02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل آذین چابهار | azin chabahar Hotel چابهار

azin chabahar Hotel چابهار

چابهار
رستوران سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سرویس ایرانی
اینترنت بیسیم رایگان در لابی
آدرس: 7JQH+HMV, Chah Bahar, Sistan and Baluchestan Province
تعداد اتاق: 22
توضیحات:

هتل 3 ستاره آذین چابهار

بندر جنوبی کشورمان چابهار که یک منطقه آزاد تجاری است، یکی از پررفت‌وآمدترین شهرهای استان سیستان‌و‌بلوچستان به‌شمار می‌رود. این بندر تجاری و اقتصادی علاوه‌بر آن‌که در طی سال میزبان بسیاری از تجار و بازرگانان ایرانی و غیرایرانی است، گردشگران بسیاری از سراسر کشور برای بازدید از طبیعت زیبای این منطقه با خرید بلیط هواپیما چابهار به آن سفر می‌کنند. شهرهای استان سیستان‌و‌بلوچستان جاذبه‌های گردشگری طبیعی و غیرطبیعی فراوانی دارند که در سال‌های اخیر بسیاری از علاقه‌مندان به صنعت توریست کشور، سعی در معرفی این جاذبه‌ها به ایرانیان و جهانیان کرده‌اند. بنابراین شهر چابهار نیز طی سال‌های گذشته میزبان گردشگران بیشتری به‌نسبت دهه‌های قبل بوده و این موضوع سبب شده تعداد هتل‌ها و اقامتگاه‌های موجود در این بندر زیبا رو به افزایش باشد. درحال‌حاضر چابهار، اقامتگاه‌های بسیار با رتبه‌بندی‌های مختلف دارد که گردشگران باتوجه به بودجه و سلیقه خود می‌توانند یکی از آن‌ها را برای اقامتشان انتخاب کنند. یکی از مجموعه‌های نسبتا نوساز اقامتی در این شهر، هتل آذین چابهار است. هتل آذین با رتبه‌بندی ۳ ستاره در نزدیکی اسکله شهید بهشتی بندر چابهار و بلوار قدس واقع شده و یک مجموعه میان‌رده و اقتصادی به‌شمار می‌رود. ساختمان این هتل ۲ طبقه است و طراحی داخلی و بیرونی آن بسیار زیبا، مدرن و مینیمال انجام شده است.

امکانات هتل آذین چابهار

هتل آذین چابهار یک رستوران برای سرو وعده‌های غذایی دارد و کافی‌شاپ هتل نیز انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را برای مهمانان سرو می‌کند. قیمت منوی رستوران و کافی‌شاپ مجموعه به‌نسبت رستوران‌های اطراف هتل مناسب‌تر است. ترانسفر فرودگاهی، کرایه اتومبیل بدون راننده، گشت نیم‌روزی و تاکسی سرویس، خدمات حمل‌و‌نقلی این مجموعه اقامتی در بندر چابهار هستند. خدمات باربری، اتاق نگهداری چمدان (انبار)، خدمات تور و بلیط، صندوق امانات در پذیرش و…، سایر خدمات و امکانات رفاهی این هتل‌اند. اینترنت رایگان در سراسر مجموعه در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد، اما با حجم محدود. اقامت کودکان زیر ۵ سال در هتل آذین رایگان و کودکان بین ۵ تا ۸ سال نیم‌بهاست.

اتاق‌های هتل آذین چابهار

هتل آذین چابهار در مجموع ۲۲ واحد اقامتی دارد. دکوراسیون و طراحی داخلی واحدهای اقامتی این هتل مانند سایر بخش‌های آن شیک، مینیمال و امروزی است. خدمات اتاق یا روم سرویس در این مجموعه به‌طور شبانه‌روزی ارائه می‌شود. برخی از اتاق‌های این هتل چشم‌انداز ساحل و دریا دارند. تلویزیون، یخچال با مینی‌بار شارژ شده (با هزینه)، تهویه هوای مطبوع، حمام اختصاصی، سرویس بهداشتی فرنگی، میزکار، ملزومات بهداشتی و…، بخشی از امکانات و خدمات رفاهی اتاق‌های هتل آذین‌اند. خدمات خانه‌داری یا نظافت روزانه نیز در این مجموعه ارائه می‌شود. اینترنت رایگان با حجم محدود در واحدهای اقامتی هتل آذین در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

انواع اتاق‌های هتل آذین

اتاق یک تخته
اتاق دو تخته دبل
اتاق دو تخته توئین
اتاق سه تخته
اتاق چهار تخته

فاصله هتل آذین با جاذبه‌های گردشگری چابهار

موزه چابهار: ۰/۸ کیلومتر
بازار ماهی: ۱ کیلومتر
بازار سنتی بلوکان (مادربزرگان): ۱/۱ کیلومتر
بازار فجر (دکه‌ها): ۱/۲ کیلومتر
مسجد جامع قدیم: ۱/۴ کیلومتر
ساحل رفاهی: ۲/۸ کیلومتر
منطقه آزاد: ۴/۶ کیلومتر
قلعه تیس(پرتغالی‌ها): ۸/۷ کیلومتر
مسجد جامع تیس: ۷/۹ کیلومتر
رودخانه باهوکلات: ۱۰۳ کیلومتر

فاصله هتل آذین با فرودگاه

فرودگاه کنارک: ۵۰/۸ کیلومتر

امکانات

آسانسور
روم سرویس ۲۴ساعته
اینترنت در لابی
کافی‌شاپ
جعبه کمک های اولیه
تلویزیون در لابی
لباسشویی
پارکینگ سرپوشیده
خود پرداز
اعلام حریق
تاکسی سرویس
رمپ جهت ویلچر معلولین
صندوق امانات
اتاق چمدان

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ