02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل آمبر پاتایا | amber pattaya Hotel پاتایا

amber pattaya Hotel پاتایا

پاتایا
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی بار
استخر سرباز
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: 399/9 Moo 9 Pattaya 3rd Rd. Soi Chalermprakiat 21, Nongprue, Banglamung, 20150Pattaya Central, Thailand
تعداد اتاق: 210
توضیحات:

هتل 4 ستاره آمبر پاتایا

هتل 4 ستاره آمبر پاتایا یکی از هتل های خوب و مشهور پاتایا می باشد که خیلی از گردشگران تور پاتایا در این هتل اقامت داشته اند. این هتل یکی از هتل های مقصد تور پاتایا با پرواز ماهان است. این هتل به دلیل داشتن امکانات فوق العاده و عالی در سطح یک هتل 4 ستاره می باشد. هتل آمبر پاتایا با دیزاین عالی به فکر آرامش و رفاه گردشگران می باشد. این هتل به دلیل موقعیت عالی مد نظر بسیاری از تور های تایلند و تور های لحظه آخری پاتایا است. این هتل در نزدیکی بندر پاتایا و ساحل آن واقع شده است.

موقعیت مکانی هتل 4 ستاره آمبر پاتایا

هتل 4 ستاره آمبر پاتایا در موقعیت خوبی واقع شده است. این هتل به دلیل موقعیت خوب و عالی به مقصد تور تایلند تبدیل شده است. بسیاری از هتل های پاتایا در موقعیت خوبی واقع شده اند که هتل امبر نیز یکی از این هتل های خوب با موقعیت مکانی خوب می باشد. محبوبیت این هتل به دلیل امکانات عالی و به دلیل نزدیکی به برخی از مراکز می باشد. این امر برای گردشگران مهم است و زمان زیادی را در پیمودن راه برای رسیدن به مقصد طی نخواهند کرد. مرکز خرید مگافون هاربر پاتایا یکی از مراکز مهمی می باشد که به این هتل نزدیک می باشند. همچنین فرودگاه بین المللی یوتاپو رویانگ پاتایا به این هتل فقط 45 دقیقه راه می باشد. لازم به ذکر است که این هتل خدمات ترانسفری را برای گردشگران ارائه می دهد.

امکانات و خدمات رفاهی هتل 4 ستاره آمبر پاتایا

امکانات هتل 4 ستاره آمبر پاتایا در سطح عالی و هتل های 4 ستاره می باشد. اتاق های هتل دارای امکانات رفاهی خوبی است که نیاز هر مسافری را برطرف خواهد کرد. 
تهویه مطبوع
حمام اختصاصی
سشوار
دمپایی
لوازم آرایشی و بهداشتی 
صندوق امانت از امکانات اتاق های هتل می باشند.
تلویزیون
ماهواره
مبلمان
وای فای رایگان
چای و قهوه ساز و ... از دیگر امکانات اتاق های ها و سوئیت های این هتل می باشند.
استخر روباز، سونا، جکوزی، باشگاه، خدمات نگهداری از کودکان، ارائه سرویس خانه داری، پذیرش 24 ساعته، تراس آفتاب گیر با چتر های اختصاصی از دیگر امکانات این هتل می باشند.
رستوران
بار
کافی شاپ
ارائه خدمات فکس
فتوکپی
صبحانه
سیستم های خدماتی ترانسفر
لاندری از دیگر امکانات این هتل می باشند.

قیمت رزرو اتاق در هتل 4 ستاره آمبر پاتایا

قیمت رزرو اتاق در هتل 4 ستاره آمبر پاتایا در وب سایت آژانس های مسافرتی معتبر موجود است. برای رزرو آنلاین از طریق تورهای و آژانس های مسافرتی می توان اقدامات لازم را انجام داد. قیمت و نرخ برای آژانس های مسافرتی معروف با تخفیف محاسبه می شود. در ضمن به شما پیشنهاد می کنیم در این سفر از دریاچه ی نقره ای پاتایا و بازار شناور پاتایا دیدن نمایید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ