02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل مارینا 2 قشم | marina 2 Hotel قشم

marina 2 Hotel قشم

قشم
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: قشم در بلوار ولیعصر، خیابان فارس و مقابل درب جنوبی بازار ستاره
تعداد اتاق: 25
توضیحات:

هتل 3 ستاره مارینا 2 قشم

هتل ۳ ستاره مارینا ۲ قشم یکی از محبوب ترین و در عین حال بهترین هتل های قشم است. با اقامت در این هتل می توان تا حد زیادی در هزینه های رفت و آمد صرفه جویی کرد. زیرا موقعیت مکانی هتل به نحوی است که دسترسی افراد را به مراکز تفریحی و تجاری جزیره بسیار سریع و راحت نموده است. هتل مارینا ۲ در نزدیکی  بازار معروف ستاره قشم قرار دارد. بنابراین افرادی که در این هتل اقامت دارند می توانند از این بازار زیبا و قدیمی دیدن کنند.

مکان های دیدنی و تفریحی نزدیک به هتل ۳ ستاره مارینا ۲ قشم

قلعه پرتغالی ها، غارهای خریس قشم ، دره ستاره گان قشم و جزایر ناز قشم از جمله مکان های نزدیک به هتل ۳ ستاره مارینا ۲ قشم می باشند. خیابان شهرک گربه دان، روستای لافت، جزیره هرمز، چاه های تاریخی طلا، جزیره هنگام دیگر مکان های دیدنی نزدیک به هتل هستند. دیدن غارهای خریس از جمله مکان های بسیار دیدنی جزیره قشم می باشند که در مسافتی بسیار نزدیک به این هتل واقع شده اند. به طوری که در کم ترین زمان ممکن و تنها در حدود ۱۶ دقیقه  با استفاده از خودرو می توان به آنجا رفت.

امکانات هتل مارینا ۲ 

هتل ۳ ستاره مارینا ۲ قشم دارای ۳ طبقه و ۲۵ اتاق و ۹۱ تخت است که در سال ۱۳۹۳ ساخته شده است. این هتل در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفته است. همچنین این هتل دارای یک لابی زیبا جهت استراحت و قرار های کاری و دوستانه افراد می باشد. این لابی دارای ظرفیت ۴۵ نفر است.

خدمات ارائه شده در هتل ۳ ستاره مارینا ۲ قشم
اینترنت رایگان
رستورانی با غذاهای لذیذ عربی و ایرانی که قابلیت گنجایش ۱۲۰ نفر را دارد از امکانات ویژه هتل ۳ ستاره مارینا ۲ قشم به شمار می آیند.
پذیرش۲۴ ساعته
نمازخانه
روزنامه کافی شاپ
آسانسور
گشت نیمروزی
خدمات بیدار باش
صندوق امانت
خدمات خانه داری
چایخانه سنتی
اتاق چمدان
تاکسی سرویس
دستگاه فکس و پرینتر
و... مهم ترین خدمات ارائه شده در هتل مارینا ۲ می باشند که جهت حال مسافرین در نظر گرفته شده اند.
در هتل ۳ ستاره مارینا ۲ قشم سه نوع اتاق تک نفره بدون ظرفیت اضافه، دو نفره با تخت دوبل و اتاق دونفره وجود دارد. قیمت هر شب اقامت در یک اتاق تک نفره ۳۵۰۰۰۰ تومان، اتاق دونفره با تخت دبل و اتاق دو نفره با تخت توئین  ۴۰۰۰۰۰ تومان است. همچنین در این هتل امکان رزرو اتاق از مدت ها پیش برای یک زمان و روز بخصوص فراهم شده است.

کلام پایانی

هتل ۳ ستاره مارینا ۲ قشم در بلوار ولیعصر، خیابان فارس و مقابل درب جنوبی بازار ستاره واقع شده است. در صورتی که قصد مسافرت به این جزیره زیبا با تور لحظه آخری قشم را دارید هتل اقامتی  مارینا ۲ را به خاطر بسپارید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ