02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل ساوین مشهد | savin mashhad Hotel مشهد

savin mashhad Hotel مشهد

مشهد
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: مشهد , خیابان امام رضا 12 ,نبش حنایی 6
تعداد اتاق: 112
توضیحات:

هتل 3 ستاره ساوین مشهد

هتل 3 ستاره ساوین مشهد یکی از هتل های تازه ساخت این شهر محسوب می شود که در سال 1397 افتتاح شد. همچنین این هتل از هتل های نزدیک به حرم امام رضا می باشد که از هتل های دارای موقعیت مناسب مشهد می باشد.هتل 3 ستاره ساوین مشهد از هتل های معروف این شهر است که خدمات منحصر به فردی را به مهمانان خود ارائه می کند. این هتل در خیابان امام رضا واقع شده است. ساختمان هتل ساوین در 7 طبقه و 112 اتاق ساخته شده است. قیمت رزرو اتاق های هتل به نسبت ارائه امکانات مناسب و به صرفه می باشد. تعداد تخت های هتل 252 تخت می باشند و لابی آن دارای ظرفیت 60 نفر است. این هتل آماده پذیرایی از تور مشهد می باشد.

موقعیت مکانی هتل 3 ستاره ساوین مشهد

ساختمان هتل 3 ستاره ساوین مشهد در خیابان امام رضا 12 نبش حنایی 6 واقع شده است. نزدیکی به حرم مطهر امام رضا باعث شده است تا موقعیت این هتل برای زائران بسیار مناسب باشد. فاصله هتل ساوین تا خیابان دانش شرقی فقط 2 دقیقه پیاده روی است. پارک میرزا کوچک خان تا هتل ساوین مشهد 5 دقیقه پیاده روی فاصله دارد. فاصله هتل و بوستان میرزا کوچک خان یا بوستان دانش 5 دقیقه پیاده روی و تا خیابان عنصری فقط 7 دقیقه پیاده روی می باشد.

امکانات و خدمات رفاهی این هتل 3 ستاره

رستوران و پارکینگ از امکانات رفاهی هتل 3 ستاره ساوین مشهد می باشند. اقامت برای کودکان زیر 5 سال نیز رایگان می باشد. امکانات اتاق های هتل ساوین شامل؛ حمام، یخچال، صبحانه، چای ساز، آب رایگان، تلفن در اتاق، تلویزیون اتاق، لوازم بهداشتی و سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی می باشند.خدماتی که در هتل 3 ستاره ساوین مشهد برای رفاه حال مسافرین ارائه می شوند شامل؛ خدمات باربری، خدمات باربری، دستگاه واکس کفش، خدمات برای معلولین، نمازخانه، خدمات تور و خدمات خانه داری می باشند. فکس و فتوکپی، آسانسور، اتاق چمدان، سیستم اطفا حریق، زنگ هشدار، صندوق امانت و پذیرش 24 ساعته از دیگر خدمات رفاهی هتل ساوین می باشند.پرسنل این هتل به لحاظ اخلاقی و روی خوش به مسافران و ارائه خدمات در اسرع وقت به آنها از دیگر ویژگی های مثبت این هتل محسوب می شود. همچنین غذای با کیفیت رستوران این هتل از نقاط قوت دیگر آن محسوب می شود که باعث شده است تا نظر مسافران را به خود جلب نماید.

قیمت رزرو هتل 3 ستاره ساوین مشهد

هتل 3 ستاره ساوین مشهد یکی از هتل های با کیفیت و ارزان قیمت با توجه به امکانات ارائه شده می باشد. این هتل بر اساس تعداد نفرات و مدت زمان اقامت و همچنین استفاده از خدمات هتل قیمت رزرو را تعیین می کند. برای رزرو آنلاین و بهره از تخفیف های رزرو میتوان از طریق وب سایت اقدام نمود.میتونید با تور لحظه آخری مشهد در این هتل اقامت داشته باشید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ