02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل کورینتیا سنت پترزبورگ | corinthia Hotel سنت پترزبورگ

corinthia Hotel سنت پترزبورگ

سنت پترزبورگ
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پزشک پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Nevsky Ave, 57, St Petersburg, Russia, 191025
تعداد اتاق: 388
توضیحات:

هتل 5 ستاره کورینتیا سنت پترزبورگ

هتل 5 ستاره کورینتیا سنت پترزبورگ در خیابان نوسکی، در فاصله ی 10 متری ایستگاه مترو مایاکوفسکی، واقع شده است. هتل کورینتیا سنت پترزبورگ دارای فضای داخلی بزرگ و زیبا است، که اقامتگاهی مناسب را برای شما در تور سنت پترزبورگ مسکو، فراهم می کند. هتل کورینتیا، دارای اتاق هایی با طراحی کلاسیک است. همه اتاق ها دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت و حمام لوکس هستند. وای فای رایگان در فضا های عمومی و اتاق ها در دسترس است. همچنین بوفه صبحانه ی هتل، از غذا های متنوعی برخوردار است.
مهمانان هتل، می توانند غذا های بین المللی à la carte را در Executive Club Lounge با دکور زیبا و چشم انداز Nevsky Prospect یا در رستوران امپریال سفارش دهند و میل کنند. کافه وین، شیرینی های تازه پخته شده را در اختیار مهمانان قرار می دهد. نوشیدنی ها را می توانید در کافه نوسکی یا بار لابی میل کنید. عصرها در هتل کورینتیا، موسیقی زنده پیانو نواخته می شود و لحظات خوشی را در تور روسیه برای شما فراهم می کند.باشگاه سلامتی هتل کورینتیا، شامل سالن بدنسازی و سونا است که 24 ساعته، در دسترس است.

امکانات هتل 5 ستاره کورینتیا سنت پترزبورگ

اتاق های هتل کورینتیا روسیه، با در نظر گرفتن کوچک ترین جزئیات، برای راحتی شما طراحی شده است. چه چیزی بهتر از بیدار شدن در صبح و آماده بودن میز صبحانه، سراغ دارید؟  با اقامت در هتل کورینتیا از صبحانه رایگان بوفه لذت ببرید. از غذا های کلاسیک خوشمزه، شیرینی های خانگی تازه و نوشیدنی های طبیعی که همگی تازه تهیه شده اند، لذت ببرید.تخت خواب های اتاق، کینگ سایز یا دو نفره هستند. برای راحتی بیشتر، شما می توانید نوع بالش خود را انتخاب کنید. هر اتاق 25 متری مجهز به مینی بار، فضای کار جدا با منظره ی حیاط هتل است.در سفر، نیازی نیست برنامه های تناسب اندام خود را کنار بگذارید. مرکز تناسب اندام جدید هتل کورینتیا با تجهیزات Technogym به شما کمک می کند در مسیر خود بمانید.
استراحت در محیطی باشکوه، به خودی خود لذتی نادر است. اما این لذت، برای افرادی که لحظه ای در بار لابی هتل کورینتیا توقف کنند، فراهم است. در تمام ساعات روز می توانید از چای، قهوه، نوشیدنی و خوراکی های متنوع، استفاده کنید.اگر قصد ندارید از اتاق خود بیرون بروید یا شب دیر رسیده اید، در این هتل مشکلی بابت وعده های غذایی نخواهید داشت. شما می توانید در هر لحظه از شبانه روز، غذای خود را سفارش دهید و در اتاق میل کنید. خدمه های این هتل به دو زبان انگلیسی و روسی، مسلط هستند.

  
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ