02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل رویال کوالالامپور | royal kuala lumpur Hotel کوالالامپور

royal kuala lumpur Hotel کوالالامپور

کوالالامپور
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پزشک ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Jalan Walter Granier, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia
تعداد اتاق: 255
توضیحات:

هتل 4 ستاره رویال کوالالامپور 

هتل 4 ستاره رویال کوالالامپور در بوکیت بینتانگ، در منطقه ای پر رفت و آمد و مناسب گشت و گذار قرار دارد. اگر اهل ساعت ها پیاده روی برای یک خرید خوب در کوالالامپور هستید، این هتل مناسب شماست. میدان برجایا تایمز و پاویلیون کوالالامپور ارزش بررسی را دارند که آیا خرید در دستور کار است یا خیر.در این میان قصد افرادی از خرید تور لحظه آخری مالزی ، تجربه زیبایی های طبیعی مالزی و لذت بردن از آن است که این افراد می توانند با 14 دقیقه پیاده روی، پارک KLCC را انتخاب کنند. شاید هم به دنبال لذت بردن از یک فستیوال یا یک بازی ورزشی هستید؟ ببینید در ورزشگاه ملی بوکیت جلیل یا آکسیاتا آرنا (Axiata Arena)، که در نزدیکی هتل رویال کوالالامپور قرار دارد چه خبر است.این هتل دارای دسترسی خوبی به نقاط کلیدی بوکیت بینتانگ است. به طوریکه با 5 دقیقه پیاده روی از هتل به میدان تایمز برجایا و با 6 دقیقه پیاده روی به پاویلیون کوالالامپور می رسید. همچنین جالان آلور و Low Yat Plaza در فاصله ی 8 دقیقه ای از هتل قرار دارند. اگر از ترانسفر فرودگاهی استفاده می کنید، لازم است بدانید فاصله فرودگاه بین المللی کوالالامپور تا هتل رویال، حدود 50 دقیقه است.

امکانات هتل 4 ستاره رویال کوالالامپور

هتل 4 ستاره رویال کوالالامپور ، یکی از بهترین انتخاب ها برای تور مالزی است، زیرا با توجه به 4 ستاره بودن هتل، خدمات بسیار مناسبی را ارائه می دهد. هتل رویال کوالالامپور، 255 اتاق مجهز به حمام با دوش و لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون های 32 اینچی با کانال های ماهواره ای، کتری برقی، نظافت روزانه و میز اداری است. خدمات و کارکنان این هتل به دو زبان انگلیسی و مالایی که زبان رسمی مالزی است مسلط هستند، بنابراین به راحتی می توانید به زبان انگلیسی، نیاز خود را برطرف کنید.همه اتاق ‌های هتل رویال کوالالامپور دارای امکاناتی مانند سرویس اتاق 24 ساعته و تهویه مطبوع و همچنین امکاناتی مانند وای‌فای رایگان و گاوصندوق هستند. از دیگر خدمات این هتل می توان به ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت، خدمات خشکشویی و اجاره ماشین در محل اشاره کرد. برای استراحت و گذراندن اوقات فراغت، می توانید از سونا یا اتاق بخار استفاده کنید و لذت ببرید. 
همچنین رستوران داخل هتل و قهوه خانه ماکان، دارای غذاهای بین المللی هستند. استخر سرپوشیده و باشگاه ورزشی از دیگر امکانات این هتل هستند. در این هتل بوفه صبحانه، پارکینگ، لیموزین و سرویس ماشین شهری وجود دارد که برای استفاده از آن باید هزینه اضافی پرداخت کنید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ