02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل هالیدی این سوکولنیکی مسکو | holiday inn sokolniki Hotel مسکو

holiday inn sokolniki Hotel مسکو

مسکو
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پزشک ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز جکوزی باشگاه بدنسازی اجاره دوچرخه
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Rusakovskaya Ulitsa, 24, Moscow, Russia, 107014
تعداد اتاق: 523
توضیحات:

هتل 4 ستاره هالیدی این مسکو

هتل 4 ستاره هالیدی این مسکو، استاندارد های بالایی را برای خدمات مهمان ارائه می دهد و توجه ویژه ای به افزایش راحتی و خدمات دارد. در سال 2021، بازسازی کامل هتل به پایان رسید.این هتل دارای 523 اتاق بزرگ از 25 تا 78 متر مربع است که، شامل اتاق های استاندارد و سوئیت های خانوادگی بزرگ دو خوابه است. اکثر اتاق های استاندارد دارای یک تخت اضافی و یا یک مبل راحتی، هستند.در این هتل، دو رستوران و کافه وجود دارد. رستوران Moskva صبحانه، ناهار و شام را به صورت بوفه ارائه می دهد. در رستوران Moskva، منوی ویژه کودکان نیز، وجود دارد.رستوران G&T Gourmet، شما را با غذا های لذیذ به سبک گریل و تاپاس به وجد می آورد و همچنین با کوکتل های اختصاصی، تور روسیه را برای شما فراموش نشدنی می کند. در کافه «آتریوم» می‌توانید یک فنجان قهوه معطر میل کنید.

امکانات هتل 4 ستاره هالیدی این مسکو

این هتل دارای یک باشگاه بدنسازی Ideal Fitness ، با استخر، سونا و کاردیو است که در دسترس مهمان قرار می گیرد. در سراسر هتل هالیدی، می توانید به اینترنت رایگان متصل شوید و از آن استفاده کنید. خدمات مرکز تجاری، لباسشویی و خشکشویی و پارکینگ نیز، برای مهمانان در نظر گرفته شده است تا اقامت راحت تری داشته باشند.این هتل روبروی ایستگاه مترو سوکولنیکی قرار دارد و سفر به مرکز شهر با مترو، تنها 10 دقیقه طول می کشد. در کنار هتل، پارک جنگلی Sokolniki وجود دارد. در این پارک تاریخی، می توانید از طبیعت لذت ببرید، هوای تازه را استشمام کنید و ورزش کنید. این پارک همچنین دارای یک مرکز کنگره و نمایشگاه و جاذبه هایی برای کودکان و بزرگسالان است. در فصل گرم سال، می توانید دوچرخه و اسکوتر، اجاره کنید.
هتل هالیدی این مسکو، که در منطقه شرقی مسکو واقع شده است و شما را به جاذبه ها و رستوران های جالب شهر، نزدیک می کند. این هتل 4 ستاره، دارای امکانات داخلی مناسبی، برای بهبود کیفیت اقامت شما می باشد. هنگام کار بر روی طراحی اتاق های سوپریور، به تمام جزئیات فکر شده است تا مهمانان بتوانند احساس راحتی داشته باشند. اتاق سوپریور، دارای یک فضای کار، یک کمد بزرگ، یک میز قهوه با صندلی راحتی، یک تلفن با دو خط و یک تلویزیون LCD، یک آینه بزرگ و یک میز اتو است.حمام دارای وان، مجموعه ای از لوازم آرایشی، حوله و سشوار است. در اتاق سوپریور، مهمانان می توانند پس از یک روز شلوغ در مسکو به طور کامل استراحت کنند. بنابراین اتاق ها دارای پنجره های عایق صدا و منوی بالش هستند.

  
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ