02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل رادیسون بلو ارمنستان | radisson blu armenia Hotel ارمنستان

radisson blu armenia Hotel ارمنستان

ارمنستان
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق نگهداری بچه رستوران فضای باز پارکینگ خشکشویی صندوق امانات سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال کافه
استخر سرباز جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس
سالن بازی کودکان سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: 2, 2 Azatutyan Ave, Yerevan 0037, Armenia
تعداد اتاق: 142
توضیحات:

هتل 5ستاره رادیسون بلو ارمنستان

اگر برای تور ارمنستان خود به‌دنبال یک مجموعه اقامتی لوکس و ۵ ستاره در شهر ایروان هستید، بهترین گزینه برای شما هتل رادیسون بلو ارمنستان است. ارمنستان با تاریخ پرفراز‌ونشیبی که داشته پر است از بناها و آثار تاریخی؛ این بناها امروزه تبدیل به جاذبه‌های گردشگری جذابی شده‌اند و سالانه گردشگران بسیاری از سراسر دنیا برای بازدید از آن‌ها راهی ارمنستان می‌شوند. علاوه‌بر این منطقه قفقاز یکی از نواحی زیبای جهان به‌شمار می‌رود؛ ارمنستان نیز از این امر مستثنی نیست و طبیعت بسیار زیبایی دارد. در کنار این‌ها گشت‌وگذار در خیابان‌های سنگ‌فرش شده پایتخت این کشور و کافه‌ها و رستوران‌های به سبک اروپای قدیم آن از دیگر جذابیت‌های سفر با تور لحظه آخری ارمنستان برای گردشگران به‌شمار می‌رود. در سال‌های اخیر بسیاری از ایرانیان نیز برای سفرهای خارجی خود، این کشور تاریخی و به‌ویژه پایتخت آن را انتخاب می‌کنند. یکی از گزینه‌های اقامتی در پایتخت ارمنستان، رادیسون بلو نام دارد. هتل رادیسون بلو ارمنستان یک مجموعه اقامتی لوکس و ۵ ستاره است که در خیابان آزاتونیان این شهر قرار دارد. این مجموعه در سال ۲۰۱۱ افتتاح و به‌تازگی به‌طور کامل بازسازی شد. هتل یک ساختمان مدرن از سنگ و شیشه‌ دارد. طراحی و دکوراسیون داخلی رادیسون بلو بسیار زیبا، لوکس و امروزی است و بیشتر المان‌های داخلی مجموعه رنگ روشن دارند. این موضوع سبب شده فضای هتل بسیار دنج و آرامش‌بخش باشد. ساختمان هتل از ۳ طرف به کوه‌های آرارات، پارک پیروزی (ویکتوری) و دریاچه آرنی مشرف است.

امکانات هتل رادیسون بلو ارمنستان

رستوران هتل رادیسون بلو ارمنستان انواع غذاهای ارمنی و بین‌المللی را با بهترین کیفیت برای مهمانان مجموعه سرو می‌کند. امکان سرو غذا در تراس پشت‌بام ساختمان با نمای کوه‌های آرارات نیز فراهم است. بار و کافی‌شاپ هتل به‌طور شبانه‌روزی سرویس‌دهی می‌کنند. استخر سرپوشیده، خدمات ماساژ، سالن بدن‌سازی، سونا، جکوزی، زمین تنیس، زمین بازی کودکان، اتاق بازی و…، خدمات تفریحی و سلامتی این مجموعه هستند.

اینترنت رایگان در تمامی فضاهای عمومی و خصوصی هتل در دسترس است. فضای سبز، خدمات مراقبت از کودکان، سالن سمینار، اتاق جلسه، خدمات حمل و نگهداری چمدان، خدمات کرایه خودرو، ترانسفر فرودگاهی، خدمات آرایشی، میز تور و بلیط،‌ صرافی و…، سایر خدمات و امکانات رفاهی این مجموعه ۵ ستاره در شهر ایراوان‌اند.

اتاق‌های هتل رادیسون بلو ارمنستان

هتل رادیسون بلو ارمنستان در مجموعه ۱۴۲ اتاق و سوئیت دارد. طراحی و دکوراسیون واحدهای اقامتی هتل، مانند سایر بخش‌های آن بسیار زیبا، لوکس و مدرن است و همه آن‌ها فضایی دنج و آرامش بخش به مهمانان ارائه می‌کنند. تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، تهویه هوای مطبوع، مینی‌بار، حمام اختصاصی، میزکار، تجهیزات تهیه چای و قهوه و…، سایر امکانات رفاهی واحدهای اقامتی رادیسون بلو هستند. خدمات اتاق یا روم سرویس در این مجموعه به‌صورت شبانه‌روزی ارائه می‌شود و همه واحدها روزانه نظافت می‌شوند (خدمات خانه‌داری). اینترنت رایگان در تمامی اتاق‌ها در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

فاصله هتل رادیسون بلو با جاذبه‌های گردشگری ارمنستان

پارک ویکتوری ایروان: ۰/۵ کیلومتر
تندیس مادر ارمنستان: ۰/۵ کیلومتر
مرکز هنرهای معاصر کافیسجان: ۰/۸ کیلومتر
کاسکاد هزار پله ایروان: ۲ کیلومتر
پارک عشاق: ۲/۴ کیلومتر
پارک دنیای آب ایروان: ۲/۸ کیلومتر
کلیسای سنت گریگور: ۴ کیلومتر
موزه دست‌نویس‌های باستان (مجموعه تاریخی ماتناداران): ۱/۷ کیلومتر

فاصله هتل رادیسون بلو با فرودگاه

فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس: ۱۱/۵ کیلومتر

امکانات

رستوران
ترانسفر فرودگاهی
خشکشویی
نگهداری بچه
گاو‌صندوق
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
سشوار
پارکینگ
استخر روباز
استخر سرپوشیده
سونا
جکوزی
ماساژ
تیم انیمیشن
باشگاه بدن‌سازی
اینترنت وای‌فای رایگان در لابی
اینترنت وای‌فای رایگان در اتاق‌ها

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ