02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل کیان مشهد | kian mashhad Hotel مشهد

kian mashhad Hotel مشهد

مشهد
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: خیابان امام رضا, امام رضا 2,
تعداد اتاق: 113
توضیحات:

هتل 3 ستاره کیان مشهد

هتل 3 ستاره کیان مشهد یکی از هتل های با کیفیت شهر مشهد محسوب می شود. مسافرین و زائرین برای رسیدن به حرم مطهر امام رضا و رفتن به مکان های دیدنی شهر از جمله غار مغان مشهد، تفریحات آبی و ... یا رفتن به مراکز خرید مشهد از هتل کیان دچار مشکل مسافتی نخواهند شد.هتل 3 ستاره کیان مشهد در 7 طبقه و 113 اتاق ساخته شده است که در خیابان امام رضا ، امام رضا 2 واقع شده است. فاصله این هتل تا آستان قدس رضوی فقط 2 دقیقه پیاده روی است. به نظر اقامت گاه مناسبی برای زائران امام رضا با تور مشهد می باشد. زیرا از پنجره های هتل گنبد حرم هویدا است.

موقعیت مکانی هتل 3 ستاره کیان مشهد

موقعیت مکانی هتل 3 ستاره کیان مشهد به لحاظ نزدیکی به حرم و برخی از مکان های مهم و دیدنی شهر عالی است. از هتل تا حرم مطهر امام رضا فقط 2 دقیقه پیاده روی است و نیازی به استفاده از خودرو نمی باشد. همچنین فاصله این هتل تا حرم ورودی باب الرضا فقط 7 دقیقه می باشد.هتل 3 ستاره کیان مشهد به موزه های آستان قدس رضوی، ظروف، موزه مردم شناسی، نجوم و ساعت و موزه تمبر اسکناس بسیار نزدیک است و فاصله آن فقط 10 دقیقه پیاده روی است. همچنین موقعیت هتل کیان در نزدیکی پارک و بوستان میرزا کوچک خان قرار گرفته است و فقط 11 دقیقه پیاده روی فاصله دارد.همچنین از هتل تا مدرسه علمیه عباسقلی خان، حرم ورودی حرعاملی فقط 2 دقیقه با خودرو فاصله دارد. این هتل در موقعیت نسبتا خوبی با مراکز خرید مشهد واقع شده است و فاصله 3 دقیقه ای به وسیله خودرو با مراکز خرید آسمان، مرکز خرید اطلسیه و برج تجاری اکسون دارد.

امکانات و خدمات رفاهی هتل 3 ستاره کیان مشهد

از امکانات و خدمات رفاهی هتل 3 ستاره کیان مشهد می توان به رستوران بزرگ آن با ظرفیت 200 نفر اشاره نمود. اتاق های هتل نیز دارای امکاناتی نظیر
صبحانه
مبلمان
یخچال
چای ساز
روم سرویس
آب رایگان
اینترنت
تلویزیون 
سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است.
از دیگر خدمات و امکانات رفاهی هتل کیان می توان به
صرافی
نمازخانه
کافی شاپ
اتاق سیگار
دستگاه واکس کفش
تشریفات ویژه
خدمات باربری و تور جنگل جیغ مشهد اشاره نمود.
ترانسفر رفت و برگشت با هزینه و لاندری
خدمات خانه داری
خودپرداز
خدمات تهیه بلیط و خدمات بیدار باش نیز از دیگر خدمات رفاهی این هتل می باشند.

قیمت رزرو هتل 3 ستاره کیان مشهد

قیمت رزرو و اقامت هتل 3 ستاره کیان مشهد متناسب با امکاناتی است که برای مهمانان و مسافران خود ارائه می دهد. برای اطلاع از قیمت و نحوه رزرو آنلاین هتل کیان به وب سایت رزرو هتل مراجعه فرمایید.

  
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ