02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل مرکور پاتایا | mercure pattaya Hotel پاتایا

mercure pattaya Hotel پاتایا

پاتایا
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی بار
استخر سرباز جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی تنیس
سالن بازی کودکان سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: 484, Moo 10, Pattaya 2nd Road, Soi 15, Chonburi, 20150 Pattaya Central, Thailand
تعداد اتاق: 247
توضیحات:

هتل 4 ستاره مرکور پاتایا

هتل 4 ستاره مرکور پاتایا یکی از هتل های خوب پاتایا می باشد که دارای موقعیت و امکانات خوبی است. این هتل در خلیج پاتایا و در نزدیکی ساحل قرار گرفته است. با اقامت در این هتل برای دیدن زیبایی های خلیج و ساحل نیازی به طی کردن مسافت های طولانی نیست. این هتل همانند بسیاری از هتل های پاتایا مقصد گردشگران تور پاتایا می باشند. همچنین به دلیل ارائه امکانات فوق العاده و موقعیت مناسب، مورد توجه گردشگرانی است که نیاز به آرامش و ریلکس کردن دارند. هتل 4 ستاره مرکور یکی از هتل های در سطح بالا پاتایا می باشد.

موقعیت مکانی هتل 4 ستاره مرکور پاتایا

هتل 4 ستاره مرکور پاتایا در خلیج پاتایا واقع شده است که از خیابان واکینگ استریت پاتایا تا هتل فقط 1.1 کیلومتر راه است. همچنین از هتل تا موزه گالری هنر در بهشت نیز فقط 2.8 کیلومتر راه می باشد. گردشگرانی که علاقه زیادی به راهپیمایی و دیدن مراکز معروف پاتایا دارند می توانند در مدت زمان اقامت خود در پاتایا ساکن این هتل شوند. ریپلی بیلیو ات اور نات، یکی از مراکز معروف در پاتایا می باشد که فاصله آن تا هتل مرکور فقط 10 دقیقه پیاده روی است. علاوه بر آن از هتل مرکور تا رویال گاردن پلاس فقط 11 دقیقه فاصله است. ساحل و جاده ساحلی نیز به دلیل موقعیت مکانی در نزدیکی این هتل قرار دارد.برای رسیدن به کافه هارد راک 22 دقیقه زمان لازم است و برای رسیدن به موزه بهشت نیز 32 دقیقه زمان نیاز است. مراکز تفریحی و مراکز خرید زیادی در نزدیکی هتل واقع شده اند که برای گردشگران این نکته بسیار مهم می باشد.

امکانات و خدمات رفاهی هتل 4 ستاره مرکور پاتایا

هتل 4 ستاره مرکور پاتایا دارای 247 اتاق و سوئیت مجهز می باشد. اتاق های هتل دارای امکاناتی همچون
سیستم تهویه مطبوع
گاو صندوق
سشوار
مینی بار
تلویزیون
لوازم آرایشی و بهداشتی
یخچال می باشند. این هتل دارای 2 رستوران یکی در فضای باز و یکی در فضای بسته می باشد که انواع غذاهای باکیفیت را برای مهمانان سرو خواهد کرد. غذا های رستوران تایلندی و چینی می باشند.
کافی شاپ
بار
سونا
جکوزی
استخر
خدمات ماساژ
صبحانه در دسترس
باشگاه
باغ
استخر کودکان بخشی از امکانات این هتل می باشند. 
وای فای رایگان
خدمات تور و بلیط
زمین تنیس روی میز
پارکینگ رایگان
صرافی، خدمات و سرویس اتاق نیز از دیگر امکانات ویژه هتل مرکور می باشند. امکان انجام غواصی و تفریحات قایقرانی در این هتل نیز وجود دارد.

قیمت رزرو و اقامت در هتل 4 ستاره مرکور پاتایا

قیمت و نرخ نهایی، تخفیفات و نحوه اقامت در هتل 4 ستاره مرکور پاتایا در وب سایت آژانس های مسافرتی تور تایلند ذکر شده است. برای اطلاع از نحوه رزرو و هزینه رزرو هتل مرکور می توانید به وب سایت آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت مراجعه کنید.در این سفر پیشنهاد می کنیم از بازار شناور پاتایا دیدن کنید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ