02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل ماندارین سنتر پوینت بانکوک | mandarin center point Hotel بانکوک

mandarin center point Hotel بانکوک

بانکوک
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی بار
استخر سرباز جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Rama IV Rd., Silom, Bang Rak, Bangkok, Thailand
تعداد اتاق: 374
توضیحات:

هتل 4 ستاره ماندارین سنتر پوینت بانکوک

یکی از هتل های معروف شهر بانکوک هتل 4 ستاره ماندارین سنتر پوینت بانکوک می باشد. این هتل یکی از هتل های مقصد گردشگران تور بانکوک است. به دلیل ارائه امکانات با کیفیت و خدمات متنوع این هتل به یکی از مقاصد مهم گردشگری کشور تایلند تبدیل شده است. هتل ماندارین سنتر پوینت در منطقه خوبی واقع شده است به همین جهت از موقعیت مکانی فوق العاده ای برخوردار است. گردشگران زیادی علاقه مند به پیاده روی در شهر بانکوک هستند . از این رو باید هتلی را که برای اقامت انتخاب می کنند به برخی مناطق مهم این شهر نزدیک باشد. نزدیک بودن به مراکز خرید و برخی از مراکز دیگر مهم شهر باعث شده است تا این هتل مورد توجه بسیاری از توریست های شهر بانکوک واقع شود.

ویژگی موقعیت مکانی هتل 4 ستاره ماندارین سنتر پوینت بانکوک

موقعیت مکانی هتل 4 ستاره ماندارین سنتر پوینت بانکوک ایده آل برای گردشگران می باشد. فاصله هتل تا بازار معروف پات پونگ فقط چند متر است. همچنین فاصله هتل تا برج ماهاناخن فقط چند دقیقه پیاده روی است.ایستگاه قطار هوآ لمپ پوون در فاصله 16 متری از هتل قرار دارد. همچنین فاصله این هتل تا ایستگاه مترو نیز فقط 5 دقیقه است. مراکز خرید مهمی چون MBW و وات هوآ لام فونگ در فاصله نزدیک هتل ماندارین سنتر قرار دارند. سایر مراکز مهم نیز در فاصله های چند صد متری این هتل واقع شده اند.

امکانات هتل 4 ستاره ماندارین سنتر پوینت بانکوک

امکانات و خدمات رفاهی هتل 4 ستاره ماندارین سنترپوینت بانکوک در سطح بالا و با کیفیتی به مسافران و گردشگران ارائه می شود. این هتل 374 اتاق شیک و فوق العاده دارد که از امکانات رفاهی آن می توان به خدمات آبگرم، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع و مبلمان لوکس اشاره کرد.
همچنین از دیگر امکانات اتاق های این هتل
یخچال و فریزر
حمام خصوصی
لوازم خانه داری
مایکروویو
ماهواره
تلویزیون
لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان
سشوار 
گاو صندوق می باشند. خدمات و امکاناتی که هتل برای مسافران ارائه می دهد در سطح یک هتل 4 ستاره می باشد.
2 رستوران
استخر روباز
سرویس تاکسی رایگان به مراکز خرید
خدمات مبادله ارز
ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ رایگان
باشگاه تناسب اندام از امکانات و خدمات رفاهی این هتل 4 ستاره می باشند. 
علاوه بر آن امکاناتی چون؛ 
وای فای رایگان
مرکز کنفرانس
ایستگاه کامپیوتر
سرویس لاندری و پذیرش 24 ساعته در این هتل ارائه می شوند.

قیمت رزرو هتل 4 ستاره ماندارین سنتر پوینت بانکوک

قیمت رزرو اتاق در هتل 4 ستاره ماندارین سنتر پوینت بانکوک برای تورها و آژانس های مسافرتی ارزان تر خواهد بود. برای اقامت در بانکوک می توانید از طریق رزرو آنلاین و یا تور لحظه آخری بانکوک این هتل اقدام کنید. برای اطلاع دقیق از نحوه رزرو یکی از اتاق های این هتل نیاز است تا به وب سایت تورهای مسافرتی مراجعه کنید. و یا با کارشناسان ما در راز آسمان پایتخت ارتباط برقرار کنید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ