02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل برکلی پتونم بانکوک | berkeley pratunam bangkok Hotel بانکوک

berkeley pratunam bangkok Hotel بانکوک

بانکوک
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی بار
استخر سرباز جکوزی باشگاه بدنسازی تنیس
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: 559 Ratprarop Road, Makkasan, Ratchatewi Bangkok 10400 Thailand- Phone: 0066 2 3099999
تعداد اتاق: 765
توضیحات:

هتل 5 ستاره برکلی پتونم بانکوک

هتل 5 ستاره برکلی پتونم بانکوک یکی از هتل های معروف و لوکس شهر بانکوک می باشد. این هتل به عنوان هتل لوکس و مجلل شناخته می شود. افرادی که قصد سفر تجملاتی به بانکوک را دارند توصیه می کنم این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند. موقعیت مکانی هتل عالی بوده و امکاناتی که در این هتل برای مهمانان ارائه می شوند در سطح کیفیتی بالا قرار دارند. این هتل آماده پذیرایی از تور بانکوک می باشد و همه امکانات رفاهی را برای گردشگران در سطح عالی ارائه می دهد.

ویژگی مکانی هتل 5 ستاره برکلی پتونم بانکوک

هتل 5 ستاره برکلی پتونم بانکوک یکی از هتل های مجلل در شهر بانکوک و با موقعیت جغرافیایی عالی است. نزدیکی مراکز خریدی همچون پلادی نیوم ورد شاپینگ، پت و نم مارکت باعث شده است تا این هتل بسیار مورد توجه قرار بگیرد زیرا درست در روبه روی هتل واقع شده اند. همچنین فاصله مراکز خرید سیام اسکوئر و سیام پاراگون، سیام اوشن ورد و سیام دیسکاوری با هتل برکلی پتونم فقط 7 دقیقه پیاده روی است. مراکز خرید سنترال ورد و پانتی پلازا تا هتل فقط 5 دقیقه فاصله زمانی به صورت پیاده می باشد. از این رو این هتل 5 ستاره مقصد اقامتی بسیاری از تور های تایلند و بانکوک می باشد.

امکانات هتل 5 ستاره برکلی پتونم بانکوک

هتل 5 ستاره برکلی پتونم بانکوک در دو برج نورث تاور و مین تاور ساخته شده است که اتاق های پریمیر در برج نورث تاور و اتاق های بسیار مجلل در برج مین تاور واقع شده اند و امکانات هتل بسیار مجهز و مدرن می باشند.روم سرویس 24 ساعته، مبلمان شیک، تخت های راحت و مجلل، اینترنت پر سرعت، سیستم حرارتی و برودتی، تلویزیون و ماهواره تنها بخشی از امکانات این اتاق ها می باشند.از امکانت دیگر هتل 5 ستاره برکلی پتونم بانکوک می توان به استخر، سونا، جکوزی، باشگاه، ماساژ، خدمات خانه داری لاندری، صرافی، خدمات گردشگری و تور بانکوک، شش رستوران، باغ و سالن آرایشگاه اشاره نمود. کرایه اتومبیل، نگهداری از کودک، پارکینگ، خدمات واکس کفش، مرکز تجاری، بوفه صبحانه، دستگاه خود پرداز، مرکز سلامت و آب گرم  و .. بخشی دیگر از امکانات عالی این هتل 5 ستاره می باشند.

قیمت رزرو اتاق هتل 5 ستاره برکلی پتونم بانکوک

قیمت رزرو اتاق در هتل 5 ستاره برکلی پتونم بانکوک بر اساس امکانات و خدمات رفاهی فوق العاده ارائه شده محاسبه خواهد شد. برای اطلاع دقیق از قیمت ها و مسافرت با تور تایلند می توان به وب سایت تور های مسافرتی مراجعه کرد. آژانس های مسافرتی بر اساس خواسته شما اقدام به رزرو هتل مجلل و باشکوه برکلی پتونم خواهند کرد. رزرو اتاق در هتل برکلی پتونم آنلاین و از طریق وب سایت هتل و یا وب سایت های واسطه خواهد بود.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ