02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل سیام ات سیام دیزاین پاتایا | siam@siam pataya Hotel پاتایا

siam@siam pataya Hotel پاتایا

پاتایا
رستوران فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور نگهداری بچه رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی بار
استخر سرباز جکوزی استخر ویژه کودکان استخر سرپوشیده تنیس
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: 390 Moo 9 Tambon Nong Prue, Amphoe Banglamung, Chonburi, 20150 Pattaya Central,Thailand
تعداد اتاق: 268
توضیحات:

هتل 4 ستاره سیام ات سیام دیزاین پاتایا

موقعیت عالی هتل 4 ستاره سیام ات سیام دیزاین پاتایا باعث شده است تا بسیاری از گردشگران این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند. این هتل در مرکز شهر پاتایا و در خط ساحلی واقع شده است. همچنین دارای 268 اتاق و سوئیت می باشد. دیزان اتاق های هتل، بسیار زیبا و با رنگ های شاد طراحی شده است و از تمامی رنگ ها در دیزاین آن ها استفاده شده است. به همین خاطر مسافران تور پاتایا در زمان اقامت خود در این هتل روحیه ای شاد و سرزنده خواهند داشت و علت آن تاثیر رنگ های متنوع و شاد اتاق ها می باشد.

موقعیت مکانی هتل 4 ستاره سیام ات سیام دیزاین پاتایا

هتل 4 ستاره سیام ات سیام دیزاین پاتایا در مرکز و بهترین نقطه پاتایا واقع شده است. این هتل در خط ساحلی قرار گرفته است و گردشگران برای رسیدن به ساحل فقط به 5 دقیقه زمان برای پیاده روی نیاز دارند. گردشگران تور پاتایا نهایت لذت را در زمان اقامت خود در این هتل تجربه خواهند کرد. از نزدیکترین مراکز مهم به این هتل، موزه و گالری هنر در بهشت پاتایا می باشد که در فاصله 0.4 کیلومتری آن واقع شده است. همچنین فاصله این هتل با خیابان واکینگ استریت پاتایا چیزی حدود 3.1 کیلومتر می باشد. فاصله هتل تا سالن نمایش تیفانی نیز فقط 0.6 کیلومتر می باشد. برای رسیدن به کافه هارد راک نیازی به پیمودن راه طولانی نیست. فاصله آن فقط 1.3 است. فاصله رویال گاردن پلازا تا هتل سیام ات سیام فقط 2.5 کیلومتر است.  خیابان پیاده روی پاتایا، بیمارستان بانکوک پاتایا، ساحل جومتین در فاصله چند دقیقه ای هتل سیام ات سیام واقع شده اند. همچنین فاصله فرودگاه تا هتل فقط 46 دقیقه می باشد.

امکانات هتل 4 ستاره سیام ات سیام دیزاین پاتایا

هتل 4 ستاره سیام ات سیام دیزاین پاتایا دارای بهترین امکانات رفاهی می باشد. مسافران و مهمانان این هتل با آرامش می تواند در مدت زمان سفر خود در این هتل بی نظیر اقامت داشته باشند. این هتل دارای 2 رستوران است که انواع غذاهای محلی و بین المللی در آن سرو می شود. 
مسافران تور تایلند بهترین کیفیت غذا را در این رستوران تجربه خواهند کرد. همچنین این هتل دارای 2 کافی شاپ است.
استخر روباز 
استخر کودکان
مرکز تجاری
صرافی
تراس پشت بام
سرویس لاندری
باشگاه تناسب اندام 
سیستم حمل و نقل از امکانات رفاهی این هتل 4 ستاره می باشند. 
زمین بازی تنیس
پارکینگ معلولین
مراقبت از کودکان
ترانسفر فرودگاه
اجاره اتومبیل
وای فای رایگان از دیگر امکانات هتل می باشند. اتاق های هتل نیز امکانات یک هتل 4 ستاره را نیز دارند. 

قیمت رزرو و اقامت در هتل 4 ستاره سیام ات سیام دیزاین پاتایا 

برای اطلاع از نحوه رزرو و هزینه پرداختی اتاق در هتل 4 ستاره سیام ات سیام دیزاین پاتایا می توان به وب سایت تور لحظه آخری پاتایا مراجعه کرد. و حتما در این سفر هیجان انگیز از دریاچه ی نقره ای پاتایا و بودای بزرگ پاتایا دیدن کنید. 

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ