02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل لاله چابهار | laleh chabahar Hotel چابهار

laleh chabahar Hotel چابهار

چابهار
رستوران فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار ماساژ یخچال
جکوزی استخر ویژه کودکان استخر سرپوشیده
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Sistan and Baluchestan Province, Chah Bahar, Imam Khomeini Blvd, 7JVC+8M4
تعداد اتاق: 38
توضیحات:

هتل 4 ستاره لاله چابهار

اگر قصد دارید با خرید بلیط هواپیما چابهار به این بندرگاه زیبا سفر کنید، یکی از گزینه‌های اقامتی مناسب پیش روی شما، هتل لاله چابهار است که در نزدیکی ساحل قرار دارد.بندر زیبای چابهار که در استان سیستان بلوچستان قرار دارد، یکی از مناطق آزاد تجاری کشور و یک منطقه توریستی جذاب در سواحل دریای عمان است. چابهار سالانه میزبان گردشگران بسیاری از سراسر کشور است که برای سفرهای تفریحی و کاری خود به این منطقه سفر می‌کنند. این بندر مانند سایر مناطق توریستی کشورمان، هتل‌ها و اقامتگاه‌های متعدد با رتبه‌بندی‌های مختلف دارد. یکی از هتل‌های ۴ ستاره این بندرگاه جنوبی، هتل لاله چابهار است. هتل لاله در آبان ماه سال ۱۳۸۶ در زمینی با متراژ ۲۷هزار مترمربع و زیربنا ۶‌هزار متر و در ۲ طبقه ساخته شده و در سال ۱۳۹۷ به‌طور کامل نوسازی شد. این هتل در غربی‌ترین بخش بندر و در نزدیکی ساحل قرار دارد. هتل به‌طور دقیق‌تر در انتهای بلوار امام خمینی چابهار و روبه‌روی پارک الغدیر واقع شده است. اگر با خرید بلیط هواپیما چابهار به این شهر سفر کردید، هتل لاله می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای اقامت شما باشد.

امکانات هتل لاله چابهار

رستوران هتل لاله چابهار انواع غذاهای محلی و بین‌المللی را برای مهمانان مجموعه سرو می‌کند. مجموعه دارای روف گاردن، فضای سبز و کافی‌شاپ (شبانه‌روزی) است. صبحانه هتل نیز روزانه به‌صورت بوفه سرد و گرم در سالن غذاخوری سرو می‌شود (از ساعت ۷:۳۰ تا ۸:۳۰ صبح). استخر سرپوشیده، استخر کودکان، سونا، جکوزی و خدمات ماساژ، امکانات سلامتی این مجموعه هستند. اینترنت رایگان در لابی، سالن همایش، کرایه اتومبیل بدون راننده، سالن مشترک تلویزیون، امکانات مخصوص افراد ناتوان و کم‌توان جسمی، خدمات تور و بلیط، تاکسی سرویس شبانه‌روزی، صندوق امانات،‌ پارکینگ (با ظرفیت ۳۰ خودرو)، تور بازدید از منطقه آزادی تجاری و مراکزی خرید و…، امکانات و خدمات رفاهی این مجموعه اقامتی ۴ ستاره هستند. اقامت کودکان زیر ۵ سال در هتل لاله رایگان است. این هتل یک فروشگاه صنایع دستی دارد که محلی مناسب برای خرید سوغاتی به‌شمار می‌رود.

اتاق‌های هتل لاله چابهار

هتل لاله یک مجموعه اقامتی نسبتا خلوت است که در مجموع ۳۸ اتاق و سوئیت دارد. اتاق‌ها چشم‌انداز دریا، شهر یا محوطه هتل را دارند. امکان سرو صبحانه و سایر وعده‌های غذایی، نوشیدنی و میان‌وعده‌ها در واحدهای اقامتی فراهم است. خدمات خانه‌داری و خدمات اتاق نیز در هتل لاله چابهار ارائه می‌شود تلویزیون با گیرنده دیجیتالی، تهویه هوای مطبوع، حمام اختصاصی، سرویس بهداشتی فرنگی، مبلمان، مینی‌بار (با هزینه)، ملزومات بهداشتی و…، امکانات و خدمات رفاهی موجود در اتاق‌های این هتل هستند. امکان اضافه کردن تخت به اتاق‌ها فراهم نیست؛ اما در سوئیت‌های مجموعه تخت‌های تاشوی اضافی تعبیه شده است.

انواع اتاق‌های هتل لاله

اتاق یک تخته (توئین و دبل)
اتاق دو تخته (توئین و دبل)
سوئیت‌ یک خوابه دو تخته 
سوئیت‌ دو خوابه چهار تخته

فاصله هتل لاله با جاذبه‌های گردشگری چابهار

اسکله هفت تیر: ۰/۳ کیلومتر
تفرجگاه ساحلی دریا کوچک: ۰/۳ کیلومتر
موزه مردم شناسی چابهار: ۰/۴ کیلومتر
ساختمان قدیم پست چابهار (ساختمان تلگراف‌خانه انگلیسی‌ها): ۰/۵ کیلومتر
مسجد جامع تیس: ۱/۲ کیلومتر
ساحل صخره‌ای: ۲ کیلومتر
پارک ساحلی دریا بزرگ: ۲/۱ کیلومتر
کلبه غواصی: ۰/۵ کیلومتر
منطقه آزاد: ۵/۳ کیلومتر
قلعه تیس (پرتغالی‌ها): ۱۰ کیلومتر

فاصله هتل لاله با فرودگاه

فرودگاه کنارک: ۵۱ کیلومتر

امکانات

رستوران
آسانسور
خشکشویی
گاو‌صندوق
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
پارکینگ
سونا
جکوزی
ماساژ
اینترنت وای‌فای رایگان

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ