02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل پانوراما کیش | panorama Hotel کیش

panorama Hotel کیش

کیش
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور نگهداری بچه پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی
جکوزی استخر سرپوشیده
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: کیش، بلوار رودکی، روبروی برج دیپلمات
تعداد اتاق: 267
توضیحات:

هتل 5 ستاره پانوراما کیش

هتل 5 ستاره پانوراما کیش از هتل های نوساز محسوب می شود که در 8 طبقه و 267 اتاق احداث شده است. امکانات رفاهی مدرن و کامل این هتل باعث شده است تا به یکی از هتل های لوکس جزیره کیش تبدیل شود.هتل 5 ستاره پانوراما کیش در بلوار رودکی و روبروی برج دیپلمات واقع شده است. موقعیت مکانی این هتل در شرایط خوبی قرار گرفته است و به مراکز تجاری دسترسی آسان خواهد بود. این هتل میزبان تور لوکس کیش می باشد. در صورت تمایل به گذراندن اوقات خوش و لحظات به یاد ماندنی در جزیره زیبای کیش می توانید در این هتل اقامت فرمایید.

موقعیت مکانی هتل 5 ستاره پانوراما کیش

فاصله هتل 5 ستاره پانوراما کیش تا برخی از مکان های مهم شهر بسیار کم است. به همین جهت موقعیت مکانی این هتل در وضعیت ایده آلی قرار دارد. فاصله هتل پانوراما تا کوه نور حدودا 10 دقیقه با پیاده روی است. همچنین فاصله هتل تا مراکز تجاری چون سارینا 2 و زیتون با وسیله نقلیه حدودا دو دقیقه می باشد.فاصله زمانی هتل پانوراما کیش تا ساحل بسیار کم است. در نتیجه مسافران برای رفتن به ساحل نیلگون خلیج فارس نیازی به پیمودن راه طولانی ندارند. فاصله 3 دقیقه ای رانندگی با بازار مروارید و کارتینگ و فاصله 7 دقیقه ای با فرودگاه بین المللی ناشی از موقعیت عالی این هتل می باشد. در واقع موقعیت مکانی و ارائه امکانات رفاهی مهمترین نقاط قوت این هتل می باشند. همچنین برخورد مناسب پرسنل با مسافرین یکی موارد قابل توجه گردشگران بوده است و باعث جلب رضایت آنها شده است.

امکانات ویژه هتل 5 ستاره پانوراما کیش

امکانات ویژه هتل 5 ستاره پانوراما کیش رستوران بزرگ با ظرفیت 200 نفر می باشد. همچنین استخر، جکوزی و اینترنت رایگان از دیگر امکانات ویژه این هتل می باشند. امکانات اتاق های هتل نیز شامل تلویزیون، یخچال، چای ساز، روم سرویس، مینی بار با هزینه، صندوق امانت داخل اتاق، سیستم تهویه مطبوع و امکان شارژ وسایل الکتریکی می باشند.
خدمات تور
خدمات باربری
خدمات نگهداری از کودک
کرایه اتومبیل بدون راننده
خدمات خانه داری
و ... از دیگر  امکانات و خدمات رفاهی دیگر هتل پانوراما می باشند. خدمات ترانسفر در صورت ابلاغ 24 ساعت قبل از ورود رایگان خواهد بود.

رزرو هتل

رزرو هتل 5 ستاره پانوراما کیش به صورت آنلاین از طریق وب سایت امکان پذیر است. گردشگران و مسافرین محترم می توانند در تور کیش در کمترین زمان ممکن اقدام به رزرو هتل نمایند. قوانین کنسلی رزرو هتل به این صورت است چنانچه تا تاریخ رزرو بیشتر از 72 ساعت باقی مانده باشد مبلغ یک شب اقامت از وجه کسر خواهد شد. در غیر این صورت هزینه پرداختی بابت رزرو اتاق کاملا سوخت خواهد شد.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ