02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل هیلتون باکرکوی استانبول | hilton bakirkoy Hotel استانبول

hilton bakirkoy Hotel استانبول

استانبول
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز جکوزی باشگاه بدنسازی تنیس
بیلیارد
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Sakızağacı, Kennedy Cad. No:103, 34142 Bakırköy/İstanbul, Türkiye
تعداد اتاق: 306
توضیحات:

هتل 5 ستاره هیلتون باکرکوی استانبول

شهر باستانی استانبول سال‌هاست میزبان گردشگران بسیاری از سراسر دنیا با تور استانبول ست. این شهر زیبا با بناها و آثار تاریخی متعدد، طبیعتی دیدنی، کافه‌ها و رستوران‌های جذاب و مراکز خرید سنتی و مدرن، مکانی جذاب برای یک سفر رویایی و هیجان‌انگی به‌شمار می‌رود. بسیاری از ایرانی‌ها هم برای سفرهای خارج از کشور خود استانبول را انتخاب می‌کنند. این شهر توریستی هتل‌ها و اقامتگاه‌های متعدد با رتبه‌بندی‌های مختلف دارد. یکی از اقامتگاه‌های لوکس و ۵ ستاره استانبول، هیلتون باکرکوی است.هتل 5 ستاره هیلتون باکرکوی استانبول در بخش اروپایی این شهر و نزدیکی دریای مرمره قرار دارد. ساختمان مرتفع و لوکس آن در سال ۲۰۱۸ میلادی ساخته شده و یک مجموعه اقامتی نوساز به‌شمار می‌رود. طراحی و دکوراسیون داخلی این مجموعه بسیار لوکس و مدرن است.

امکانات هتل 5 ستاره هیلتون باکرکوی استانبول

هتل 5 ستاره هیلتون باکرکوی استانبول امکانات تفریحی و سلامتی مختلفی برای مهمانانش تعبیه کرده است. ۲ استخر روباز و سرپوشیده، مرکز اسپا فول سرویس، خدمات ماساژ، سونا، سالن بدن‌سازی، میز بیلیارد و…، بخشی از این خدمات‌اند. توجه داشته باشید که استخر روباز مجموعه چهار فصل نیست. در کنار استخر هتل یک بار برای سرو نوشیدنی و تنقلات تعبیه شده است؛ صندلی و چتر نیز در این محوطه در اختیار مهمانان قرار دارد.رستوران هتل انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی را در وعده‌های ناهار و شام برای مهمانان سرو می‌کند؛‌ اما تخصص این رستوران در طبخ غذاهای ترکی است. کافی‌شاپ و بار هتل هیلتون باکرکوی استانبول نیز با سرو انواع تنقلات و نوشیدنی‌ها، سرویس‌دهی می‌کنند. صبحانه روزانه به‌صورت بوفه (سلف سرویس) سرو می‌شود. امکان سروغذاهای رژیمی و منوی مخصوص کودکان نیز در این مجموعه فراهم است.انبار چمدان، ترانسفر فرودگاهی، سرویس صرافی، استند سوغاتی، خدمات کرایه اتومبیل، صندوق امانات در لابی، خدمات نگهداری کودکان، امکانات مخصوص جلسات و سمینارهای کاری، خدمات تور و بلیط، خدمه چند زبانه، امکانات مخصوص مهمانان ناتوان و کم‌توان جسمی  و…، سایر خدمات این مجموعه اقامتی شهر استانبول‌اند.اینترنت رایگان نیز در تمامی بخش‌های عمومی و خصوصی مجموعه در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

اتاق‌های هتل 5 ستاره هیلتون باکرکوی استانبول

هتل 5 ستاره هیلتون باکرکوی استانبول در مجموع ۳۰۶ واحد اقامتی در ۱۵ تایپ مختلف دارد. اتاق‌های این مجموعه دکوراسیون و طراحی کاملا لوکس، مدرن و بسیار زیبا دارند. چشم‌انداز برخی از اتاق‌ها دریا و برخی دیگر منظره زیبای شهر استانبول است. واحدها روزانه نظافت می‌شوند و اینترنت رایگان در تمامی اتاق‌ها در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.تهویه هوای مطبوع، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، روم سرویس ۲۴‌ساعته، مینی‌بار، حمام خصوصی، گاوصندوق، میزکار، ملزومات بهداشتی، تجهیزات تهیه چای و قهوه و…، سایر امکانات و خدمات رفاهی موجود در واحدهای اقامتی این مجموعه ۵ ستاره هستند. امکان سرو صبحانه نیز در اتاق‌ها فراهم است.

فاصله هتل 5 ستاره هیلتون باکرکوی با جاذبه‌های گردشگری استانبول

دیوار قسطنطنیه ( دیوار شهر استانبول): ۳/۱ کیلومتر
مسجد ایا صوفیه: ۸/۵ کیلومتر
بازار ادویه: ۸/۱ کیلومتر
برج گالاتا: ۸/۹ کیلومتر
بازار بزرگ استانبول: ۱۰/۱ کیلومتر
میدان تکسیم: ۱۰/۴ کیلومتر
آکواریوم استانبول: ۱۰/۸ کیلومتر
مسجد آبی استانبول: ۱۱/۹ کیلومتر
کاخ توپکاپی: ۱۲/۷ کیلومتر
تنگه بسفر: ۲۲ کیلومتر

فاصله هتل هیلتون باکرکوی با فرودگاه

فرودگاه بین‌المللی صابیحا گوکچن: ۳۷/۱ کیلومتر
فرودگاه استانبول: ۳۳/۳ کیلومتر

سایر امکانات هتل 5 ستاره هیلتون باکرکوی استانبول

رستوران
خدمات ۲۴ساعته در اتاق
کافی شاپ
آسانسور
خشکشویی
گاو‌صندوق
تفریحی
استخر سرپوشیده
ماساژ
باشگاه بدن‌سازی
اینترنت وای‌فای رایگان در لابی
اینترنت وای‌فای رایگان در اتاق‌ها

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ