردشگری قیمت های تور لوکس کیش افزایش پیدا می کنند. برای اطلاع دقیق از قیمت رزرو اتاق در این هتل باید با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل فرمایید. همچنین سایر اطلاعات هزینه ای در وب سایت هتل موجود است.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ