02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل بین المللی کیش | beynolmelaly Hotel کیش

beynolmelaly Hotel کیش

کیش
رستوران خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی کافه
استخر سرپوشیده
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی
آدرس: کیش، تقاطع بلوار سنایی و بلوار دریا
تعداد اتاق: 342
توضیحات:

هتل 5 ستاره بین المللی کیش

هتل 5 ستاره بین المللی کیش یکی از معروف ترین هتل های لوکس جزیره محسوب می شود. ساختمان این هتل در 13 طبقه و دارای 342 اتاق می باشد. ساختمان این هتل نوساز می باشد و دارای موقعیت مکانی مناسبی است. ارائه خدمات این هتل 5 ستاره در سطح بین المللی است. برخی از اتاق های هتل 5 ستاره بین المللی کیش با ویو دریا محیطی بسیار چشم نواز دارند. رزرو این هتل حداقل برای دو شب امکان پذیر است. خدمات رفاهی این هتل باعث جلب نظر و رضایت مسافرین شده است. به همین جهت برای گذراندن تور لوکس کیش این هتل به شما پیشنهاد می شود.

موقعیت مکانی هتل 5 ستاره بین المللی کیش

نزدیکی با مراکز خرید، اسکله تفریحی، بولینگ مریم و برخی از مراکز تفریحی دیگر، سبب ایجاد موقعیت ایده آل برای هتل 5 ستاره بین المللی کیش شده است. فاصله هتل بین المللی تا مراکز تجاری ونوس، مریم و ... فقط ده دقیقه با پیاده روی است.
همچنین فاصله هتل 5 ستاره بین المللی کیش تا اسکله تفریحی 3 دقیقه با خودرو و فاصله تا کوه نور فقط 2 دقیقه با خودرو می باشد. فاصله 2 دقیقه ای بولینگ مریم تا هتل یکی دیگر از موقعیت مکانی عالی این هتل می باشد.شما میتوانید از پایاب کیش و آکواریوم کیش دیدن نمایید.

امکانات ویژه هتل 5 ستاره بین المللی کیش

رستوران بزرگ با ظرفیت 200 نفر هتل 5 ستاره بین المللی کیش یکی از امکانات ویژه ای است که این هتل برای مسافران خود ارائه داده است. ارائه غذاهای باکیفیت و خوشمزه ویژگی دیگر این رستوران بزرگ می باشد. پارکینگ رایگان هتل، استخر و اینترنت رایگان لابی , تلویزیون ال ای دی,چای ساز, اینترنت آزاد, سیستم گرمایشی و سرمایش چیلر, صندوق امانت, روم سرویس,صبحانه,و ... از دیگر امکانات ویژه هتل می باشند. خدمات هتل نیز در سطح بین المللی است و اوقات خوش و راحتی را برای مسافران فراهم کرده است.جکوزی، سونا، ماساژ، استخر، کافی شاپ، دستگاه واکس کفش، کرایه اتومبیل، خشکشویی، خدمات برای معلولین، ترانسفر با هزینه، خدمات تور تنها بخش مهمی از خدمات رفاهی این هتل است.

قیمت این هتل 5 ستاره

برای رزرو هتل 5 ستاره بین المللی کیش می توانید از طریق وب سایت های فعال اقدام به رزرو اتاق کنید. قیمت رزرو هتل بسته به پارامتر های مختلف متغیر می باشد. برای تور کیش تعداد نفرات، استفاده از خدماتی چون ترانسفر یا خشک شویی و ... موارد مهم در تعیین قیمت می باشند. برای اطلاع از قیمت رزرو اتاق بر حسب تعداد نفرات می توانید از طریق سایت هتل و شماره های تماس مندرج در این سایت و یا راز آسمان پایتخت اقدام فرمایید. کنسلی رزرو برحسب قوانین هتل می باشد.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ