02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل تیانا مشهد | tiyana Hotel مشهد

tiyana Hotel مشهد

مشهد
آسانسور پارکینگ سشوار یخچال سرویس ایرانی
اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: مشهد - خیابان امام رضا (ع) - خیابان امام رضای 16 - نبش چهارراه عنصری
تعداد اتاق: 40
توضیحات:

هتل تیانا مشهد

هتل تیانا مشهد برای زائران عزیزی که قصد تشرف به بارگاه ملکوتی علی ابن موسی الرضا (ع) را دارند، بهترین انتخاب است. در سفر با تور لحظه آخری مشهد انتخاب این هتل با توجه به نزدیکی به حرم مطهر از مزیت قابل توجهی برخوردار است. زیرا که مسافران و زائران می توانند تنها با 15 دقیقه پیاده روی به حرم برسند. در این مقاله همراه ما باشید تا با چند نکته مهم از این هتل آشنا شوید.

هتل دو ستاره تیانا مشهد

تور مشهد همیشه آرزوی عاشقان و عارفانی است که برای وصال به یار قدمی برداشته اند. با اقامت در هتل 2 ستاره تیانا مشهد می توانید لحظات معنوی زیبایی را در هنگام زیارت بارگاه ملکوتی امام هشتم برای خود ثبت خاطرات نمایید. جالب است بدانید این هتل علاوه بر مزایای خوبی که در ادامه به آن پرداخته شده است، لیست قیمت های بسیار مناسبی را برای مسافران خود تعبیه نموده تا بتوانند اقامت دلپذیری را در مشهد سپری کنند. علاوه بر آن؛ این هتل به اماکن تفریحی، تاریخی و مذهبی همچون خانه تاریخی توکلی و داروغه، باغ نادری، بازارهای میدان هفده شهریور و ...  نزدیک بوده و قابل دسترسی برای مسافران خود می باشد.

امکانات هتل دو ستاره تیانا مشهد

هتل تیانا در مشهد با دارا بودن امکانات رفاهی تکمیل خود، همیشه مورد توجه مسافران در این تور مسافرتی بوده است. از جمله این امکانات می توان به موارد ذیل اشاره نمود.

نزدیکی به حرم مطهر
دارا بودن اتاق های دو تخته، سه تخته و پنج تخته
برخورداری از سیستم های گرمایشی و سرمایشی در لابی و اتاق ها
بهره مندی از اینترنت در لابی
شامل تاکسی سرویس برای رفت و آمد مسافران به حرم، اماکن تفریحی، تاریخی و ...
دارا بودن سرویس بهداشتی ایرانی، فرنگی و حمام
ارائه خدمات کامل رستوران و کافی شاپ
بهره مندی اتاق ها از وسایل ضروری همچون لوازم بهداشتی، تلویزیون و ...

تور لحظه آخری مشهد

با اقامت در هتل دو ستاره تیانا مشهد شما می توانید لحظات بی نظیری را در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) برای خود و خانواده تان ماندگار کنید. از یاد نبرید با رعایت نکات ضروری همچون؛ تحویل اتاق راس ساعت 14 و تخلیه آن در پایان سفر در ساعت 12 ظهر می توانید با آرامش خاطر سفر خود را سپری کنید. این هتل با دارا بودن کادری مجرب می تواند تمام نیازهای شما را در طول اقامت برایتان فراهم نماید تا رضایت مندی مناسبی را از شما کسب کند. همچنین مفتخر است میزبان شما در سفرهای بعدی برایتان باشد.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ