02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل کالاسی تفلیس | kalasi Hotel تفلیس

kalasi Hotel تفلیس

تفلیس
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: 25 Kote Afkhazi St, Tbilisi 0105, Georgia
تعداد اتاق: 42
توضیحات:

هتل 4 ستاره کالاسی تفلیس

یکی از بهترین هتل های شهر تفلیس که دقیقا در مرکز شهر تفلیس قرار گرفته، هتل 4 ستاره کالاسی تفلیس می باشد. این هتل 4 ستاره است و امکانات و ویژگی های زیادی دارد. شما برای رفتن به تور تفلیس 4 شب و 5 روز می توانید این هتل را برای اقامت انتخاب کنید. زمانی که در این هتل اقامت داشته باشید به راحتی می توانید به بافت قدیمی شهر بروید. بسیاری از افراد به دلیل موقعیت خاصی که این هتل دارد در تور تفلیس، این هتل را انتخاب می نمایند.

موقعیت مکانی هتل 4 ستاره زیبای کالاسی

موقعیت مکانی هتل 4 ستاره کالاسی نسبت به دیگر هتل ها مناسب تر می باشد، چرا که در مرکز شهر قرار گرفته است. این هتل با میدان آزادی تنها 200 متر فاصله دارد. زمانی که در این هتل اقامت داشته باشید می توانید در کمترین بازه زمانی به خیابان روستاولی برسید. پل صلح یکی از مهمترین مکان های گردشگری تفلیس می باشد که با این هتل تنها 300 متر فاصله دارد. ایستگاه راه آهن شهر تفلیس با این هتل حدود 4 کیلومتر فاصله دارد. فرودگاه بین المللی با این هتل حدود 16 کیلومتر فاصله دارد. کافه رستوران های متنوعی در کنار این هتل هستند که می توانید برای سرو غذا به آنها مراجعه کنید. مراکز خرید زیادی در نزدیکی این هتل قرار گرفته که شما می توانید برای خرید وسیله های مورد نیاز به این مراکز خرید بروید.

ویژگی ها و امکانات هتل 4 ستاره کالاسی

هتل 4 ستاره کالاسی تفلیس را به عنوان یکی از هتل های کلاسیک به شمار می آورند که امکانات زیادی دارد. 42 اتاق در این هتل وجود دارد که هر یک از آنها دارای امکانات خاصی هستند. تلویزیون های ماهواره ای،  اینترنت رایگان، مینی بار، سشوار، سیستم تهویه مناسب، کمد و صندلی، حمام اختصاصی و ... به عنوان ویژگی های مهم هتل شناخته می شوند. شما می توانید اتاق هایی که شبیه به سوئیت هستند را رزرو کنید و اقامت لذت بخشی در هتل داشته باشید. صبحانه این هتل به صورت سلف سرویس سرو می شود. در هر بازه زمانی که مایل باشید می توانید با مسئولین هتل تماس بگیرید و هر درخواستی که دارید را ثبت کنید. سرویس بهداشتی هتل مجهز به وسیله های بهداشتی می باشد. بنابراین شما با خیال راحت می توانید از امکانات هتل استفاده کنید.

قیمت رزرو اتاق در هتل 4 ستا ره زیبای کالاسی

قیمت رزرو اتاق در هتل 4 ستاره کالاسی به نوع اتاقی بستگی دارد که شما می خواهید رزرو نمایید. هر یک از اتاق های هتل زیبای کالاسی دارای امکانات خاصی هستند و شما طبق امکاناتی که دریافت می کنید باید هزینه مشخص شده ای پرداخت نمایید. برخی از اتاق ها نسبت به اتاق هایی که ساده تر هستند ارزان تر می باشند. شما می توانید برای رفتن به تور تفلیس 4 شب و 5 روز این هتل را انتخاب نمایید. از آنجایی که موقعیت مکانی این هتل مناسب می باشد شما می توانید با اطمینان خاطر در تور لحظه آخری تفلیس این هتل را به عنوان محل مناسب اقامت تان انتخاب کنید. قیمت هر یک از اتاق ها را در وب سایت می توانید بررسی نمایید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ