02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل آسکا لارا ریزورت و اسپا آنتالیا | aska lara istanbul Hotel آنتالیا

aska lara istanbul Hotel آنتالیا

آنتالیا
رستوران فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور نگهداری بچه رستوران فضای باز مینی بار رایگان پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه
استخر سرباز جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ورزش های آبی (موتوری) تنیس
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان سونا بیلیارد
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Kemerağzı, Yaşar Sobutay Bulvarı No:397, 07112 Aksu/Antalya, Türkiye
تعداد اتاق: 545
توضیحات:

هتل 5 ستاره آسکا لارا ریزورت و اسپا آنتالیا

از مجموعه‌های اقامتی لوکس و ۵ ستاره که گزینه‌ای مناسب برای تور لوکس آنتالیا به‌شمار می‌رود، هتل آسکا لارا این شهر است. هتل آسکا لارا ریزورت و اسپا آنتالیا  در منطقه توریستی لارا قرار گرفته و امکانات و خدمات بی‌نظیری ارائه می‌کند. شهر زیبا و ساحلی آنتالیا، سال‌هاست میزبان گردشگران بسیاری از گوشه و کنار جهان است. آنتالیا مقصدی جذاب، برای یک سفر رویایی، آرامش‌بخش و در عین حال هیجان‌انگیز است. برخی از ایرانیان نیز در سال‌های اخیر با تور لوکس آنتالیا به این منطقه زیبا سفر می‌کنند. یکی از جذاب‌ترین مناطق این شهر منطقه لاراست. لارا یک منطقه تفریحی با طبیعت و ساحلی زیبا و فریبنده است که اقامت‌گاه‌های متعددی در آن قرار دارد. یکی از لوکس‌ترین اقامت‌گاه‌های این منطقه هتل آسکا لارا ریزورت اند اسپا (Aska Lara Resort & Spa Hotel Antalya) است. این مجموعه اقامتی ۵ ستاره تنها ۵۰۰ کیلومتر با ساحل فاصله دارد و از اقامتگاه‌های بسیار بزرگ شهر به‌شمار می‌رود. ساختمان هتل آسکا لارا ۷ طبقه و دارای ۲ بخش است که توسط یک جاده از هم جدا شده‌اند. این هتل یکی از زیرمجموعه هتل‌های آسکا از شرکتی با همین نام است که در سال ۱۹۹۹ کار خود را آغاز کرد. این اقامتگاه در منطقه لارا آنتالیا در سال ۲۰۱۴ افتتاح شد.

امکانات هتل آسکا لارا ریزورت و اسپا

تمامی وعده‌های غذایی در هتل آسکا لارا ریزورت و اسپا آنتالیا به‌صورت بوفه و شبانه‌روزی سرو می‌شوند. اما در کنار این بوفه‌ها ۶ رستوران با منوی سفارشی و غذاهای غیررایگان نیز به مهمانان مجموعه سرویس‌دهی می‌کنند. انواع غذاها، دسرها و نوشیدنی‌های ترکی و بین‌المللی در این هتل سرو می‌شوند. بارها و کافه‌های مجموعه نیز انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و تنقلات را برای مهمانان سرو می‌کنند. هتل آسکا دارای چندین استخر روباز و سرپوشیده است و استخرهای آن در هر چهار فصل قابل استفاده‌اند. پارک آبی، محوطه ساحل اختصاصی، امکانات ورزش‌های آبی (موتوری و غیرموتوری)، سالن بسکتبال و تنیس، تنیس روی میز، موزیک زنده شبانه، نابت کلاب و برنامه‌های نمایشی (شبانه)، امکانات تفریحی و سرگرمی این هتل‌اند.

ارائه خدمات نگهداری کودکان، استخر کودکان، زمین بازی و اتاق بازی کودکان و شبکه‌های تلویزیونی مخصوص آن‌ها، سبب شده این مجموعه گزینه‌ای مناسب برای سفرهای خانوادگی باشد. سالن بدن‌سازی ۲۴‌ساعته، خدمات زیبایی، حمام آفتاب، سونا، جکوزی روباز و سرپوشیده، مرکز آب‌گرم (اسپا) و خدمات ماساژ نیز امکانات سلامتی هتل آسکا لارا آنتالیا هستند اینترنت رایگان در سراسر هتل در دسترس است. خدمات ترانسفر فرودگاهی و کرایه دوچرخه نیز در این مجموعه ارائه می‌شود.

اتاق‌های هتل آسکا لارا ریزورت و اسپا

هتل آسکا لارا ریزورت و اسپا آنتالیا در مجموع ۵۴۵ واحد اقامتی دارد. تعدادی از واحدها دارای تراس اختصاصی هستند. چشم‌انداز اتاق‌ها متفاوت است (ساحل، محوطه یا استخر). تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، تهویه هوای مطبوع، حمام اختصاصی، ملزومات بهداشتی رایگان، مینی‌بار، کتری برقی، گاوصندوق و…، امکانات و خدمات رفاهی موجود در اتاق‌های این مجموعه ۵ ستاره ساحلی هستند.

فاصله هتل آسکا لارا آنتالیا با جاذبه‌های گردشگری 

بازار آناتولیا آنتالیا: ۰/۶ کیلومتر
کندو بازار آنتالیا: ۱ کیلومتر
آنتالیوم پریمیوم مال: ۱/۳ کیلومتر
آکسو دلفیناریوم: ۲/۷ کیلومتر
ساحل لارا: ۳/۲ کیلومتر
شهربازی لند آف لجندز: ۹/۹ کیلومتر
باغ تالرنس:‌ ۱۰/۴ کیلومتر
آبشار دودن آنتالیا: ۱۱ کیلومتر
دروازه هادریان: ۱۶/۹ کیلومتر
قلعه ایدیرلیک: ۲۰ کیلومتر

فاصله هتل آسکا لارا ریزورت و اسپا با فرودگاه 

فرودگاه آنتالیا: ۱۹ کیلومتر

امکانات

رستوران
خدمات ۲۴ساعته در اتاق
کافی‌شاپ
ترانسفر فرودگاهی
آسانسور
خشکشویی
فروشگاه
نگهداری بچه
گاو‌صندوق
رستوران فضای باز
کافی شاپ فضای باز
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
مینی‌بار رایگان
سشوار
پارکینگ
استخر روباز
استخر سرپوشیده
سونا
جکوزی
پارک آبی
ماساژ
ورزش‌های آبی (غیرموتوری)
ورزش‌های آبی (موتوری)
استخر ویژه کودکان
سالن بازی کودکان
باشگاه بدنسازی
تنیس
بیلیارد
ساحل اختصاصی
اینترنت وای‌فای رایگان در لابی
اینترنت وای‌فای رایگان در اتاق‌ ها

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ