02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل سقا مشهد | sagha mashhad Hotel مشهد

sagha mashhad Hotel مشهد

مشهد
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی
اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: خیابان امام رضا , کوچه کربلا
تعداد اتاق: 81
توضیحات:

هتل 3 ستاره سقا مشهد

هتل 3 ستاره سقا مشهد یکی از هتل های همجوار با حرم امام رضا می باشد. این هتل در خیابان امام رضا، کوچه کربلا واقع شده است. این هتل در 9 طبقه و 81 واحد ساخته شده است. هتل سقا در سال 1392 در مشهد افتتاح شد و از برترین هتل های مشهد محسوب می شود. موقعیت مکانی این هتل ایده آل می باشد که برای زائران بسیار مناسب می باشد. فاصله هتل سقا تا حرم اما رضا فقط 5 دقیقه پیاده روی می باشد. به همین جهت برای زائران و مسافران تور مشهد اقامتگاه خوبی محسوب می شود. همچنین دارای امکانات رفاهی مناسبی است که رفاه حال مهمان ها را در نظر گرفته است.

موقعیت مکانی هتل 3 ستاره سقا مشهد

قطعا دانستن اطلاعاتی در خصوص موقعیت مکانی هتل سقا مشهد برای مسافران این شهر زیارتی مهم است. هتل 3 ستاره سقا مشهد در یکی از بهترین مناطق مشهد مقدس قرار دارد. فاصله هتل سقا تا مراکز مهم شهر در حد 3 تا 4 دقیقه با خودرو می باشد. از این رو این هتل دارای موقعیت عالی است. فاصله هتل تا پارک و بوستان میرزا کوچک خان فقط 8 دقیقه پیاده روی می باشد.فاصله باغ خونی تا هتل سقا نیز 12 دقیقه با پای پیاده راه است. همچنین فاصله هتل و حرم ورودی باب الجواد و باب الرضا فقط 3 دقیقه با خودرو است. مراکز مهم دیگر شهر مانند موزه آستان قدس رضوی و برخی دیگر از مراکز فاصله نزدیکی با هتل دارند.

امکانات و خدمات رفاهی هتل 3 ستاره سقا مشهد

رستوران پارکینگ و اینترنت لابی از امکانات و خدمات ویژه هتل 3 ستاره سقا مشهد می باشد. اتاق های هتل نیز دارای امکانات ویژه چون
مبلمان
چای ساز
تلویزیون
اینترنت در اتاق
یخچال
مینی بار هزینه
صندوق امانات
سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی و سرمایشی می باشند.
حمام
لوازم بهداشتی
امکان شارژ وسایل الکتریکی
سیستم اطفا حریق از دیگر امکانات اتاق های هتل می باشند.
آتلیه
آسانسور
کافی شاپ
صندوق امانت
کتابخانه
پذیرش 24 ساعته
ترانسفر رفت با هزینه
تاکسی سرویس از خدمات رفاهی هتل سقا می باشند.
خدمات باربری، لاندری، خدمات برای معلولین، سیستم اعلام حریق و خدمات خانه داری از دیگر امکانات رفاهی هتل 3 ستاره سقا مشهد  می باشند.

قیمت رزرو و اقامت هتل 3 ستاره سقا مشهد  

فاکتورهای تعیین قیمت رزرو و اقامت در هتل 3 ستاره سقا مشهد مانند همه هتل های دیگر تعداد نفرات و مدت زمان اقامت می باشند. می توان برای رزرو هتل سقا از طریق وب سایت های فعال در این زمینه اقدام کرد. در وب سایت های رزرو می توان از هزینه اقامت مطلع شد.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ