02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل کرون پلازا هاربیه استانبول | crowne plaza harbiye Hotel استانبول

crowne plaza harbiye Hotel استانبول

استانبول
فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور نگهداری بچه پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی بار
استخر سرباز جکوزی باشگاه بدنسازی اجاره دوچرخه
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Dolapdere Caddesi No.161, Istanbul 34375 Turkey
تعداد اتاق: 285
توضیحات:

هتل 5 ستاره کرون پلازا هاربیه استانبول

استانبول شهری اوراسیایی در قلب کشور ترکیه است که دو قاره آسیا و اروپا را از طریق تنگه بسفر به هم وصل می کند. آب و هوای معتدل مدیترانه ای دارد و در هر فصلی از سال توجه مسافران را به خود جلب می کند. تور استانبول در ایران نیز طرفداران بسیاری دارد. تور استانبول از اهواز، اصفهان، مشهد، تهران و شهرهای دیگر همیشه برقرار بوده اند. با انتخاب تور لحظه آخری استانبول می توانید برای سفری ارزان تر برنامه ریزی کنید. تور لوکس استانبول و اقامت در هتل های 4 و 5 ستاره نیز تجربه سفری ویژه را برایتان به ارمغان می آورد. هتل 5 ستاره کرون پلازا هاربیه استانبول یکی از این هتل هاست که با ارائه امکانات عالی رضایت گردشگران را تأمین کرده است.

موقعیت مکانی هتل 5 ستاره کرون پلازا هاربیه استانبول

هتل 5 ستاره کرون پلازا هاربیه استانبول در محله عثمان بی قرار دارد. فاصله فرودگاه تا هتل50 کیلومتر است که برای رسیدن به آن می توانید از ترانسفر فرودگاهی استفاده کنید. تا میدان تکسیم استانبول 1.5 و تا خیابان استقلال استانبول 2.4 راه است. تا مسجد ایاصوفیه استانبول 7.4 فاصله است. کاخ توپکاپی استانبول 6.7 کیلومتر و موزه باستان شناسی استانبول 7.2 کیلومتر با هتل فاصله دارند. برج گالاتا نیز در فاصله 3 کیلومتری هتل قرار گرفته است. ایستگاه مترو عثمان بی به هتل بسیار نزدیک است و برای رسیدن به اماکن دورتر مانند قلعه یدیکوله استانبول و محله بالات استانبول می توانید از مترو استفاده کنید. 

امکانات هتل 5 ستاره کرون پلازا هاربیه استانبول

هتل 5 ستاره کرون پلازا هاربیه استانبول یکی از هتل های زنجیره ای Grown Plaza است که در سال  2011 به بهره برداری رسید. این هتل 13 طبقه امکانات خوبی را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد؛ از جمله
پذیرش 24 ساعته
مرکز خرید 24 ساعته
پارکینگ رایگان
صرافی و خدمات ارز
خودپرداز
رستوران با منوی غذاهای بین المللی
اسپا
انبار چمدان
استخر، سونا و جکوزی
کافی شاپ 24 ساعته
اینترنت رایگان
باشگاه تناسب اندام
ترانسفر فرودگاهی با هزینه جداگانه
امکان نگهداری از کودکان با هزینه جداگانه
امکان دوچرخه سواری
هتل 5 ستاره کرون پلازا هاربیه استانبول 285 اتاق دارد که همگی مجهز به امکانات خوبی هستند؛ از جمله
مجهز به سیستم تهویه مطبوع هوا
مجهز به سیستم گرمایش و سرمایش
تلویزیون و تلفن
یخچال 
چای ساز
قهوه ساز
صندوق امانات
اتو و میز اتو
سشوار
حمام مجهز به وان و لوازم بهداشتی

سخن پایانی 

اگر قصد سفر به استانبول را دارید پیشنهاد ما تور استانبول 7 شب و 8 روز است. به این ترتیب فرصت کافی برای گشت و گذار، خرید و استراحت در سواحل دریا را خواهید داشت.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ