02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل کوتا پارادیسو بالی | kuta paradiso Hotel بالی

kuta paradiso Hotel بالی

بالی
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار پزشک پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز جکوزی باشگاه بدنسازی
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: 75FC+P3G, Jl. Kartika Plaza, Tuban, Kuta, Kabupaten Badung, Bali 80361, Indonesia
تعداد اتاق: 250
توضیحات:

هتل 5 ستاره کوتا پارادیسو

هتل 5 ستاره کوتا پارادیسو ، در مرکز کوتا واقع شده است. هتل کوتا پارادیسو، اقامتگاهی ایده آل برای گذراندن تعطیلات دور از خانه، در تور بالی است. یکی از ویژگی هایی که هتل کوتا پارادیسو را از دیگر هتل ها متمایز می کند، حمل و نقل رایگان فرودگاه بین المللی Ngurah Rai است. با 5 دقیقه پیاده روی، از ساحل خیره کننده Kuta، بازار هنر محلی، رستوران ها، کلوپ های شبانه، فروشگاه ها و پارک آبی معروف Waterbom Bali لذت ببرید. همچنین مرکز خرید دیسکاوری، ماتاهاری و مراکز خرید Kuta-Squar، در نزدیکی هتل کوتا پارادیسو قرار دارند.از قیمت ‌های رقابتی برای هتل ‌ها و جاذبه ‌های توریستی هتل کوتا پارادیسو، در تور اندونزی لذت ببرید. این هتل ارائه بهترین نرخ را در برابر خدمات بی نظیر خود تضمین می کند.

امکانات هتل 5 ستاره کوتا پارادیسو 

هتل 5 ستاره کوتا پارادیسو، دارای هشت رستوران است. رستوران ‌های هتل کوتا پارادیسو، که برای هر سلیقه‌ای جذاب هستند، طیف وسیعی از سبک ها را شامل می‌شوند. از بوفه صبحانه بزرگ و غذاخوری در فضای باز در کافه El Patio  تا نوشیدنی‌ های کوکتل و غذاهای سبک در بار Laguna لذت ببرید. از بهترین منوهای ژاپنی در رستوران ژاپنی Kaigara گرفته تا رستوران غذاهای دریایی B'Couple و منوی چینی، همگی در دسترس مهمانان است. وجود تنوع غذایی در این هتل، سفر را برای شما جذاب تر خواهد کرد.بار ورزشی ماتیلدا در هتل کوتا پارادیسو، در اوایل مارس 2018 افتتاح شده است. بارهای ورزشی ماتیلدا به گونه‌ای طراحی شده‌ اند که به مشتریان اجازه می‌ دهند، تا تجربه ای بسیار نزدیک، به فضای حضور در یک رویداد ورزشی زنده را داشته باشند. در این بار ورزشی، غذا ها با مواد اولیه با کیفیت بالا ارائه می شود.
بار ورزشی هتل کوتا پارادیسو که در موقعیت عالی قرار دارد، جذابیت متفاوتی را در مقایسه با سایر بارهای ورزشی در شهر نشان می دهد. همه کارکنان این بار ورزشی، استانداردهای 5 ستاره را آموزش دیده اند و حس شوخ طبعی و سرگرم کننده دارند. نه تنها برای لذت بردن از بازی‌ های زنده در تلویزیون، بلکه بازی ‌هایی در این بار وجود دارد که به مشتریان اجازه می‌دهد با یکدیگر تعامل داشته باشند. DJ و اجرای موسیقی زنده برای ایجاد فضای ورزش و سرگرمی در این بار فراهم شده است.اتاق ‌های لوکس هتل کوتا پارادیسو، که به سبک مدرن و با لمس سبک کلاسیک طراحی شده‌اند، همه امکانات مدرن را ارائه می‌دهند و مشرف به مناطق سرسبز استوایی هستند. اتاق های لوکس هتل کوتا پارادیسو، دارای صبحانه رایگان است.با تور اندونزی میتوانید در این هتل اقامت داشته باشید. ما به شما کارشناسان راز آسمان پایتخت را معرفی می کنیم تا از آنها مشاوره بگیرید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ