02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل الماس 1 مشهد | almas 1 Hotel مشهد

almas 1 Hotel مشهد

مشهد
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی کافه
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: مشهد - خیابان امام رضا (ع) - بین امام رضای 4 و 6
تعداد اتاق: 163
توضیحات:

هتل الماس 1 مشهد

هتل 4 ستاره الماس 1 مشهد از بهترین انتخاب هایی است که می توانید در سفر به مشهد الرضا برای خود و خانواده تان داشته باشید. از یاد نبرید در سفر با تور مشهد از شیراز اگر برای خود و خانواده تان هتلی درجه یک را رزرو نمایید، در طول سفر از خدمات منحصر به فردی برخوردار خواهید شد تا مسافرت را با آرامش و آسایش کامل سپری کنید. در این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات مهمی از این هتل و امکانات مطلوب آن خدمت شما ارائه شود تا بتوانید سفر را برای خود با لذت بیشتری ضمن داشتن آگاهی و دانش کافی همراه سازید.

امکانات هتل 4 ستاره الماس 1 مشهد

به شما تبریک می گوییم با انتخاب این هتل در مشهد، شانس بهره مندی از خدمات درجه یک هتلی را برای خود و همراهیانتان فراهم نموده اید. هتل الماس 1 با دارا بودن بهترین خدمات و داشتن کادری متخصص و متعهد توانسته است رضایت مخاطبان خود را با تکریم احترام کامل به جای آورد. در ذیل به برخی از امکانات هتل الماس اشاره شده است.

دارا بودن سوئیت های منحصر به فرد، اتاق های دو تخته و سه تخته
بهره مندی از خدمات کامل رفاهی
ارائه خدمات کافی شاپ به همراه رستوران
دارا بودن رستوران چشم انداز با ویو جذاب
بهره مندی از بازارچه اختصاصی در هتل
خدمات کامل در سوئیت ها و اتاق ها

اقامت منحصر به فرد در هتل 4 ستاره الماس 1 مشهد

هتل الماس 1 مشهد با دارا بودن 4 ستاره از بهترین هتل های این شهر به حساب می آید. این هتل با ارائه بهترین خدمات مسافرتی به مهمانان خود همیشه سعی در جلب رضایت مشتریان داشته است. در این شرایط اگر انتخاب شما برای اقامت هتل 4 ستاره الماس 1 مشهد است، از مزیت های فوق العاده ای بهره مند شده اید. از مهم ترین آن می توان به نزدیکی حرم مطهر رضوی اشاره کرد. زیرا که می توانید با کمی پیاده روی به حرم رسیده و زمان بیشتری را به عبادت بپردازید. همچنین با اقامت در این هتل می توانید به نقاط دیگر مشهد از جمله؛ مرکز خرید آرمیتاژ، پارک کوهسنگی، منطقه ییلاقی شاندیز و طرقبه و ... نیز بروید تا میزان بیشتری سفر را برای خود شاد و مفرح سازید. بهتر است در کنار زیارت، کمی نیز به سیاحت بپردازید.

در این مقاله سعی شد به معرفی اجمالی هتل 4 ستاره الماس 1 مشهد پرداخته شود تا مسافران بتوانند در تور مشهد با قطار vip این هتل را برای اقامت خود انتخاب نموده و سفری دلپذیر را تجربه نمایند.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ