02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل گاردن کلیف پاتایا | garden cliff Hotel پاتایا

garden cliff Hotel پاتایا

پاتایا
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی ورزش های آبی (موتوری) اجاره دوچرخه
سونا بیلیارد
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: 220/21 Moo 5, Soi 16 Naklua, Pattaya Naklua Road, Naklua, Banglamung, Chonburi, 20150Pattaya North, Thailand
تعداد اتاق: 230
توضیحات:

معرفی هتل 5 ستاره گاردن کلیف پاتایا

هتل 5 ستاره گاردن کلیف پاتایا یکی از هتل های مجلل و شیک تایلند می باشد که امکانات و خدمات ویژه ای را در اختیار گردشگران تور پاتایا قرار می دهد. این هتل دارای موقعیت مکانی فوق العاده ای است که در شمال پاتایا واقع شده است. هتل گاردن کلیف در امتداد ساحل هلال ماه واقع شده است که فرصت عالی را برای گردشگران فراهم ساخته است تا لذت کافی را از ساحل زیبای پاتایا ببرند. این هتل دارای موقعیت عالی مکانی است و از این نظر توجه تور های مسافرتی زیادی را به خود جلب کرده است.

موقعیت مکانی هتل 5 ستاره گاردن کلیف پاتایا

موقعیت هتل 5 ستاره گاردن کلیف پاتایا در ساحل هلال ماه می باشد. این هتل در فاصله 3.7 کیلومتری خانه مقدس حقیقت یا همان معبد حقیقت واقع شده است. موزه و گالری هنر در بهشت در فاصله 3.7 کیلومتری این هتل قرار دارد. هتل لوکس گاردن کلیف در فاصله 150 متری فرودگاه بین المللی سوارنابومی قرار دارد. از این جهت دارای موقعیت عالی برای تور لیدر ها و تور پاتایا می باشد. به دلیل قرار گرفتن در امتداد ساحل هلال ماه با پیمودن مسیر کوتاهی به جاده ساحلی خواهید رسید.خیابان معروف پیاده روی بای ناکوآ در فاصله 3 کیلومتری این هتل واقع شده است. بیمارستان بانکوک پاتایا نیز در فاصله 4.7 کیلومتری این هتل قرار دارد. برای رسیدن به کافه هارد راک و مینی سیام نیازی به پیمودن راه طولانی نیست.

امکانات هتل 5 ستاره گاردن کلیف پاتایا

هتل 5 ستاره گاردن کلیف پاتایا دارای 230 اتاق و سوئیت لوکس می باشد. این هتل 2 رستوران  و 2 بار بزرگ و مجلل دارد که انواع غذاهای خوشمزه و نوشیدنی ها را برای مهمانان فراهم کرده اند. این هتل دارای استخر، سونا، جکوزی و خدمات ماساژ و آبگرم می باشد. باغ و کافی شاپ دو امتیاز مهم این هتل 5 ستاره محسوب می شود.
ورزش های آبی موتوری و غیر موتوری
پینگ پونگ
بیلیارد
کرایه دوچرخه
باربیکیو
صبحانه رایگان
سرویس رفت و برگشت
آرایشگاه از امکانات ویژه این هتل می باشند. 
وای فای رایگان
سرویس لاندری
خدمات ترانسفر
خدمات واکس کفش
صندوق امانت
ساحل اختصاصی 
چتر ساحل از دیگر امکانات این هتل می باشند.
حمام خصوصی
یخچال فریزر
لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان
گاوصندوق
مینی بار
مبلمان کلاسیک
میز کار دارند.

قیمت رزرو اتاق در هتل 5 ستاره گاردن کلیف پاتایا

برای رزرو یکی از اتاق های هتل 5 ستاره گاردن کلیف پاتایا برای تور لحظه آخری پاتایا می توانید با آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت تماس برقرار کنید. همچنین می توانید از طریق وب سایت های معتبر این هتل نسبت به رزرو اتاق اقدام فرمایید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ