02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل لیپار چابهار | lipar chabahar Hotel چابهار

lipar chabahar Hotel چابهار

چابهار
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: 8JCF+X45, Chah Bahar, Sistan and Baluchestan Province, Iran
تعداد اتاق: 107
توضیحات:

هتل 5 ستاره لیپار چابهار

منطقه آزاد چابهار در استان سیستان و بلوچستان یک بندرگاه در ساحل دریای عمان است که یک منطقه گردشگری محبوب نیز به‌شمار می‌رود. این بندر جنوبی کشورمان در تمام طول سال میزبان بسیاری از تجار و بازرگانان خارجی و داخلی و همچنین تعداد زیادی گردشگر است. بنابراین هتل‌ها و اقامتگاه‌های متعددی در این منطقه ساخته شده که رتبه‌بندی‌های متفاوتی دارند. یکی از مجموعه‌های اقامتی لوکس و ۵ ستاره این بندر زیبا، هتل 5 ستاره لیپار چابهار است.این مجموعه لوکس و مدرن در نزدیکی ساحل دریای عمان قرار گرفته و یکی از بهترین اقامتگاه‌های چابهار به‌شمار می‌رود. طراحی و دکوراسیون هتل مطابق با متدهای هتل‌داری بین‌المللی انجام شده و خدمه آن بسیار حرفه‌ای و خوش برخورد هستند. ساختمان ۳ طبقه هتل لیپار در سال ۱۳۸۶ ساخته شده و در سال ۱۳۹۴ به‌طور کامل بازسازی شد. این ساختمان با ۱۳هزار مترمربع وسعت و ۱۰۰۰ متر زیربنا، مشرف به ساحل زیبای دریای عمان است. فاصله ۵ دقیقه‌ای با دریای عمان و نزدیکی با بسیاری از مراکز خرید شهر از نقاط قوت این مجموعه اقامتی محسوب می‌شوند. بدون شک هتل لیپار گزینه‌ای ایده‌آل برای تور چابهار به‌شمار می‌رود.

امکانات هتل 5 ستاره لیپار چابهار

هتل 5 ستاره لیپار چابهار یک رستوران به‌نام آیدا روی بام دارد که انواع غذاهای محلی و بین‌المللی را برای مهمانان سرو می‌کند؛ بنابراین امکان سرو غذا در محوطه زیبای روف گاردن با چشم‌انداز دریا در این هتل فراهم است. غرفه فست فود، کافی‌شاپ و کافه قنادی مجموعه نیز در تمام طول روز به مهمانان سرویس‌دهی می‌کنند. این هتل یک چای‌خانه سنتی نیز دارد.سالن بدن‌سازی و سالن بیلیارد خدمات ورزشی یا تفریحی این هتل هستند. متاسفانه هتل لیپار با آن‌که یک مجموعه ساحلی به‌شمار می‌رود، امکانات و خدمات ورزش‌ها و تفریحات آبی و ساحلی را ارائه نمی‌کند.فضای سبز، تاکسی سرویس شبانه‌روزی، ترانسفر فرودگاهی (با هزینه)، گشت درون شهری (با هزینه)، انبار چمدان، خدمات حمل بار، امکانات مخصوص افراد ناتوان و کم‌توان جسمی، سالن مشترک تماشای تلویزیون، خدمات تور و بلیط و…، امکانات رفاهی این مجموعه اقامتی در بندر چابهار هستند.اینترنت رایگان در تمامی بخش‌های عمومی و خصوصی هتل لیپار در دسترس مهمانان قرار می‌گیرد. پارکینگ این مجموعه به اندازه ۴۰ ماشین ظرفیت دارد.

اتاق‌های هتل 5 ستاره لیپار چابهار

هتل لیپار چابهار در مجموع ۱۰۷ اتاق و سوئیت دارد. طراحی و دکوراسیون اتاق‌ها نیز مانند سایر بخش‌های ساختمان لوکس و زیباست. چشم‌انداز واحدها دریا و فضای سبز هتل است و اتاق‌های رو به دریا نسبت به اتاق‌های سمت باغ گران‌تر هستند. در همه اتاق‌ها اینترنت رایگان در دسترس است.تلویزیون، تهویه هوای مطبوع، خدمات خانه‌داری، روم سرویس ۲۴‌ساعته (خدمات اتاق)، یخچال با مینی‌بار شارژ شده (با هزینه)، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام اختصاصی، گاوصندوق، تجهیزات تهیه چای و قهوه، ملزومات بهداشتی و…، امکانات و خدمات موجود در اتاق‌های این هتل ۵ ستاره‌اند.اتاق‌های هتل در طبقه اول و سوئیت‌های آن در طبقه سوم ساختمان قرار دارند.

فاصله هتل 5 ستاره لیپار با جاذبه‌های گردشگری چابهار

منطقه آزاد: ۲ کیلومتر
قلعه تیس یا پرتغالی ها: ۵ کیلومتر
مسجد جامع تیس: ۵ کیلومتر
رودخانه باهوکلات: ۱۰۳ کیلومتر

فاصله هتل 5 ستاره لیپار با فرودگاه

فرودگاه کنارک: ۴۶ کیلومتر

سایر امکانات هتل 5 ستاره لیپار چابهار

اینترنت بی‌سیم سراسری
بدنسازی
کافی نت
میز بیلیارد
پارکینگ
تاکسی سرویس
لاندری
رستوران
لابی
کافی شاپ
گاو صندوق
نمازخانه
اتاق جلسه
خدمات فکس
اتاق چمدان

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ