02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل میلنیوم کوالالامپور | grand millennium kuala lumpur Hotel کوالالامپور

grand millennium kuala lumpur Hotel کوالالامپور

کوالالامپور
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار پزشک ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز جکوزی باشگاه بدنسازی اجاره دوچرخه
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: 160, Bukit Bintang St, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia
تعداد اتاق: 468
توضیحات:

هتل 5 ستاره گرند میلنیوم کوالالامپور

هتل ۵ ستاره گرند میلنیوم کوالالامپور یکی از بهترین هتلهای مالزی است که با انتخاب تور مالزی میتوانید در این هتل اقامت داشته باشید. این هتل زیبا دارای ساختاری مدرن و بسیار زیبا می‌باشد. این هتل ارائه دهنده خدمات با کیفیت بوده و دارای اتاق‌های بسیار بزرگ و مجلل است. هتل ۵ ستاره گرند میلنیوم کوالالامپور دارای امکانات رفاهی متعددی بوده و از هتلهای درجه یک این شهر به شمار میرود. این هتل زیبا دارای ۴۶۸ اتاق برای اقامت و رفاه مسافران است.

آشنایی با هتل ۵ ستاره گرند میلنیوم کوالالامپور

هتل ۵ ستاره گرند میلنیوم کوالالامپور یکی از مدرنترین و باشکوهترین هتلهای شهرکوالالامپور به شمار می‌رود که دارای امکانات تفریحی و ورزشی متعددی می‌باشد. این هتل با کیفیت دارای اتاقهای بسیار مدرن و سالن غذاخوری بسیار تمیز است. در این هتل مسافران می‌توانند از وای فای رایگان استفاده نمایند. استخر موجود در هتل سبب شده تا مسافران بتوانند ساعتی را به استراحت پرداخته و ریلکس کنند. همچنین مسافران در طول سال میتوانند در سالن ورزشی تمرینات ورزشی گوناگونی را انجام دهند.

بررسی موقعیت مکانی هتل ۵ ستاره گرند میلنیوم کوالالامپور

هتل ۵ ستاره گرند میلنیوم کوالالامپور در موقعیت مکانی بسیار عالی قرار گرفته و به تمامی نقاط شهر دسترسی دارد. از این هتل به فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه دسترسی آسان وجود دارد. کارکنان و خدمه هتل رفتاری بسیار صمیمی و مهربان با میهمانان دارند. همچنین به زبانهای مختلفی نظیر انگلیسی، چینی، عربی، فرانسوی و… مسلط هستند. فاصله هتل ۵ ستاره گرند میلنیوم کوالالامپور تا فرودگاه بینالمللی زیاد نیست. علاوه بر این به دلیل قرارگیری این هتل در موقعیت مکانی بسیار عالی میهمانان میتوانند به مراکز خرید و اماکن تفریحی دسترسی آسان داشته باشند. هتل ۵ ستاره گرند میلنیوم کوالالامپور برای افرادی که تمایل به گشت و گذار در مراکز خرید را دارند بسیار مناسب است.

آشنایی با امکانات هتل 5 ستاره گرند میلنیوم کوالالامپور

امکانات هتل شامل موارد زیر است
•    رستوران و گاو صندوق، ترانسفر فرودگاهی، باشگاه بدنسازی، کافی شاپ، خشکشویی، تلویزیون
•    پارکینگ، استخر، سونا، ماساژ، جکوزی، اینترنت وای فای رایگان در اتاق‌ها
•     اینترنت وای فای رایگان در لابی، کافی شاپ، خشکشویی، تلویزیون، ثبت نام تور و گشت شهری
 همچنین تمامی اتاقها دارای سشوار، وای فای رایگان و.‌.. میباشند. تمامی مسافران در این هتل میتوانند بدون محدودیت و به صورت ۲۴ ساعت از تمامی امکانات ورزشی و تفریحی این هتل استفاده کنند.

جمع بندی

در این مطلب در مورد هتل میلنیوم کوالالامپور بحث کردیم. در همه اتاقهای این هتل تمامی امکانات رفاهی به صورت ۲۴ ساعته وجود داشته و خدمات مختلفی به مسافران ارائه میشود. در رستوران این هتل انواع غذاهای مدیترانه‌ای و آسیایی سرو میشود. همچنین غذاهای متنوع و انواع غذاهای ژاپنی نیز برای دوستداران این مدل از غذاها وجود دارد. اگر میخواهید با تور مالزی یا تور لحظه آخری مالزی به این کشور سفر کنید حتماً هتل ۵ ستاره گرند میلنیوم کوالالامپور را انتخاب کنید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ