02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل پرینس پالاس بانکوک | prince palace bangkok Hotel بانکوک

prince palace bangkok Hotel بانکوک

بانکوک
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز جکوزی باشگاه بدنسازی
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: 488/800 Bo Bae Tower, Damrongrak Road Klong Mahanak, Pomprab, Bangkok 10100 Thailand
تعداد اتاق: 744
توضیحات:

هتل 4 ستاره پرینس پالاس بانکوک

یکی از هتل های 4 ستاره و باکیفیت شهر بانکوک، هتل 4 ستاره پرینس پالاس بانکوک است. این هتل به دلیل ارائه امکانات لوکس به یکی از مقاصد مهم گردشگران تور بانکوک برای اقامت تبدیل شده است. گردشگران دلایل زیادی را برای اقامت در این هتل ارائه می دهند و موقعیت عالی و همچنین لوکس و مجلل بودن دلایل مهم آنها می باشند.هتل 4 ستاره پرینس پالاس بانکوک به دلیل نزدیک بودن به مراکز تجاری مهم و سایر مناطق مهم دیگر مورد توجه تور های تایلند واقع شده است. برای رسیدن به مقاصد خود نیازی به رفت و آمد های طولانی و استفاده از تاکسی نیست. زیرا مراکز با فاصله چند صد متری هتل قرار دارند و با پیاده روی چند دقیقه ای می توان به این مراکز رسید.

موقعیت مکانی هتل 4 ستاره پرینس پالاس بانکوک

هتل 4 ستاره پرینس پالاس بانکوک در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار گرفته است. این هتل در نزدیکی مراکز خرید مهم شهر بانکوک قرار گرفته است. حتی ساکنین این هتل در صورت تمایل می توانند تا نصفه های شب در مراکز خرید اطراف هتل پرسه بزنند.فاصله هتل 4 ستاره پرینس پالاس تا مرکز خرید ام بی کی و سیام دیسکاوری فقط 2 کیلومتر می باشد. همچنین فاصله هتل تا معبد وات ساکت نیز 0.8 کیلومتر می باشد. برای رسیدن به کاخ بزرگ می توان فاصله 2.5 کیلومتری را طی نمود. همچنین فاصله موزه ملی بانکوک تا هتل پرینس پالاس نیز فقط 2.4 کیلومتر می باشد.

امکانات رفاهی هتل 4 ستاره پرینس پالاس بانکوک

امکانات رفاهی هتل 4 ستاره پرینس پالاس بانکوک در سطح باکیفیتی می باشند. از امکانات رفاهی این هتل گردشگری شامل

پارکینگ
5 رستوران
بار
و...  است. 
همچنین از دیگر امکانات این هتل می توان به خدماتی همچون
نظافت روزانه
صرافی
خدمات لباسشویی
خشکشویی
پذیرش 24 ساعته
خدمات کانسریچ اشاره کرد.
باشگاه تناسب اندام
خدمات تور
استخر های روباز
آرایشگاه مردانه و زنانه
 خدمات ماساژ نیز از دیگر امکانات هتل می باشند. 
تلویزیون
مبلمان شیک
چای ساز و قهوه ساز
صندوق امانت
لوازم بهداشتی در حمام
سشوار
مینی بار
سیستم تهویه مطبوع نیز امکانات اتاق های شیک این هتل می باشند.
چشم انداز اتاق های هتل 4 ستاره پرینس پالاس بانکوک رو به کوه و طبیعت و مناظر اطراف هتل استخر و جکوزی است. این هتل دارای سوئیت و اتاق های لوکس نیز می باشد که برای پذیرایی از مهمانان ویژه آماده سازی شده است.

قیمت رزرو اتاق در این هتل 4 ستاره

قیمت رزرو و اقامت در هتل 4 ستاره پرینس پالاس بانکوک بر اساس تعرفه تور های مسافرتی محاسبه خواهد شد. رزرو آنلاین این هتل برای اقامت شما توسط تورها و آژانس های مسافرتی انجام می شود. برای اطلاع دقیق از هزینه رزرو آنلاین به وب سایت تور های مسافرتی مراجعه فرمایید. در این سفر حتما پارک آبی فانتازیا لاگون بانکوک و موزه هنر بانکوک دیدن کنید.

  
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ