02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل گرین کویین بوتیک تفلیس | green queen boutique Hotel تفلیس

green queen boutique Hotel تفلیس

تفلیس
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی بار
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Saburtalo Pekini 36, Tbilisi, Georgia
تعداد اتاق: 30
توضیحات:

هتل 4 ستاره گرین کویین بوتیک تفلیس

در بین انواع هتل های 4 ستاره شهر تفلیس می توانید هتل 4 ستاره گرین کویین بوتیک تفلیس را به عنوان یکی از زیباترین و بهترین هتل های تفلیس انتخاب کنید. این هتل در منطقه سابورتالو قرار گرفته و موقعیت جغرافیایی بی نظیری از نظر نزدیک بودن به مناطق گردشگری و مراکز خرید دارد. تمامی پرسنلی که در این هتل کار می کنند مجرب و آزموده هستند. به همین دلیل شما می توانید از آنها هر پرسشی که دارید بپرسید و درخواست هایتان را اعلام کنید. در صورتی که می خواهید بهترین هتل را در تور تفلیس 4 شب و 5 روز انتخاب کنید باید بدانید که این هتل انتخاب مناسبی به شمار می رود.

موقعیت هتل زیبای 4 ستاره گرین کویین بوتیک تفلیس از نظر نزدیکی به مکان های گردشگری و مراکز خرید

از آنجایی که هتل 4 ستاره گرین کویین بوتیک تفلیس به مکان های گردشگری و مراکز خرید نزدیک است شما می توانید این هتل را با خیال راحت انتخاب کنید.سیرک تفلیس حدود 1 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. ایستگاه های مترو متنوع مانند دلیسی، دانشگاه فنی و ... به این هتل نزدیک هستند. پل ملکه تامار 1 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. کاخ ریاست جمهوری حدود 3 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. موقعیت مکانی کلیسای جامع سنت جورج میدان پارک اسب دوانی، باغ وحش تفلیس، تئاتر باله و ... به گونه ای می باشد که به این هتل نزدیک هستند.مراکز خرید زیادی را در نزدیکی این هتل راه اندازی کرده اند. شما در صورتی که هتل 4 ستاره گرین کویین بوتیک را در تور گرجستان انتخاب می کنید، باید تمامی مراکزی که نزدیک این هتل هستند را بشناسید. بهترین مراکز خرید تفلیس شاید تنها دو الی 3 کیلومتر با این هتل فاصله داشته باشند. به برخی از مراکز خرید می توانید با ماشین بروید و برای مراجعه به برخی دیگر از مراکز خرید می توانید پیاده بروید. تور لحظه آخری تفلیس با اسکان در این هتل لذت بخش تر خواهد بود.

امکانات هتل 4 ستاره گرین کویین بوتیک تفلیس

امکانات رفاهی زیادی در هتل گرین کویین بوتیک وجود دارد. شما می توانید از اتاق های خانوادگی و یا اتاق های تک الی دو نفره این هتل استفاده کنید. فضای باز زیبایی در این هتل وجود دارد که برای اوقات فراغت می توانید در این فضا قدم بزنید. هر یک از اتاق ها بسیار تمیز هستند و مجهز به تلویزیون های ماهواره ای،  حمام اختصاصی، سشوار، اینترنت رایگان، قهوه ساز و ... می باشند. شما می توانید از وسایل بهداشتی رایگان اتاق استفاده کنید. سیستم تهویه مطبوع در هر یک از اتاق ها راه اندازی شده است.

قیمت رزرو اتاق در هتل زیبای گرین کویین بوتیک تفلیس

قیمت رزرو اتاق در هتل 4 ستاره گرین کویین بوتیک تفلیس بر اساس نوع اتاق تعیین می شود. اگر یکی از اتاق های بزرگ را رزرو کنید هزینه بیشتری را باید پرداخت نمایید. هر نکته ای که در مورد پرداخت هزینه هتل می باشد را باید زمان انتخاب تور تفلیس 4 شب و 5 روز بررسی کنید. این هتل با اینکه خدمات زیادی دارد هزینه اش مناسب است.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ