02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل کاریزما کوش آداسی | charisma kusadasi Hotel کوش آداسی

charisma kusadasi Hotel کوش آداسی

کوش آداسی
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Türkmen, Gazi Beğendi Sk. No:7, 09400 Kuşadası/Aydın, Türkiye
تعداد اتاق: 218
توضیحات:

هتل 5 ستاره کاریزما کوش آداسی

یکی از اقامتگاه‌های ۵ ستاره و بسیار مجلل شهر کوش آداسی ترکیه کاریزماست. هتل 5 ستاره کاریزما کوش آداسی در منطقه ترکمان این شهر قرار دارد و با ارائه انواع خدمات و امکانات رفاهی و تفریحی، اقامتی بی‌نظیر و به‌یاد ماندنی را برای مهمانانش فراهم می‌کند.شهر کوش آداسی سالانه میزبان گردشگران بسیاری از سراسر دنیاست؛ تعداد زیادی از هم‌وطنان ما نیز برای یک سفر آرامش‌بخش و در عین حال هیجان‌انگیز تور لحظه آخری کوش آداسی را انتخاب می‌کنند. هتل کاریزما یکی از بهترین و ایده‌آل‌ترین گزینه‌ها برای اقامت در این شهر است. بیایید بیشتر با این مجموعه اقامتی لوکس، آشنا شویم.

امکانات هتل 5 ستاره کاریزما کوش آداسی

هتل کاریزما محوطه ساحل اختصاصی دارد و استخر مجموعه نیز چشم‌اندازی رو به دریا دارد. در محوطه ساحل و استخر، تخت‌های آفتاب و چتر آفتاب‌گیر در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.این مجموعه اقامتی امکانات تفریحی متعددی ارائه می‌کند. تجهیزات مخصوص انواع تفریحات و ورزش‌های آبی، تجهیزات غواصی و اسنورکلینگ، قایق سواری کانو، مینی گلف، کرایه دوچرخه، تنیس روی میز، بیلیارد، دارت، اتاق بازی و…، بخشی از این امکانات هستند.کاریزما با خدماتی چون نگهداری کودکان، زمین بازی کودکان (بیرون و داخل هتل)، کلوپ مخصوص کودکان، استخر کودکان و…، مجموعه‌ای ایده‌آل برای یک سفر خانوادگی به‌شمار می‌رود.رستوران این هتل انواع غذاها، دسرها و نوشیدنی‌ها را برای مهمانان سرو می‌کند. کافی‌شاپ و اسنک‌بار نیز برای سرو انواع نوشیدنی‌ها و تنقلات در مجموعه تعبیه شده است.سالن بدن‌سازی با مربی خصوصی، کلاس یوگا، سونا خشک و بخار، اسپا (فول سرویس)، جکوزی، حمام ترکی، آرایشگاه با تمامی خدمات زیبایی، خدمات ماساژ، محوطه ریلکسیشن، بسته‌های سلامتی، نور درمانی، اسکراب بدن و…، خدمات سلامتی و زیبایی هتل کاریزما کوش آداسی‌اند.

سالن کنفرانس و جلسه (با هزینه)، ترانسفر فرودگاهی (با هزینه)، تاکسی سرویس، خدمات حمل و نگهداری بار، انبار چمدان، میز تور و بلیط، فروشگاه سوغاتی، سالن تلویزیون و…، سایر خدمات و امکانات رفاهی این مجموعه هستند.اینترنت رایگان در سراسر محوطه هتل در دسترس مهمانان است. خدمه این مجموعه به زبان‌های ترکی، انگلیسی، آلمانی و هلندی تسلط دارند.

اتاق‌های هتل 5 ستاره کاریزما کوش آداسی

هتل کاریزما کوش آداسی در مجموع ۲۱۸ واحد اقامتی دارد. همه اتاق‌های این هتل دارای تراس اختصاصی با چشم‌اندازی به‌سوی دریای اژه هستند. امکان سرو صبحانه در اتاق‌های هتل کاریزما فراهم است و اینترنت رایگان در تمامی واحدها در دسترس مهمانان قرار دارد.روم سرویس ۲۴‌ساعته، نظافت روزانه، تهویه هوای مطبوع، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، حمام اختصاصی، ملزومات بهداشتی رایگان،‌ گاوصندوق، یخچال با مینی‌بار شارژ شده، میز‌کار و…،‌ سایر خدمات و امکانات رفاهی موجود در اتاق‌های این هتل ۵ ستاره‌اند.

فاصله هتل 5 ستاره کاریزما با جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی

کوش آداسی مارینا: ۰/۶ کیلومتر
بازار بزرگ کوش آداسی: ۹ کیلومتر 
قلعه کوش آداسی: ۲ کیلومتر 
مجسمه دست صلح: ۱/۳ کیلومتر
پارک آبی آکوا آدالند: ۴/۷ کیلومتر
آکوا فانتاسی آکوا پارک: ۵/۲ کیلومتر
خانه مادر مری: ۲ کیلومتر
قصر کوش آداسی: ۲ کیلومتر
جزیره کبوتر: ۲/۶کیلومتر
ساحل بانوان: ۸ کیلومتر
کلیسای مری: ۱۰/۱ کیلومتر 
بنای مذهبی آرتمیس: این جاذبه ۱۲ کیلومتر
شهر تاریخی افسوس: ۱۲/۴ کیلومتر

فاصله هتل کاریزما با فرودگاه

فرودگاه ازمیر عدنان مندرس: ۴۷/۸ کیلومتر 
فرودگاه میلاس: ۷۸/۸ کیلومتر

سایر امکانات هتل 5 ستاره کاریزما کوش آداسی

رستوران
خدمات ۲۴‌ساعته در اتاق
کافی شاپ
ترانسفر فرودگاهی
آسانسور
خشکشویی
نگهداری کودکان
گاو‌صندوق
کافی شاپ فضای باز
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
سشوار
پارکینگ
تفریحی
استخر روباز
استخر سرپوشیده
سونا
جکوزی
ماساژ
اجاره دوچرخه
استخر ویژه کودکان
سالن بازی کودکان
باشگاه بدنسازی
بیلیارد
ساحل اختصاصی
اینترنت وای‌فای رایگان در لابی
اینترنت وای‌فای رایگان در اتاق‌ها
اینترنت وای‌فای رایگان در سراسر هتل

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ