02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل اسپیناس پالاس تهران | espinas palace Hotel تهران

espinas palace Hotel تهران

تهران
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پزشک ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی
جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس
سونا بیلیارد
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: تهران، سعادت آباد، انتهای بزرگراه یادگار امام، میدان بهرود، خیابان عابدی، کوچه ۳۳
تعداد اتاق: 400
توضیحات:

هتل 5 ستاره اسپیناس پالاس

هتل 5 ستاره اسپیناس پالاس در اصل یک هتل بسیار خوب با امکانات جدید در منطقه‌ شمالی تهران می‌باشد. امروز قرار است که ما درباره‌ کلیات این هتل برایتان اطلاعاتی قرار دهیم که قطعاً برایتان مناسب خواهد بود. شما عزیزان می‌توانید با در نظر گرفتن جنبه‌های متفاوت از انتظارات خود، درباره‌ انتخاب این هتل تصمیم بگیرید.

آشنایی مختصر با هتل اسپیناس پالاس

هتل 5 ستاره اسپیناس پالاس در یک نگاه کلی کاملاً اختصاصی طراحی شده است. هم از نظر مکانی که قرار گرفته و هم از نظر شیمی رنگ‌های به کار رفته در طراحی فضای هتل، می‌توان متوجه شد که به چه اندازه خاص است. هتل 5 ستاره اسپیناس پالاس درواقع با در نظر گرفتن سلیقه متفاوت افراد توانسته خدمات لوکس و خاصی را ارائه دهد. خدمات هتل 5 ستاره اسپیناس پالاس همگی مطابق نظرات مشتریان صورت می‌گیرد و در حالت کلی می‌تواند که برای فرد یک مکان بهشتی و آرام باشد. جالب است که بدانید هتل اسپیناس پالاس را با لقب کاخ می‌شناسند؛ زیرا که یکی از بهترین ساختمان های شهر تهران محسوب می‌شود. هتل 5 ستاره اسپیناس پالاس یک نمای چشم نواز دارد.

همچنین شامل لابی ویژه، فضای استراحت مخصوص و اتاق های مجهز و مناسب است.  البته گفته می‌شود که در طراحی این هتل از معماری های معاصر الهام گرفته‌اند که این موضوع می‌تواند به جذابیت بیشتر هتل 5 ستاره اسپیناس پالاس بیافزاید. در حالت کلی می‌توان گفت و اشاره کرد که هتل 5 ستاره اسپیناس پالاس می‌تواند انتظارات افراد را از یک هتل 5 ستاره به خوبی پاسخ بدهد و  این موضوع سبب شده است که محبوبیت هتل 5 ستاره اسپیناس پالاس تا این اندازه بیشتر گردد.

امکانات هتل بی‌نظیر اسپیناس پالاس تهران

در اصل این هتل علاوه بر سبک مدرن و به روز، دارای ویژگی‌هایی از معماری قدیمی نیز می‌باشد. این هتل ۲۱ طبقه دارد و  دارای 400 اتاق و سوئیت کاملاً مجهز و زیبا می‌باشد. هتل ۵ ستاره اسپیناس پالاس با فضای شیک و آرامبخشی که دارا است یک مکان مناسب برای علاقمندان به فضاهای آرامش بخش می‌باشد. پرسنل هتل اسپیناس پالاس از افراد حرفه‌ای و با تجربه انتخاب شده‌اند. این پرسنل متخصص و با تجربه با ارتباط عمیق با مسافرین و صمیمی بودن با آنها حس خوبی را منتقل می‌نمایند و می‌توانند که به صورت کامل و با افتخار به میزبانی شما بپردازند. به همین دلیل برایتان اقامتی دلنشین و لذت بخش رقم خواهد خورد.

مشخصات تکمیلی هتل 5 ستاره زیبای اسپیناس پالاس

تاریخ ساخت: ۱۳۹۴
آدرس هتل: تهران، سعادت آباد، انتهای بزرگراه یادگار امام، میدان بهرود، خیابان عابدی، کوچه ۳۳
اینترنت در لابی: رایگان (نامحدود)
تلفن رزرو: 02145682000

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ