02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل ایبیس سوخومیت بانکوک | ibis sukhumvit Hotel بانکوک

ibis sukhumvit Hotel بانکوک

بانکوک
رستوران ورود حیوانات تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: 5/1 Sukhumvit 24 Road, Klong Tan, Klong Toey, Khlong Toei, 10110 Bangkok,
تعداد اتاق: 200
توضیحات:

هتل 3 ستاره ایبیس سوخومیت بانکوک

هتل 3 ستاره ایبیس سوخومیت بانکوک یکی از هتل های مشهور شهر بانکوک،می باشد. این هتل در مرکز شهر بانکوک واقع شده است و در فاصله 500 متری سوخومویت قرار دارد. این هتل به لحاظ موقعیتی از هتل های فوق العاده و ایده آل محسوب می شود.هتل ایبیس سوخومیت، امکانات باکیفیت و سطح بالایی را در اختیار گردشگران تور بانکوک قرار می دهد. همچنین پرسنل این هتل مسلط به زبان انگلیسی هستند. از این رو گردشگران برای دریافت خدمات و ارتباط با پرسنل دچار مشکل نخواهند شد.

موقعیت مکانی هتل 3 ستاره ایبیس سوخومیت بانکوک

هتل 3 ستاره ایبیس سوخومیت بانکوک در منطقه مرکزی این شهر واقع شده است. بنابراین از هتل هایی است که دسترسی به مراکز مهم شهر را برای مسافران ساده و آسان کرده است. از این هتل تا زیارتگاه اراوان بانکوک 1.8 کیلومتر فاصله است. همچنین فاصله هتل تا خیابان سوی کابوی نیز فقط 1.5 کیلومتر می باشد.مسافران هتل 3 ستاره ایبیس سوخومیت بانکوک برای رسیدن به میدان نانا فقط به 7 دقیقه زمان نیاز دارند. همچنین مسافران از هتل تا مرکز خرید شاپینگ مال و ترمینال 26 دقیقه زمان نیاز دارند. مجتمع خرید سنترال ورد و پارک سی ام و مد پلاتین در فاصله نزدیکی با هتل قرار دارند.مرکز خرید ام بی گی و سی لابف بانکوک نیز در فاصله نزدیک 30 دقیقه با هتل واقع شده اند. همچنین فاصله ام بی کی شاپینگ مال با هتل فقط 2.5 کیلومتر می باشد. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی سووارنابومی نیز فقط 21.5 کیلومتر می باشد.

امکانات و خدمات هتل 3 ستاره ایبیس سوخومیت بانکوک

فضای هتل 3 ستاره ایبیس سوخومیت بانکوک و اتاق های آن مدرن و زیبا می باشد. امکانات اتاق های هتل در سطح خوبی قرار دارند که از این امکانات می توان به مواردی چون
تلویزیون
ماهواره
تختخواب
یخچال
لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان
سیستم تهویه مطبوع اشاره کرد.
از دیگر امکانت رفاهی هتل می توان به
رستوران
بار
صبحانه رایگان آن اشاره نمود
میز پذیرش 24 ساعته
پذیرش حیوانات خانگی
وای فای رایگا
پارکینگ
سرویس اتاق و خدمات آن
اجاره اتومبیل در سایت
خدمات فکس و فتوکپی از امکانات دیگر این هتل می باشند.
ارائه خدمات تور و ارائه نوشیدنی و غذا های باکیفیت در رستوران این هتل از دیگر نقاط مثبت این هتل می باشند.

قیمت رزرو اتاق در هتل 3 ستاره ایبیس سوخومیت بانکوک

قیمت رزرو اتاق در هتل 3 ستاره ایبیس سوخومیت بانکوک متفاوت می باشد و رزرو آن از طریق تور بانکوک با پرواز ماهان تخفیفاتی را برای مسافران به ارمغان می آورد. برای اطلاع دقیق از قیمت رزرو، میتوان به وب سایت آژانس های مسافرتی راز آسمان پایتخت مراجعه کرد.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ