02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل آیودیا بالی | ayodya bali Hotel بالی

ayodya bali Hotel بالی

بالی
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی بار
استخر سرباز جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی
ساحل اختصاصی سالن بازی کودکان سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Jalan Pantai Mengiat P.O Box 46, 80363 Nusa Dua, Indonesia
تعداد اتاق: 537
توضیحات:

هتل 4 ستاره آیودیا ریزورت بالی

تجربه منحصربه‌فرد مهمان ‌نوازی و ظرافت سلطنتی بالی، با مناظر خیره‌کننده اقیانوس هند، در هتل 4 ستاره آیودیا ریزورت ترکیب می شود. هتل آیودیا ریزورت، اقامتگاهی به سبک معماری و ظرافت بالی است. این استراحتگاه به گونه ای طراحی شده است که شبیه یک قصر مجلل به نظر برسد، گرچه این هتل چهار ستاره، کمتر از یک قصر نیست. طراحی مجسمه ‌های سنگی هتل، فواره ‌ها، نقش های برجسته‌ ی حکاکی ‌شده و استخر های مردابی با «موضوع حماسی رامایانا» در سراسر هتل، شکوه و عظمت هتل را نمایش می دهد. نام آیودیا از «اسطوره ‌شناسی» هندو گرفته شده است. نام قصر مقدسی که پادشاه راما و همسر زیبایش، شینتا، در آنجا زندگی می‌کردند. این محیط به عشق و هماهنگی اختصاص دارد، که در تور بالی می توانید در آن اقامت داشته باشید.

امکانات هتل 4 ستاره آیودیا ریزورت 

هتل 4 ستاره آیودیا ریزورت ، با 537 اتاق و سوئیت شیک که با بالکن های خصوصی طراحی شده اند، فرصتی منحصر به فرد را، برای همه مهمانان به منظور تجربه مهمان نوازی مسحورکننده بالیایی فراهم می کند. حمام ها با در نظر گرفتن خاص بودن مهمانان طراحی شده اند و یک محیط فوق العاده برای تجدید و استراحت را فراهم می کند.در یک اتاق لوکس جادار و مشرف به باغ های سرسبز استوایی هتل، به سبک واقعی آیودیا، از کارهای روزمره خود فرار کنید و به استراحت بپردازید. از فضای داخلی 48 متری، با رنگ‌ های ظریف و تزئین وسایل چوبی، آثار هنری سنتی بالی، بالکن خصوصی در فضای باز و امکانات رفاهی که با دقت طراحی شده است، لذت ببرید. اتاق خواب ها و حمام مرمری امروزی، راحت و دارای تهویه مطبوع است.

می توان اتاق را با یک تخت کینگ یا دو تخت دو نفره، رزرو کرد.اتاق‌ های لوکس ماه عسل هتل، در طبقه 1 تا 5 ساختمان اصلی واقع شده‌اند که هر کدام دارای بالکن‌ های خصوصی هستند. هر اتاق، دارای یک تخت کینگ با پنجره ‌های کشویی بزرگ است که می‌توان آن را باز کرد تا نسیم ملایم ساحل و نور طبیعی خورشید به اتاق نشیمن وارد شود.از یک تجربه بی نظیر در کاخ خود با 115 متر مربع فضای داخلی مجلل لذت ببرید. یک حمام مرمری معاصر شما را دعوت می‌کند تا از یک تجربه خصوصی مانند آبگرم در تور اندونزی لذت ببرید. همچنین بالکن خصوصی در فضای باز، شما را به ایجاد خاطراتی دعوت می‌کند که با منظره‌ای مشرف به اقیانوس هند معروف بالی، تا آخر عمر باقی بماند.شما با تور اندونزی میتوانید در این هتل اقامت داشته باشید.ما برای مشاوره به شما کارشناسان راز آسمان پایتخت را معرفی می کنیم.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ