02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل فردوس چابهار | ferdows chabahar Hotel چابهار

ferdows chabahar Hotel چابهار

چابهار
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور مینی بار رایگان پارکینگ کافی شاپ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی
اینترنت بیسیم در لابی (شارژ جداگانه) اینترنت بیسیم در اتاقها (شارژ جداگانه)
آدرس: 8JFH+P72, Chah Bahar, Sistan and Baluchestan Province
تعداد اتاق: 74
توضیحات:

هتل 4 ستاره فردوس چابهار

یکی از گزینه‌های اقامتی ۴ ستاره در سفر با تور چابهار هتل فردوس است. هتل فردوس چابهار در سال ۱۳۹۵ به بهره‌برداری رسید و یکی از مجموعه‌های اقامتی نسبتا نوساز این بندر به‌شمار می‌رود. منطقه آزاد چابهار در سواحل دریای عمان و استان سیستان بلوچستان قرار گرفته و یکی از توریستی‌ترین مناطق ایران به‌شمار می‌رود. چابهار سال‌هاست یک بندر تجاری مهم در کشور محسوب می شود که در دهه اخیر با فعالیت علاقه‌مندان به حوزه گردشگری کشور تبدیل به یکی از قطب‌های گردشگری در جنوب شرقی ایران شد. در چند سال گذشته افراد زیادی جذب زیبایی‌های طبیعی این شهر شده و این بندر جنوبی در کنار تجار و بازرگانان، میزبان عده زیادی توریست و طبعیت‌گرد بوده است. در این شهر ساحلی هتل‌ها و اقامتگاه‌های بسیار با رتبه‌بندی‌های مختلف ساخته شده و گردشگران گزینه‌های متنوعی برای اقامتشان در چابهار پیش رو دارند.

یکی از مجموعه‌های اقامتی ۴ ستاره این بندر، هتل فردوس چابهار است که یک مجموعه تقریبا نوساز به‌شمار می‌رود. هتل فردوس در سال ۱۳۹۵ به بهره‌برداری رسید و تا ساحل زیبای دریای عمان تنها ۱۰ دقیقه با پیاده‌روی فاصله دارد. ساختمان هتل در میان یک فضایی باغ شکل ساخته شده و محوطه سبز اطراف مجموعه به جذابیت‌های آن افزوده است. این هتل یک ساختمان ۲ طبقه دارد و امکانات، تجهیزات و خدمات مناسب و کاملی را برای یک اقامت بی‌نقص به گردشگران تور چابهار ارائه می‌کند. نمای ساختمان هتل مدرن و امروزی طراحی شده و فضای داخلی آن شبیه به همه هتل‌های ایرانی از گذشته تاکنون است.

امکانات هتل فردوس چابهار

رستوران این هتل انواع غذاهای محلی و بین‌المللی را برای مهمانان مجموعه سرو می‌کند. کافی‌شاپ یا چای‌خانه سنتی هتل فردوس چابهار در فضای باز مجموعه قرار دارد. فضای سبز هتل دارای مبلمان است و مهمانان می‌توانند لحظات خوشی را در آن سپری کنند. صبحانه هتل روزانه به صورت بوفه سرو می‌شود و رایگان است. خدمات ترانسفر فرودگاهی هتل فردوس نیز رایگان ارائه می‌شود. تاکسی سرویس مجموعه به‌صورت شبانه‌روزی به مهمانان سرویس‌دهی می‌کند. سالن تلویزیون، انبار چمدان، اتاق بازی کودکان، میز تور و بلیط، راهنمای تور، فروشگاه، فوتبال دستی، خدمات مخصوص افراد ناتوان یا کم‌توان جسمی و…، سایر امکانات رفاهی این مجموعه اقامتی در شهر چابهار هستند. اینترنت رایگان نیز در تمامی فضاهای عمومی و خصوصی این مجموعه در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. پرسنل هتل فردوس بسیار حرفه‌ای و خوش برخورد هستند. اقامت کودکان زیر ۵ سال در این مجموعه رایگان خواهد بود.

اتاق‌های هتل فردوس چابهار

هتل فردوس چابهار دارای ۷۴ واحد اقامتی (اتاق و سوئیت) است. در همه این واحدها اینترنت رایگان در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. خدمات اتاق یا روم سرویس مجموعه ۲۴‌ساعته است و خدمات خانه‌داری روزانه انجام می‌شود (نظافت اتاق). امکان سرو صبحانه، نهار و شام در واحدها فراهم است. تهویه هوای مطبوع، تلویزیون با شبکه پخش فیلم، یخچال با مینی‌بار شارژ شده (با هزینه)، ملزومات بهداشتی (رایگان)، کلید کارتی، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام اختصاصی، مبلمان، میزکار و…، سایر امکانات رفاهی موجود در واحدهای اقامتی این هتل ۴ ستاره‌اند.

انواع اتاق‌های هتل فردوس چابهار

اتاق یک تخته
اتاق دو تخته
اتاق سه تخته
اتاق چهار تخته
اتاق دو تخته VIP
سوئیت یک‌خوابه برای دو نفر
سوئیت دو‌خوابه برای چهار نفر

فاصله هتل فردوس با جاذبه‌های گردشگری چابهار

منطقه آزاد:۱ کیلومتر
قلعه تیس(پرتغالی‌ها): ۴ کیلومتر
مسجد جامع تیس: ۵ کیلومتر
رودخانه باهوکلات: ۱۰۵ کیلومتر

فاصله هتل فردوس با فرودگاه

فرودگاه کنارک: ۴۶ کیلومتر

امکانات

خدمات ۲۴ساعته در اتاق
کافی‌شاپ
آسانسور
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
پارکینگ
اینترنت وای‌فای رایگان در لابی
اینترنت وای‌فای رایگان در اتاق‌ها

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ