02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل میکا تفلیس | mika Hotel تفلیس

mika Hotel تفلیس

تفلیس
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی بار
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Varketili, Unity Fighters street 1, 0163 Tbilisi City,
تعداد اتاق: 15
توضیحات:

هتل آپارتمان میکا

شهر رویایی تفلیس و هتل آپارتمان میکا در این شهر میزبان شما هستند. چه چیزی بهتر از این؟ سرزمینی مملو از چشمه‌های خروشان آب گرم، با معماری‌های درخشان از قرون وسطی تا نئوکلاسیک. شهر تفلیس با رودخانه‌های زنده و تندیس‌های عظیم، پایتخت دیدنیِ گرجستان است که هرساله تعداد زیادی گردشگر برای گشت و گذار در آن وارد این کشور می‌شوند. سیستم مترو در این کشور چهارمین سیستم حمل و نقلِ سریع ایجاد شده در اتحاد جماهیر شوروی سابق است. ایستگاه‌های متروی شهر تفلیس به شدت محبوب رایگان سواران یا همان هیچهایکرهاست. گردشگران و رایگان‌سوارانِ عاشق که بدون پرداخت هزینه‌های اضافی حمل و نقل، از طریق مترو خود را به ایستگاه‌های مقصد می‌رسانند. از جمله مزایای تور تفلیس و تور گرجستان، اقتصادی بودن آن نسبت به سایر سفرهاست. به این ترتیب که هزینه‌های سفر به گرجستان غالبا با هزینه‌های سفر به جزایر داخلی برابری می‌کند. اما وجه تمایز در آنجاست که مسافران با پرداخت این هزینه می‌توانند با خدمات متفاوت‌تری نسبت به تورهای داخلی، از یک کشور اروپایی دیدن کنند.

میکا برای یک سفر خارجیِ آسان و ارزان

هتل میکا که در حقیقت یک هتل‌آپارتمان نوساز با کارکنانی خوش‌پوش است، یک گزینه‌ی طلایی برای کسانی است که قصد سفر به گرجستان را دارند. این هتل به ویژه برای کسانی که در جستجوی سفرهای خارجی اما اقتصادی هستند بسیار مطلوب و مناسب است. این هتل نوساز در سال 2019 در مرکز شهر تفلیس افتتاح شده و تا به امروز خدمات بسیاری را به گردشگران ارائه داده است. با اقامت در این هتل زیبا، نه تنها خیالتان از بابت هزینه‌های گزاف تورهای خارجی راحت خواهد بود بلکه به راحتی به جاذبه‌های شهر تفلیس نیز دسترسی خواهید داشت. از دیگر مزایای این هتل‌آپارتمان دارا بودن شاتل فرودگاهی است. بنابراین همواره دسترسی آسان به فرودگاه بین‌المللی تفلیس وجود خواهد داشت. مهماندارانی که به چهار زبان انگلیسی، روسی، گرجی و آلمانی تسلط دارند در این هتل از شما پذیرایی بعمل خواهند آورد. پس همه‌چیز برای تعطیلاتی خوش آماده است! تور لحظه آخری تفلیس را از دست ندهید.

امکانات رفاهی در واحدهای اقامتی و فضاهای عمومی هتل میکا

هتل میکا با داشتن امکانات اصلی سفر یک اقامت دل‌انگیز را برای مسافرین خود فراهم می‌آورد. این هتل دارای وای‌ فای رایگان، پارکینگ رایگان، شاتل فرودگاهی و اتاق‌های مختص خانواده است. امکان کرایه کردن اتومبیل نیز در این هتل وجود دارد. همینطور خدمات آب‌شویی و خشک‌شویی از دیگر خدمات هتل میکا است. یک مینی‌مارکت مجهز در این هتل نیز وجود دارد که لوازم مورد نیاز گردشگران را اعم از وسایل سفر یا خوراکی به فروش می‌رساند. در هتل میکا یک زمین بازی برای کودکان در نظر گرفته شده تا خیال مسافران از سرگرمی کودکشان راحت باشد. برای بزرگسالان نیز تعدادی از تفریحات پارک آبی تدارک دیده شده که با پرداخت هزینه‌ای جداگانه قابل استفاده خواهد بود. تمام اتاق‌های این هتل مجهز به تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، فضای نشیمن و حمام اختصاصی هستند. یخچال، کتری برقی و میز کار نیز از اجزای اتاق‌های این هتل است. فضاهای عمومی و اقامتی هتل میکا از سیستم تهویه مطبوع بهره‎ می‌برند تا دمای داخل هتل همواره دمای آسایش مورد نیاز مسافرین باشد.

فاصله‌ی هتل میکا تا جاذبه‎‌ها و مراکز مهم شهر تفلیس

هتل میکا دسترسی آسانی به جاذبه‌های مرکز شهر نظیر قلعه‌ی ناریکالا تفلیس ، کلیسای جامع ، کلیسای سیونی و شهربازی تفلیس دارد. مهمانان با اقامت در این هتل چیزی در حدود ۸ کیلومتر تا تئاتر روستاولی و میدان آزادی فاصله خواهند داشت. همچنین سالن تئاتر اپرا و باله‌ی تفلیس در فاصله‌ی ۸ کیلومتری و کلیسای متخی نیز 6 کیلومتری از این هتل قرارگرفته است. و فرودگاه بین‌المللی تفلیس ۱۱ کیلومتر از هتل میکا فاصله دارند که با شاتل فرودگاهیِ این هتل به راحتی در دسترس مسافران عزیز تور گرجستان خواهد بود.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ