02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل آواری دبی | avari dubai Hotel دبی

avari dubai Hotel دبی

دبی
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: 45 C St - Deira - Dubai - United Arab Emirates
تعداد اتاق: 178
توضیحات:

هتل 4 ستاره آواری دبی

هتل 4 ستاره آواری دبی یک هتل 4 ستاره‌ی لوکس در شهر دبی است که پیشنهاد ویژه برای کسانی است که سفرهای اقتصادی و کم‌هزینه‌تر را دوست دارند. این هتل که در منطقه‌ی دیره‌ی شهر دبی واقع شده است، جزو هتل‌های بسیار خوب و البته ارزان‌قیمتِ دبی محسوب می‌گردد. امروزه دبی به عنوان یک شهر جهانی و دارای بازرگانی موفق و مهم در آسیا جای خود را پیدا کرده ‌است. اقتصاد دبی با صنعت نفت شروع به رشد کرد و با صنعت سیاحت و توریسم آن را تحکم بخشید. بیشترِ درآمد دبی نیز از منطقه آزاد جبل‌علی، فروش ملک به شهروندان خارجی در مناطق آزاد، اعطای اقامت، صدور دوباره‌ی کالا، ترانزیت مسافر و کالا تأمین می‌شود. هتل ارافی در همه‌ی سالهای گذشته توانسته محل خوبی برای استراحت و اقامتِ اهالی کسب و کار و همینطور کسانی باشد که استراحت چند روزه‌ی خود را در دبی می‌گذرانند. با رزرو تور لحظه آخری دبی شما نیز می‌توانید خدمات متنوع اقامت در این هتل را تجربه کنید.

موقعیت هتل 4 ستاره آواری دبی

هتل 4 ستاره آواری دبی در میدان گردشگاهیِ برج دیره واقع شده است. وقتی صحبت از منطقه‌ی دیره باشد، کریک یا همان نهر دبی هم به هر مکانی در این منطقه نزدیک است. بنابراین مسافران تور دبی با پرواز فلای دبی یا تور دبی با پرواز امارات می‌توانند به راحتی ازچشم‌انداز نهر دبی بهره ببرند. این هتل 4 ستاره علاوه بر نزدیکی به نهر دبی، به خیابان معروف Rigga Road و ایستگاه مترو دبی نیز بسیار نزدیک است. ورود حیوانات خانگی به هتل ارافی ممنوع است. با اینحال این هتل با برپایی یک مرکز تناسب اندام سعی کرده تا محبوبیت خود را نزد مهمانان حفظ کند. علاقمندان به بدنسازی می‌توانند از امکانات این مرکز تناسب اندام استفاده کنند. انواع ماساژها از جمله ماساژ سوئدی، بالیایی، تایلندی، سنگ داغ و رایحه‌درمانی نیز وجود دارد. هتل دارای استخر روباز و سالن زیبایی نیز می‌باشد. آن‌دسته از مهمانان تور امارات که کم‌توانی یا ناتوانی جسمی دارند، می‌توانند از امکانات ویژه‌ای که در هتل برای آن‌ها تعبیه شده استفاده کنند.

امکانات رفاهی و تفریحی در هتل 4 ستاره آواری دبی

هتل 4 ستاره آواری دبی از جمله هتل‌های منظم و آراسته‌ی شهر دبی است. این هتل خدمات خشک‌شویی، آب‌شویی و اتوکشی را علاوه بر خدمات فنی همچون فکس و فتوکپی ارائه می‌کند. پرسنل مجرب و خوش اخلاق این هتل با تسلط به زبان‌های عربی، هندی، فیلیپینی و انگلیسی آماده‌ی استقبال از مهمانان می‌باشند. این هتل خدمات لوکس خود را در مجموع 7 طبقه و تعداد 178 اتاقی که دارد به ساکنین هتل ارائه می‌دهد. کلیه‌ی اتاق‌های این هتل دارای تهویه‌ی مطبوع مرکزی با کنترل درجه حرارت، مبلمان مدرن، آباژور، قفل‌های کلید الکترونیکی، تلفن، تلویزیون ال‌سی‌دی با کانال‌های جهانی، امکانات تهیه‌ی چای و قهوه، مینی‌بار، گاو صندوق و اینترنت پُر سرعت هستند. هر یک از اتاق‌ها دارای حمام اختصاصی مجهز به لوازم بهداشتی رایگان و سشوار می‌باشد.

فاصله‌ی هتل ارافی تا نقاط مهم و جاذبه‌های شهر دبی

فاصله‌ی هتل آواری تا فرودگاه بین‌المللی دبی 4 کیلومتر است. این هتل از فواره‌ی دبی و برج خلیفه 7/8 کیلومتر فاصله دارد. همچنین این هتل از مرکز خرید ابتسام 350 متر، از دبی‌مال 8/8 کیلومتر و از مرکز خرید گیفت ولیج 3/1 کیلومتر فاصله دارد.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ