02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل واسانتی کوتا بالی | vasanti kuta Hotel بالی

vasanti kuta Hotel بالی

بالی
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار پزشک ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز جکوزی باشگاه بدنسازی
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Jl. Wana Segara No.25, Kuta, Kec. Kuta, Kabupaten Badung, Bali 80361, Indonesia
تعداد اتاق: 71
توضیحات:

هتل 4 ستاره واسانتی کوتا

هتل 4 ستاره واسانتی کوتا , یک بوتیک هتل مدرن است که ترکیبی از سبک زندگی کلاسیک و مدرن را ارائه می دهد. هتل واسانتی کوتا دارای موقعیتی استراتژیک در اندونزی است. این هتل تنها کمتر از 10 دقیقه با فرودگاه بین المللی Ngurah Rai و هیجان مرکز شهر، فاصله دارد. همچنین هتل واسانتی کوتا، با جاذبه های اصلی شهر،  مانند ساحل، مرکز هنری کوتا، واتربوم و پاساژ خرید کوتا در فاصله چند قدمی، احاطه شده است.هتل واسانتی کوتا، با 71 اتاق درجه یک و در عین حال شیک، چیزی بیش از یک اقامتگاه لوکس را در تور اندونزی ارائه می دهد. هر اتاق خواب لوکس و در عین حال دنج، مجهز به طراحی داخلی مدرن و برخی المان های سنتی است که شما را به استراحت، پس از یک روز خسته کننده دعوت می کند.همچنین می‌توانید با ماساژ تسکین ‌دهنده در استخر آبگرم هتل واسانتی کوتا، خود را ریلکس کنید. برای اینکه در طول تعطیلات سالم بمانید و تناسب اندام خود را حفظ کنید، می توانید از مرکز بدنسازی هتل، استفاده کنید.شما با تور اندونزی میتوانید در این هتل اقامت کنید.

امکانات هتل 4 ستاره واسانتی کوتا

ایده ی طراحی اتاق ‌های چوبی هتل، از سراسر اندونزی جمع‌آوری شده‌ است. این هتل، در منظره ای از باغ‌ های استوایی زیبا و آراسته قرار گرفته‌ است. اتاق های هتل واسانتی کوتا , به ‌طور جداگانه و با عشق بازسازی شده ‌اند. اتاق های هتل با  لوازم دست ‌ساز زیبا و با جزئیات در اطراف یک استخر بزرگ و اسپا قرار گرفته ‌اند و مجموعه ‌ای متنوع از مبلمان را در خود جای داده ‌اند. در قلب دهکده Tempo Doeloe یک استخر زیبا وجود دارد و در داخل محوطه، شما از کشف یکی از بهترین اسپاها در تور بالی، لذت خواهید برد. این اسپا، منطقه ای آرام برای تمرین یوگا است که آرامش را به شما هدیه می دهد. در محوطه ی هتل واسانتی کوتا، رستورانی با جذاب ‌ترین منو و مملو از غذا های سالم، شما را به یک شام عالی دعوت می کند.
مرکز بدنسازی به عنوان یکی از امکانات هتل، در لابی و در کنار اسپای اسوانگا قرار دارد.  مرکز بدنسازی هتل واسانتی کوتا، همه روزه از ساعت 07:00 صبح تا 09:00 شب باز است. از روز آفتابی خود در استخر بالای پشت بام هتل لذت ببرید. اندازه این استخر 3.6 متر در 25 متر با عمق 60 سانتی متر تا 1.3 متر است.سرویس رفت و برگشت هتل، از دوشنبه تا یکشنبه  10 صبح الی 11 شب و بعدازظهر از ساعت 14 الی 15 و 16 الی 17 رایگان است.ما به مسافران تور بالی هتل واسانتی کوتا رو برای اقامت پیشنهاد می کنیم.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در راز آسمان پایتخت تماس بگیرید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ