02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل آیانا ریزورت اند اسپا بالی | ayana resort and spa Hotel بالی

ayana resort and spa Hotel بالی

بالی
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار پزشک ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس
سونا بیلیارد
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: 647Q+GP, Jimbaran, South Kuta, Badung Regency, Bali, Indonesia
تعداد اتاق: 499
توضیحات:

هتل 5 ستاره آیانا ریزورت اند اسپا بالی 

سوئیت ‌ها و اتاق ‌های هتل 5 ستاره آیانا ریزورت اند اسپا بالی ، با چشم ‌اندازی از باغ ‌های سرسبز استوایی به سمت اقیانوس هند، موقعیتی عالی برای لذت بردن از غروب آفتاب مشهور بالی دارند. هر یک از 499 اتاق و سوئیت آرام و تازه بازسازی شده با وسایلی تزئین شده است که فرهنگ صنعتگران بالی را تجلیل می کند.شما می توانید از تمامی امکانات هتل آیانا ریزورت اند اسپا بالی، که در سطح جهانی ارائه می دهد، در تور بالی استفاده کنید. این امکانات شامل 12 استخر مختلف، سالن های ورزشی و حتی یک زمین گلف مینیاتوری با 18 حفره است. هتل پنج ستاره آیانا ریزورت اند اسپا بالی، شما را در هر فعالیتی که به دنبال آن هستید، حمایت می کند.

امکانات هتل 5 ستاره آیانا ریزورت اند اسپا بالی

استخر خیره کننده ساحل اقیانوس در مسیر پرپیچ و خم سنگی، به سمت راک بار بالی، واقع شده است. این استخر اینفینیتی در هتل 5 ستاره آیانا ریزورت اند اسپا بالی ، مخصوص بزرگسالان است. استخر هتل آیانا ریزورت اند اسپا بالی، مکان ایده ‌آل برای تجربه حمام کردن در کنار ساحل با چشم‌انداز درخشان اقیانوس در تور اندونزی است. مسافران این هتل می توانند از ساعت 9 صبح تا 7 شب از این استخر استفاده کنند.زیباترین و آرام ترین ساحل ماسه سفید بالی در هتل ایانا ریزورت اند اسپا بالی قرار دارد. در باشگاه ساحلی کوبو با غذا های خوشمزه محلی و نوشیدنی های تازه استراحت کنید.در هتل آیانا ریزورت اند اسپا بالی، رستوران‌، بار و مکان‌ های تفریحی مختلف، که به صورت استراتژیک در سراسر استراحتگاه یکپارچه 90 هکتاری هتل واقع شده‌اند، تعطیلات شما را با یک شام عاشقانه شخصی خاطره انگیز می کند. راک بار، که مناظری بی‌نظیر از ارتفاع ۱۴ متری اقیانوس هند را به نمایش می‌گذارد، از طریق شیب‌ کنار صخره دراماتیک هتل آیانا قابل دسترسی است.
اسپا هتل پنج ستاره آیانا ریزورت اند اسپا بالی، با الهام از سنت ‌های جهانی سلامت، طراحی شده است. این اسپا توسط متخصصان بین‌المللی، به صورت انحصاری با ظرافت بالیایی ارائه می‌شود. روی صخره های مشرف به اقیانوس هند حرکت کنید و رویا پردازی کنید.با یک برنامه سلامتی منحصر به فرد که منحصرا برای Spa on the Rocks ساخته شده است، روز خود را آغاز کنید. این اسپا دارای دو ویلا آبگرم لوکس است که در بالای صخره ‌های بزرگ قرار گرفته‌اند که توسط اقیانوس هند احاطه شده‌اند. با درمان ‌های شفابخش که برای سلامتی قلب ایجاد شده‌اند، استراحت کنید و تعادل را دوباره برقرار کنید . مسافران تور اندونزی اقامت در هتل آیانا ریزورت اند اسپا بالی را انتخاب می کنند.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ