02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل ملاس استانبول | melas Hotel استانبول

melas Hotel استانبول

استانبول
رستوران فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده
سالن بازی کودکان سونا بیلیارد
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: 1 Profesör Doktor Bülent Tarcan Caddesi Gayrettepe Beşiktaş, Besiktas, 34349
تعداد اتاق: 264
توضیحات:

هتل 5 ستاره ملاس استانبول

کلان شهر استانبول شهری با آثار تاریخی و دیدنی فراوان در ساحل دریای سیاه و دریای مرمره است. این شهر سالانه مقصد مسافران بسیاری از سراسر جهان است که به قصد بازدید، تجارت، خرید، تفریح و... به این شهر سفر می کنند. تور استانبول در ایران نیز طرفداران بسیاری دارد. آژانس های مسافرتی تور استانبول از اهواز، اصفهان، مشهد، تهران و شهرهای دیگر را برنامه ریزی و مدیریت می کنند. اگر قصد سفری ارزان تر را دارید می توانید تور لحظه آخری استانبول را رزرو کنید. ولی اگر به فکر مسافرتی ویژه و با امکانات زیاد هستید تور لوکس استانبول و اقامت در هتل های 4 و 5 ستاره را انتخاب کنید. هتل 5 ستاره ملاس استانبول یکی از هتل های بزرگ و لوکس است که امکانات بسیار خوب و زیادی را به مهمانان خود ارائه می کند.

موقعیت مکانی هتل 5 ستاره ملاس استانبول

هتل 5 ستاره ملاس استانبول در منطقه شیشلی این شهر قرار گرفته است. هتل تا فرودگاه استانبول 31 کیلومتر فاصله دارد. تا میدان تکسیم استانبول 3.5 کیلومتر و تا خیابان استقلال استانبول حدود 4 کیلومتر راه است. تا کاخ توپکاپی استانبول و موزه باستان شناسی استانبول 6.1 کیلومتر راه است. با مسجد ایاصوفیه استانبول 6.6 کیلومتر و با مسجد آبی 7.1 کیلومتر فاصله دارد. تا برج گالاتا نیز 5.1 کیلومتر فاصله است.

امکانات هتل 5 ستاره ملاس استانبول

هتل 5 ستاره ملاس استانبول امکانات بسیار خوبی را در اختیار مسافران قرار می دهد؛ از جمله

امکان پذیرش آنلاین
پذیرش 24 ساعته
صرافی و خدمات ارز
خدمات روم سرویس در لابی
فضای باز برای قدم زدن
کافی شاپ و رستوران با امکان سرو غذا و نوشیدنی به صورت 24 ساعته
انبار چمدان
استخر سرپوشیده
مرکز اسپا مجهز به حمام ترکی، سونا و جکوزی
اتاق بازی کودکان
باشگاه ورزشی مجهز به لوازم بدنسازی، بیلیارد و...
لاندری و خشکشویی
آرایشگاه
اینترنت رایگان در سراسر هتل
پارکینگ با هزینه جداگانه
فروشگاه
ارائه خدمات ویژه معلولین
اتاق های هتل 5 ستاره ملاس استانبول به صورت اتاق توئین (دو نفره)، اتاق کوئین، سوئیت خانوادگی، اتاق دوبل استاندارد و سوئیت ویژه به مسافران ارائه می شوند. امکانات اتاق ها عبارتند از
سیستم تهویه مطبوع هوا
سیستم گرمایش و سرمایش
تلویزیون و تلفن
یخچال
چای ساز
قهوه ساز
مینی بار
گاوصندوق
فضای نشیمن
بالکن
حمام و لوازم بهداشتی

سخن پایانی 

استانبول شهری خوش آب و هوا و ساحلی است که در هر فصلی از سال توجه مسافران را به خود جلب می کند. اگر قصد سفر به این شهر را دارید پیشنهاد ما تور استانبول 7 شب و 8 روز است؛ به این ترتیب فرصت کافی برای گردش در این شهر را خواهید داشت. به مکان دیدنی شهر مانند قلعه یدیکوله استانبول و محله بالات استانبول بروید و از آن ها بازدید کنید. غذاهای ترکی و خوشمزه را امتحان کنید و در کنار ساحل دریا ساعات خوشی را سپری کنید.

  
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ