02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل هما تهران | homa tehran Hotel تهران

homa tehran Hotel تهران

تهران
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی
جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Tehran Province, Tehran, Shahid Khoddami No. 51 Tehran IR 19947 13733, Khoddami, Iran
تعداد اتاق: 177
توضیحات:

هتل 5 ستاره هما تهران

هتل ۵ ستاره هما تهران در یک موقعیت مکانی فوق‌العاده عالی و در نزدیک میدان ونک قرار دارد. این هتل با سابقه درخشانی که دارد در لیست برترین هتل‌های شهر تهران قرار دارد. هتل ۵ ستاره هما تهران از هتل‌های قدیمی تهران است. هتل هما تهران چند سال قبل به طور کامل بازسازی شد و دارای امکانات رفاهی زیادی برای آسایش مسافران است. این هتل در سال 1345 تاسیس شده است. بازسازی این هتل در سال 1397 انجام شده است. امکانات این هتل بیش از حد تصور شما است و ما سعی می‌کنیم در ادامه به صورت ویژه به آن‌ها اشاره کنیم. پس با ما همراه باشید تا با همه چیز پیرامون هتل ۵ ستاره هما تهران آشنا شوید.

معرفی ویژگی هتل ۵ ستاره هما تهران

ویژگی‌های هتل ۵ ستاره هما تهران به قدری زیاد است که هر ساله بسیاری از مسافران فقط این هتل را برای اقامت انتخاب می‌کنند. در حقیقت پرسنل با اخلاق و  بسیارحرفه‌ای این مجموعه از ویژگی‌های برتر این هتل محسوب می‌شوند. با تحقیقاتی که صورت گرفت متوجه شدیم که این مجموعه کارکنان بسیار خوبی دارد که باعث می‌شوند مسافران محیط هتل را مانند منزل خود بدانند. از بزرگترین ویژگی‌های این مجموعه داشتن رستوران‌هایی است که انواع غذاهایی ایرانی و فرنگی را برای مسافران سرو می‌کنند. همچنین کافی شاپ این هتل انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد خوشمزه را مطابق با سلیقه مسافرین آماده می‌کنند.

امکانات هتل ۵ ستاره هما تهران

هتل ۵ ستاره هما تهران دارای امکانات فوق‌العاده زیادی برای رفاه مسافران است. از مهمترین این امکانات می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم
•    پارک و حیاط، خدمات لاندری یا خشکشویی، پذیرش شبانه، ترانسفر رفت با هزینه
•     یخچال، تلویزیون، سرویس ایرانی، سرویس فرنگی، نمازخانه، سوئیت، پارکینگ
•     اینترنت، کافی شاپ، تلفن در اتاق، اینترنت در لابی
•    سالن ورزشی و بدنسازی، سونا و جکوزی، استخر
علاوه بر تمامی این خدمات باید اشاره کرد که منطقه‌ای که هتل در آن قرار دارد شما را به مکان‌های مختلف شهر نزدیک‌تر کرده است و با چند دقیقه قدم زدن می‌توانید به مکان‌های گوناگونی بروید.

مشخصات هتل ۵ ستاره هما تهران

این هتل زیبا و بی‌نظیر دارای 16 طبقه است. تعداد اتاق‌های هتل 177 عدد است. مسافران عزیز می‌توانند برای رزرو اتاق‌های هتل با شماره 02188773021 تماس بگیرند. آدرس هتل تهران، میدان ونک، خیابان شهید خدامی، شماره 51 است. شما عزیزان قبل از سفر به کلان شهر تهران می‌توانید از طریق شماره 02188773021با پرسنل پذیرش تماس بگیرید و هماهنگی‌های لازم را برای رزرو انجام دهید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ