02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل رادیوس تفلیس | radius Hotel تفلیس

radius Hotel تفلیس

تفلیس
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Shota Rustaveli Avenue 2/4, Mtatsminda , 0105 Tbilisi City, Georgia
تعداد اتاق: 78
توضیحات:

هتل 4 ستاره رادیوس تفلیس

یکی از بهترین هتل های 4 ستاره شهر تفلیس گرجستان هتل 4 ستاره رادیوس تفلیس می باشد. این هتل را می توانید برای انتخاب تور لحظه آخری تفلیس در نظر داشته باشید. در واقع به دلیل موقعیت مکانی و امکانات مناسبی که از این هتل دریافت می شود بسیاری از افراد برای رفتن به تور تفلیس 4 شب و 5 روز این هتل را انتخاب می نمایند. این هتل به عنوان بهترین مکان اقامت در کشور گرجستان شناخته می شود. مجتمع تجاری گالریا تفلیس در طبقه بالایی این هتل قرار گرفته است. این مجتمع را به عنوان پر رفت و آمد ترین مرکز خرید می شناسند که در شهر تفلیس قرار گرفته است.

موقعیت مکانی هتل زیبای 4 ستاره رادیوس تفلیس

هتل 4 ستاره رادیوس تفلیس تا میدان آزادی تنها 100 متر فاصله دارد. شما پیاده می توانید از این هتل به میدان آزادی بروید. فاصله هتل تا برج ساعت حدود 5 دقیقه می باشد. از این هتل تا مرکز خرید کارواسلا تفلیس حدود ده دقیقه طول می کشد. خیابان پکینی تفلیس با این هتل حدود 4 کیلومتر فاصله دارد که با ماشین می توانید بعد از 10 دقیقه به خیابان پکینی برسید. درای بریج تفلیس با این هتل 1 کیلومتر فاصله دارد. در نزدیک ترین ایستگاه های مترو به این هتل ایستگاه روستاولی، اتلاری و میدان آزادی می باشد.. موقعیت دسترسی این هتل به مکان های گردشگری شهر تفلیس بسیار عالی و مناسب است.

ویژگی های اقامتی و خدماتی هتل 4 ستاره رادیوس تفلیس

طراحی و چیدمان هر یک از اتاق های هتل رادیوس بسیار عالی و خاص می باشد. کف تمامی اتاق های هتل تنها با یک فرش پوشیده شده است. سیستم تهویه مناسبی را درون هر یک از اتاق ها تاسیس کرده اند. امکانات هر یک از اتاق ها بر اساس نوع اتاق متفاوت می باشد. برخی از اتاق ها را شما می توانید به عنوان سوئیت اجاره کنید. برخی از واحدها چشم انداز زیبایی دارند. شما در صورتی که هر درخواستی داشته باشید می توانید سریعا با مسئولین هتل در میان بگذارید تا درخواست تان پیگیری شود. رستوران های متعددی در نزدیکی هتل قرار گرفته است. شما می توانید در تور تفلیس یکی از اتاق های زیبای این هتل را اجاره کنید. هر یکی از اتاق های هتل دارای حمام جداگانه با لوازم بهداشتی هستند. اینترنت رایگان در هتل راه اندازی شده است. صبحانه به صورت سلف سرویس ارائه می گردد. نوشیدنی های خوراک و گرم زیادی را در بار هتل می توانید سر کنید.

قیمت رزرو اتاق در هتل زیبای 4 ستاره رادیوس تفلیس

برای رزرو اتاق در هتل 4 ستاره رادیوس تفلیس باید نوع اتاق تان را به خوبی بررسی کنید. طبق ویژگی ها و امکاناتی که از اتاق دریافت می شود باید هزینه مشخص شده ای برای رزرو اتاق پرداخت کنید. به طور کلی باید بدانید که اگر می خواهید با هزینه مناسبی در تور تفلیس شرکت کنید، هتل زیبای رادیوس انتخاب مناسبی به شمار می رود. این هتل 4 ستاره است و امکانات مناسبی برای زندگی دارد. همچنین قیمت رزرو اتاق در این هتل نسبت به دیگر هتل ها به صرفه تر می باشد.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ