02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل کنکورد کوالالامپور | concorde kuala lumpur Hotel کوالالامپور

concorde kuala lumpur Hotel کوالالامپور

کوالالامپور
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار پزشک ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی تنیس اجاره دوچرخه
ساحل اختصاصی سالن بازی کودکان سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: 2, Jln Sultan Ismail, Kuala Lumpur, 50250 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia
تعداد اتاق: 581
توضیحات:

هتل 4 ستاره کنکورد کوالالامپور

هتل ۴ ستاره کنکورد کوآلالامپور یکی از هتلهای با کیفیت در کوآلالامپور به شمار می‌رود که در قلب این شهر واقع شده است. این هتل از مهمترین هتلهای با کیفیت و محبوب در بین مسافران و توریست‌های تور مالزی است. هتل ۴ ستاره کنکورد کوآلالامپور در شهر کوآلالامپور واقع شده و از برجهای دوقلوی پتروناس کوآلالامپور و آکواریوم کوآلالامپور فاصله اندکی دارد.

آشنایی با هتل ۴ ستاره کنکورد کوآلالامپور

هتل ۴ ستاره کنکورد کوآلالامپور دارای میز پذیرش ۲۴ ساعته و مرکز تناسب اندام و انواع کافه و رستوران پارکینگ و اینترنت رایگان میباشد. در تمامی اتاقهای این هتل تمام امکانات رفاهی نظیر تلویزیون، سشوار، لوازم آرایشی، سیستمهای تهویه مطبوع، یخچال مبلمان، تختخواب و… وجود دارند. در رستوران این هتل انواع غذاهای قارهای و غذاهای آسیایی سرو میشود و همچنین دوستداران غذای چینی نیز میتوانند در این هتل غذاهای خوشمزه‌ چینی را میل نمایند. هتل ۴ ستاره کنکورد کوآلالامپور ۲۳ کیلومتر با فرودگاه بین المللی سلطان عبدالعزیز شاه فاصله دارد.

موقعیت مکانی هتل 4 ستاره کنکورد کوالالامپور

هتل ۴ ستاره کنکورد کوآلالامپور تا باشگاه برج KL یک و نیم کیلومتر فاصله داشته و  فاصله این هتل تا برج منار کوآلالامپور کمتر از دو کیلومتر میباشد. همچنین تا مرکز خرید سنترال مارکت کوآلالامپور تنها دو کیلومتر فاصله دارد. فاصله مکانی هتل کنکورد تا موزه ملی کوآلالامپور تنها ۴.۸ کیلومتر میباشد. این هتل تا مسجد ملی کوآلالامپور نیز پنج کیلومتر فاصله دارد. از این هتل میتوانید به غارهای باتو کوآلالامپور، پارک آبی و شهر بازی سان وی لاگون، باغ وحش فریم این سیتی کوآلالامپور و… دسترسی آسانی داشته باشید‌.

امکانات هتل 4 ستاره کنکورد کوالالامپور

هتل ۴ ستاره کنکورد کوآلالامپور دارای امکانات رفاهی، تفریحی و ورزشی زیادی میباشد. در این هتل اتاق و سوئیتهای مختلفی وجود دارد که دارای امکانات مختلفی هستند. از جمله این امکانات میتوان به موارد زیر اشاره کرد
•    کافی شاپ، رستوران فضای باز، تلویزیون و امکان اجاره دوچرخه، سونا، پارک آبی
•    ورزشهای آبی و سالن تنیس و سالن بازی کودکان، ساحل اختصاصی
•    خدمات شبانه روزی  در اتاق، آسانسور، گاو صندوق، پارکینگ

جمع بندی

در این مطلب در مورد هتل کنکورد کوآلالامپور اطلاعاتی در اختیارتان قرار دادیم. هتل ۴ ستاره کنکورد کوآلالامپور در قلب مالزی واقع شده که دارای امکانات رفاهی و تفریحی متعددی می‌باشد. اگر میخواهید با تور مالزی یا تور لحظه آخری مالزی به این کشور سفر کنید، این هتل چهار ستاره را فراموش نکنید. این هتل دارای اتاقهای بزرگ و سوئیتهای مختلفی است. همچنین طراحی هتل بسیار زیبا و چشمنواز میباشد.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ