02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل موون پیک بانکوک | movenpick Hotel بانکوک

movenpick Hotel بانکوک

بانکوک
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: 47 Sukhumvit Soi 15 Klongtoey, Wattana, 10110 Bangkok, Thailand
تعداد اتاق: 297
توضیحات:

هتل 5 ستاره موون پیک بانکوک

یکی از هتل های معروف تایلند هتل 5 ستاره موون پیک بانکوک می باشد. این هتل به دلیل امکانات با کیفیت به یکی از برترین هتل های بانکوک تبدیل شده است. کارکنان هتل موون پیک مسلط به چند زبان زنده دنیا از جمله عربی، انگلیسی، آلمانی، چینی، فرانسوی و البته تایلندی می باشند.این هتل هر ساله از سراسر دنیا میزبان مسافران و توریست هایی است که تور بانکوک را برای سفر خود انتخاب کرده اند. زیرا کیفیت امکانات این هتل در سطح بالایی است و رضایت مسافران را به خود جلب کرده است.

ویژگی موقعیتی هتل 5 ستاره موون پیک بانکوک

علاوه بر ارائه امکانات فوق العاده و با کیفیت هتل 5 ستاره موون پیک بانکوک ،می توان به منطقه جغرافیایی این هتل اشاره کرد. امکوارتر شاپینگ مال و ترمینال 21 از مراکز مهم و معروف خرید در شهر بانکوک می باشد. این هتل در نزدیکی این مراکز خرید واقع شده است و توریست ها برای خرید های خود نیازی به پیمودن راه طولانی ندارند.در فاصله چند صد متری این هتل 5 ستاره موون پیک بانکوک مراکز خرید فوق الذکر واقع شده اند که دسترسی را برای افراد ساده و آسان کرده است. همچنین فاصله فرودگاه دن موآنگ با هتل کمتر از 15 دقیقه با خودرو است. به همین جهت این هتل مورد نظر بسیاری از توریستان در زمان انتخاب اقامتگاه می باشد.

امکانات هتل 5 ستاره موون پیک بانکوک

اتاق های هتل 5 ستاره موون پیک بانکوک شامل اتاق های لوکس تویین، اتاق خانواده، اتاق بزرگ توئین و اتاق اختصاصی کینگ سوئیت می باشند. این هتل از جهات مختلفی یکی از هتل های محبوب شهر بانکوک محسوب می شود.فضای عالی و مدرن هتل 5 ستاره موون پیک بانکوک و کیفیت بهداشتی این هتل دلیل اصلی انتخاب آن برای اقامت می باشد. حمام اختصاصی، تلویزیون، تلفن، سشوار، اتو، یخچال، چای و قهوه ساز، مینی بار، میز مطالعه و سیستم تهویه مطبوع از امکانات این هتل 5 ستاره می باشند.حوله رایگان، صبحانه، امکانات مخصوص افراد ناتوان یا معلول، کافی شاپ، سرویس در اتاق، منوی غذای کودک، منوس غذای رژیمی، اسنک بار، میوه، شیرینی و شکلات از دیگر امکانات اتاق و رستوران این هتل 5 ستاره می باشند. خشکشویی، سالن میتینگ، اتاق vip ، اتاق خانواده، پذیرش 24 ساعته، استخر روباز، ویژه کودکان، حمام آفتاب، صندلی و چتر آفتاب، باشگاه و اینترنت بی سیم رایگان می باشند.

هزینه رزرو اتاق هتل 5 ستاره موون پیک بانکوک

هزینه رزرو اتاق در هتل 5 ستاره موون پیک بانکوک بستگی به رزرو نوع اتاق و دریافت خدمات می باشد. همچنین تغییرات ارزی نیز در تعیین قیمت رزرو اتاق تاثیر گذار است. برای رزرو و دریافت تخفیف می توان از طریق تور های مسافرتی و آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت اقدام کرد.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ