02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل بریستول استانبول | bristol Hotel استانبول

bristol Hotel استانبول

استانبول
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی بار
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Mesrutiyet Cad. No:101 Beyoglu, Beyoglu, 34430 Istanbul, Turkey
تعداد اتاق: 76
توضیحات:

هتل 3 ستاره بریستول استانبول

استانبول شهری پر جنب و جوش در ترکیه است که مساحتی در حدود 2580 کیلومتر و جمعیتی بالغ بر 15214177 نفر دارد. این شهر محبوب با پلی به نام بسفر دو قاره اروپا و آسیا را به هم وصل می کند! پیشنهاد می کنیم با رزرو تور استانبول هیجان قدم زدن روی این پل را تجربه کنید. پیشنهاد ما تور استانبول 7 شب و 8 روز است تا فرصتی کافی برای گشت و گذار در این شهر و دیدن آثار تاریخی مثل قلعه یدیکوله استانبول و موزه باستان شناسی استانبول را داشته باشید. اگر ترجیح می دهید ارزان تر سفر کنید می توانید تور لحظه آخری استانبول و هتل های 3 ستاره را انتخاب کنید. هتل 3 ستاره بریستول استانبول یکی از این هتل هاست که امکانات خوبی به مسافران ارائه می کند. در ادامه به معرفی این هتل خواهیم پرداخت.

موقعیت مکانی هتل 3 ستاره بریستول استانبول

هتل 3 ستاره بریستول استانبول موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد. این هتل در قلب شهر استانبول قرار گرفته و فاصله کمی با جاذبه های دیدنی، ایستگاه های مترو، اتوبوس و تراموا دارد. از هتل تا خیابان استقلال استانبول فقط 300 متر فاصله است و با 6 دقیقه پیاده روی می توانید به این خیابان و میدان تکسیم استانبول برسید. 18 دقیقه پیاده روی تا دلمه باغچه راه است. شما می توانید برای رسیدن به بازار ادویه استانبول 43 دقیقه و مرکز خرید جواهر استانبول 41 دقیقه پیاده روی کنید. تا فرودگاه این شهر با ماشین 33 دقیقه راه است. هتل تا مسجد ایاصوفیه استانبول 3 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل 3 ستاره بریستول استانبول

هتل 3 ستاره بریستول استانبول در سال 2013 بازسازی شده و امکانات خوبی را به مسافران ارایه می دهد. از جمله
پذیرش 24 ساعته
صرافی و خدمات ارز
دستگاه فکس و فتوکپی
پارکینگ رایگان با فاصله کمی از هتل
امکان اجاره خودرو
خشکشویی
اینترنت در سراسر هتل
رستوران و سرو صبحانه رایگان
هتل 3 ستاره بریستول استانبول  76 اتاق دارد که امکاناتی کافی برای استراحت مسافران ارائه می کند. از جمله
سیستم تهویه هوای مطبوع
حمام اختصاصی
تلویزیون و تلفن
مینی بار

سخن پایانی 

کلان شهر استانبول از قدیم مقصد سفر گردشگران بسیاری از ایران بوده است. علاوه بر تهران، تور استانبول از اهواز، مشهد، اصفهان و شهرستان های دیگر همیشه پرطرفدار بوده است. پیشنهاد می کنیم اگر قصد سفر دارید به این شهر زیبا بروید و از آثار تاریخی مانند کاخ توپکاپی استانبول دیدن کنید. به جاهای دیدنی این شهر مثل محله بالات استانبول سری بزنید و در کنار خانه های رنگارنگ آن عکس یادگاری بگیرید.

  
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ