02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل مدینه الرضا مشهد | madinatoreza mashhad Hotel مشهد

madinatoreza mashhad Hotel مشهد

مشهد
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار ماساژ یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی
باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده
سالن بازی کودکان سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: مشهد-حرم-خیابان شیرازی
تعداد اتاق: 300
توضیحات:

هتل مدینه الرضا

هتل 5 ستاره مدینه الرضا مشهد با ارائه بهترین خدمات همیشه توانسته است باعث رضایت خاطر مسافران و زائران باشد. در سفر به مشهد پیشنهاد می شود با اقامت ویژه در این هتل،لذت سفر معنوی خاصی را برای خود به ارمغان آورید. این هتل عمدتا به دلیل فاصله 2 دقیقه ای به حرم توانسته است یکی از گزینه های انتخابی مسافران واقع شود. در این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات خوبی از این هتل درجه یک به همراه امکانات خوب آن کسب نمایید.

اقامت طلایی در هتل 5 ستاره مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا یکی از لوکس ترین هتل های مشهد است که دارای امکاناتی فوق العاده می باشد. با اقامت در این هتل می توانید از نزدیکی ویژه آن بهره ببرید و بارها به زیارت بروید. علاوه بر آن در سفر به مشهد می توانید خرید خوبی را نیز تجربه کنید. بازار رضا مشهد، مهر کوهسنگی، مرکز خرید آرمیتاژ، زیست خاور و ... از مراکزی هستند که می توانید برای یک خرید خاص به آنجا مراجعه نمایید. علاوه بر آن مشهد با دارا بودن مناطق تفریحی ویژه همچون شهربازی پارک ملت، کارتینگ، سد چالیدره، مجموعه های آبی منحصر به فرد و ... می تواند سفر شما را خاطره انگیز تر نماید. و خاطرات به یاد ماندنی را ثبت نمایید.

امکانات هتل مدینه الرضا

پس از آن که عزم سفر به مشهد را نمودید بهتر است در مورد امکانات هتل خود نیز تحقیقات لازم را انجام دهید. در این صورت انتخاب مطلوبی خواهید داشت. هتل 5 ستاره مدینه الرضا مشهد با دارا بودن کادری متعهد و متخصص مفتخر است که خدمات کامل رفاهی را برای زائران آقا علی ابن موسی الرضا علیه السلام ارائه دهد. این هتل که دارای اتاق ها و سوئیت های زیبای 2 تخته، 3 تخته و ... می باشد از امکانات خاصی نیز بهره مند است که در ذیل به چند مورد از آن اشاره شده است.
بهره مندی از رستوران گردان 
ارائه خدمات کامل رستوران و کافی شاپ
دارای سالن آمفی تئاتر و کتابخانه
ارائه خدمات ماساژ برای آقایان و بانوان
بهره مند از پارک بازی کودکان 
دارای مجموعه آبی و سالن بدنسازی

رزرو هتل مدینه الرضا

با سفر به مشهد و اقامت در این هتل می توانید از خدمات لوکسی برخوردار شوید که به مراتب سفر را برای شما دلپذیر تر خواهد نمود. در این مقاله سعی شد به معرفی مختصری از هتل 5 ستاره مدینه الرضا مشهد پرداخته شود. امید است با رعایت تمام نکات بتوانید سفر بی نظیری را سپری کنید.

 
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ